Dommel infoBASE (vragen en hun antwoorden)
Het is niet trouwens zo dat je in een grootstad woont dat je echt 24mbit gaat kunen krijgen hoor,
ik zelf woon in Antwerpen centrum en kan nog steeds geen cityconnect krijgen,
en als ik het dan ga kunnen krijgen gaat dit maar 15 mbits voor mij worden.
Dus ga er niet vanuit dat als je in een grootstad woont je effectief die snelheid gaat krijgen.
ik zelf woon in Antwerpen centrum en kan nog steeds geen cityconnect krijgen,
en als ik het dan ga kunnen krijgen gaat dit maar 15 mbits voor mij worden.
Dus ga er niet vanuit dat als je in een grootstad woont je effectief die snelheid gaat krijgen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Lees mijn post dan nog maar eens , nergens meen ik te lezen dat je cityconnect in elke grootstad kunt en zal kunnen krijgen , dat cityconnect in een grootstad automatisch altijd 24 Mbit is en nog minder dat antwerpen al volledig uitgerust is voor cityconnect ....flufsor schreef:Het is niet trouwens zo dat je in een grootstad woont dat je echt 24mbit gaat kunen krijgen hoor,
ik zelf woon in Antwerpen centrum en kan nog steeds geen cityconnect krijgen,
en als ik het dan ga kunnen krijgen gaat dit maar 15 mbits voor mij worden.
Dus ga er niet vanuit dat als je in een grootstad woont je effectief die snelheid gaat krijgen.
Hasselt is op dat vlak bvb ook nog niet volledig op cityconnect aansluitbaar , laat staan dat er weinigen het geluk hebben om 20 Mbit eruit te slueren
The eternal and true pessimist
Ik heb vorige week mijn .be website aangevraagd en op de homelink software staat hij op actief.Als ik nu naar die website ga geeft hij aan dat de website niet bestaat?Bij men ****.dommel.be website stond er under construction op,moet dit bij de andere website ook niet zo zijn of hoe zit dit?
-
- Starter
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 03 mei 2009, 12:27
ben ik vorige maand mee begonnen, enkel hebben ze dat support ticket nu geblokkeerd en gesloten omdat het geen individueel probleem is.dendielie schreef:Ik heb vorige week mijn .be website aangevraagd en op de homelink software staat hij op actief.Als ik nu naar die website ga geeft hij aan dat de website niet bestaat?Bij men ****.dommel.be website stond er under construction op,moet dit bij de andere website ook niet zo zijn of hoe zit dit?
Ze hadden het ticket ook al 8x gesloten zonder antwoord te geven.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1403
- Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Oh het zo bejubelde Dommel door de fanclub laat verder serieuze steken vallen.MightyMike schreef:ben ik vorige maand mee begonnen, enkel hebben ze dat support ticket nu geblokkeerd en gesloten omdat het geen individueel probleem is.dendielie schreef:Ik heb vorige week mijn .be website aangevraagd en op de homelink software staat hij op actief.Als ik nu naar die website ga geeft hij aan dat de website niet bestaat?Bij men ****.dommel.be website stond er under construction op,moet dit bij de andere website ook niet zo zijn of hoe zit dit?
Ze hadden het ticket ook al 8x gesloten zonder antwoord te geven.
Oh het zo bejubelde Dommel door de fanclub laat verder serieuze steken vallen. [/quote]
Iedereen weet dat dommel helpdesk s**** (en ze ook deels afhankelijk zijn van belgacom voor de net accounten).
Maar in tegenstelling tot de "grote" telenet en belgacom die hun prijzen te duur houden en voor 30 gb download + dat ze de nieuwsgroepen gesloten hebben ,vind ik dommel best ok met hun producten.
We mogen blij zijn dat er alternatieven zijn in België. Ook speelt deels mee dat hun helpdesk onderbemand is.
Uit persoonlijke ervaring, sturen ze me soms een email om te zeggen dat ik beter zou bellen. Ik ben een keer niet binnen geraakt. Maar als ik binnen was, de mensen die ik aan de lijn kreeg waren zeer vriendelijk en behulpzaam.
Conclusie van wat ik wou zeggen: dommel heeft z'n fouten (en is niet weg gelegd voor de beginnende internetter). Maar ik ben er tevreden van. Ook al kan het hier en daar in mijn ogen beter, dan toch nog liever dommel dan het dure belgacom of telenet of andere exotische isp's !
grts Qbe
Iedereen weet dat dommel helpdesk s**** (en ze ook deels afhankelijk zijn van belgacom voor de net accounten).
Maar in tegenstelling tot de "grote" telenet en belgacom die hun prijzen te duur houden en voor 30 gb download + dat ze de nieuwsgroepen gesloten hebben ,vind ik dommel best ok met hun producten.
We mogen blij zijn dat er alternatieven zijn in België. Ook speelt deels mee dat hun helpdesk onderbemand is.
Uit persoonlijke ervaring, sturen ze me soms een email om te zeggen dat ik beter zou bellen. Ik ben een keer niet binnen geraakt. Maar als ik binnen was, de mensen die ik aan de lijn kreeg waren zeer vriendelijk en behulpzaam.
Conclusie van wat ik wou zeggen: dommel heeft z'n fouten (en is niet weg gelegd voor de beginnende internetter). Maar ik ben er tevreden van. Ook al kan het hier en daar in mijn ogen beter, dan toch nog liever dommel dan het dure belgacom of telenet of andere exotische isp's !
grts Qbe
Hey,
mijn ouders willen hier thuis de telefoonlijn van Belgacom opzeggen omdat ze meer bellen met hun GSM, maar ik zei hun dat de telefoonlijn ook gebruikt word voor het internet.
nu zie ik op de site van dommel dat je ook gewoon de raw copper line kunt gebruiken voor 13.31euro en dat dat goedkoper is dan de 17euro(Classic & weergave oproeper) voor de actieve telefoonlijn bij belgacom momenteel.
nu is mijn vraag of ze dat kunnen veranderen terwijl we al langer als 1 jaar klant zijn en zonder al te veel problemen en/of downtime?
mijn ouders willen hier thuis de telefoonlijn van Belgacom opzeggen omdat ze meer bellen met hun GSM, maar ik zei hun dat de telefoonlijn ook gebruikt word voor het internet.
nu zie ik op de site van dommel dat je ook gewoon de raw copper line kunt gebruiken voor 13.31euro en dat dat goedkoper is dan de 17euro(Classic & weergave oproeper) voor de actieve telefoonlijn bij belgacom momenteel.
nu is mijn vraag of ze dat kunnen veranderen terwijl we al langer als 1 jaar klant zijn en zonder al te veel problemen en/of downtime?
Bij Scarlet kost het slechts 5 euro extra!OmarH schreef:nu zie ik op de site van dommel dat je ook gewoon de raw copper line kunt gebruiken voor 13.31euro en dat dat goedkoper is dan de 17euro(Classic & weergave oproeper) voor de actieve telefoonlijn bij belgacom momenteel.
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Als je de vaste lijn bij Belgacom opzegt dan rekent Belgacom automatisch een raw copper aan bij Dommel en rekent Dommel die aan jou aan voor de gekende prijs. Als je dat niet wilt en een paar euros goedkoper af wil zijn dan downgrade je best je Classic lijn naar een Discovery lijn. Maar let op met de kosten voor het bellen via die lijn danOmarH schreef:nu is mijn vraag of ze dat kunnen veranderen terwijl we al langer als 1 jaar klant zijn en zonder al te veel problemen en/of downtime?
ljd schreef:Dan neem je beter een discovery line voor 9.99 per maand bij belgacom. Hier kunnen ze nog met bellen, maar dat moet je hun niet vertellen
Niet echt een antwoord op zijn vraag...gunny schreef:Bij Scarlet kost het slechts 5 euro extra!
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
ah nice das nog beter lolKen schreef:Als je de vaste lijn bij Belgacom opzegt dan rekent Belgacom automatisch een raw copper aan bij Dommel en rekent Dommel die aan jou aan voor de gekende prijs. Als je dat niet wilt en een paar euros goedkoper af wil zijn dan downgrade je best je Classic lijn naar een Discovery lijn. Maar let op met de kosten voor het bellen via die lijn danOmarH schreef:nu is mijn vraag of ze dat kunnen veranderen terwijl we al langer als 1 jaar klant zijn en zonder al te veel problemen en/of downtime?ljd schreef:Dan neem je beter een discovery line voor 9.99 per maand bij belgacom. Hier kunnen ze nog met bellen, maar dat moet je hun niet vertellen
thanks guys!
tuurlijk wel, maar je moet tussen de lijnen kunnen lezen. De vraag is eigenlijk "wat is de goedkoopste oplossing zonder een abo van bgc?" Scarlet rekent hiervoor slechts 5 euro extra. En download is bovendien zonder limiet.Ken schreef:Niet echt een antwoord op zijn vraag...
euh nee ni echt...gunny schreef:tuurlijk wel, maar je moet tussen de lijnen kunnen lezen. De vraag is eigenlijk "wat is de goedkoopste oplossing zonder een abo van bgc?"Ken schreef:Niet echt een antwoord op zijn vraag...
mijn ouders willen gewoon hun telefoon lijn opzeggen niet het internet!
en daar was wat onduidelijkheid rond..
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Ja natuurlijk, nu hebben we eindelijk die Scarlet vertegenwoordiger op Userbase.be ontmaskerd!gunny schreef:tuurlijk wel, maar je moet tussen de lijnen kunnen lezen. De vraag is eigenlijk "wat is de goedkoopste oplossing zonder een abo van bgc?" Scarlet rekent hiervoor slechts 5 euro extra. En download is bovendien zonder limiet.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Tja sunreezer, een opzegbrief sturen hé!
Kan iemand me nog es de modemgegevens geven zodat ik die manueel in kan stellen? Tis zo'n gigaset van siemens..Had hier een serieuze powerfailure int gebouw en blijkbaar is men modem volledig gereset en kan ik dus niet meer op inet.. Men homelink software detecteert zelfs men modem niet meer terwijl ik er manueel wel nog opgraak om alles in te stellen :/
Zit hier nu wireless via men buren te typen ...
Zit hier nu wireless via men buren te typen ...
Hey's,
ik ben sedert 24/07/09 aangesloten bij Dommel Homeconnect.
Alles werkt perfect,internet + telefoon.
Ik was hiervoor aangesloten bij Belgacom voor de telefoon,ik had dus een bevestigingsbrief toegestuurd gekregen van Dommel dat ik bij hen gebruik kan maken van Homeconnect en dat ik Belgacom in principe niets moest laten weten.
Als ik nu bij mijn gesprekken kijk zie ik dat ze gebeuren via Dommel,ook als ik via Bill Vieuwer via Belgacom kijk zie ik geen aangerekende gesprekken meer,maar om toch zeker te zijn,belde ik deze middag toch nog eens naar Belgacom om mijn lijn op te zeggen,en daar zeiden ze me dat ze dit nie konden doen of juist wel maar dat ik dan geen gesprekken meer zou kunnen voeren,ik alles uitgelegd dat ik overgestapt ben naar Dommel en dat alles perfect werkt en ik in principe geen gesprekken via hun dienst meer doe.
Dan zei die vrouw (Belgacom) me dat Dommel enkel de gesprekken voor hun rekening nemen en ik wel degelijk die lijn nodig heb,op vraag wat de kostprijs dan wel mocht wezen om daar gebruik van te maken van die lijn,zei ze 18 euro per maand?
Vreemd,want Dommel beweerd nochtans dat die lijn wel mag afgesloten worden?En op de website van Dommel staat (geen actieve Belgacomlijn meer nodig)
Wat denken jullie?
Groetjes
ik ben sedert 24/07/09 aangesloten bij Dommel Homeconnect.
Alles werkt perfect,internet + telefoon.
Ik was hiervoor aangesloten bij Belgacom voor de telefoon,ik had dus een bevestigingsbrief toegestuurd gekregen van Dommel dat ik bij hen gebruik kan maken van Homeconnect en dat ik Belgacom in principe niets moest laten weten.
Als ik nu bij mijn gesprekken kijk zie ik dat ze gebeuren via Dommel,ook als ik via Bill Vieuwer via Belgacom kijk zie ik geen aangerekende gesprekken meer,maar om toch zeker te zijn,belde ik deze middag toch nog eens naar Belgacom om mijn lijn op te zeggen,en daar zeiden ze me dat ze dit nie konden doen of juist wel maar dat ik dan geen gesprekken meer zou kunnen voeren,ik alles uitgelegd dat ik overgestapt ben naar Dommel en dat alles perfect werkt en ik in principe geen gesprekken via hun dienst meer doe.
Dan zei die vrouw (Belgacom) me dat Dommel enkel de gesprekken voor hun rekening nemen en ik wel degelijk die lijn nodig heb,op vraag wat de kostprijs dan wel mocht wezen om daar gebruik van te maken van die lijn,zei ze 18 euro per maand?
Vreemd,want Dommel beweerd nochtans dat die lijn wel mag afgesloten worden?En op de website van Dommel staat (geen actieve Belgacomlijn meer nodig)
Wat denken jullie?
Groetjes
- biebel
- Plus Member
- Berichten: 101
- Lid geworden op: 08 jun 2004, 00:25
- Locatie: Leuven
- Bedankt: 4 keer
Als er al een probleem is, zijn dat zorgen voor dommel.
Belgacom is er zelfs in geslaagd om een rekening voor raw copper te sturen naar het nieuwe adres van de vorige bewoner die hier een telefoonlijn had hoewel ik mijn raw copper via dommel afhandel.
Als je echt wil testen of je nog een actieve belgacom lijn hebt sluit dan je telefoontoestel rechtstreeks op de contactdoos aan ipv via de siemens modem. Als je een kiestoon krijgt heb je nog een actieve telefoonlijn. Als dat zo is geef dat dan door aan dommel en niet aan belgacom.
Belgacom is er zelfs in geslaagd om een rekening voor raw copper te sturen naar het nieuwe adres van de vorige bewoner die hier een telefoonlijn had hoewel ik mijn raw copper via dommel afhandel.
Als je echt wil testen of je nog een actieve belgacom lijn hebt sluit dan je telefoontoestel rechtstreeks op de contactdoos aan ipv via de siemens modem. Als je een kiestoon krijgt heb je nog een actieve telefoonlijn. Als dat zo is geef dat dan door aan dommel en niet aan belgacom.
Juist even tel rechtstreeks in de aansluiting van Belgacom gestoken en ik kan inderdaad niet bellen nu,ook als ik dan naar ons nummer bel,word er gezegd 'storing op de lijn' .
Ik denk dat ik best nog even afwacht,hopend dat Belgacom ons binnen 2 maand geen nieuwe factuur opzend.
Ik denk dat ik best nog even afwacht,hopend dat Belgacom ons binnen 2 maand geen nieuwe factuur opzend.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1565
- Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
John,
Welkom op het forum. Userbase is echter niet meer dan een forum waar gebruikers elkaar trachten te helpen door informatie en meningen uit te wisselen.
In jouw geval zou ik je aanraden om in eerste instantie contact met Dommel op te nemen en hen vragen om het geld terug te storten. Indien je bij hen geen gehoor krijgt, raad ik je aan om een klacht in te dienen bij de Ombudsdienst voor telecommunicatie (http://www.ombudsmantelecom.be). Het indienen van een klacht (en de verwerking door de ombudsdienst) is geheel kosteloos.
Veel geluk !
Welkom op het forum. Userbase is echter niet meer dan een forum waar gebruikers elkaar trachten te helpen door informatie en meningen uit te wisselen.
In jouw geval zou ik je aanraden om in eerste instantie contact met Dommel op te nemen en hen vragen om het geld terug te storten. Indien je bij hen geen gehoor krijgt, raad ik je aan om een klacht in te dienen bij de Ombudsdienst voor telecommunicatie (http://www.ombudsmantelecom.be). Het indienen van een klacht (en de verwerking door de ombudsdienst) is geheel kosteloos.
Veel geluk !
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Geheel kostelooks inderdaad, maar het duurt ook maanden vooraleer er beweging in het dossier komt. Dommel bellen...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
- Berichten: 1565
- Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Hij wacht al ruim 1,5 jaar op z'n geld ... die paar maanden zullen het verschil wel niet meer maken
Maar je hebt gelijk, eender welke piste John ook volgt, het zal een werk van lange adem worden.
Maar je hebt gelijk, eender welke piste John ook volgt, het zal een werk van lange adem worden.
-
- Starter Plus
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 29 sep 2009, 20:56
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 2 keer
misschien wel handige informatie voor andere users:
Een migratie van City Connect naar City Connect Plus kost 25,00 euro + 10,00 euro (het verschil tussen de beide abbo prijzen voor 1 maand) en kan enkele weken in beslag nemen. Eerst wordt een proforma verstuurd en na de betaling wordt de upgrade gedaan (volgens dommel niet op factuurdatum).
Let wel, dit geldt enkel voor mensen met een Belgacom (Discovery) lijn. Raw Copper is een ander, duurder, verhaal.
Een migratie van City Connect naar City Connect Plus kost 25,00 euro + 10,00 euro (het verschil tussen de beide abbo prijzen voor 1 maand) en kan enkele weken in beslag nemen. Eerst wordt een proforma verstuurd en na de betaling wordt de upgrade gedaan (volgens dommel niet op factuurdatum).
Let wel, dit geldt enkel voor mensen met een Belgacom (Discovery) lijn. Raw Copper is een ander, duurder, verhaal.
Hoi mensen,
Ik heb in mijn nieuwe appartement dommel cityconnect aangevraagd. Alles goed, heb zelf men lijn al actief gekregen. Het enige probleem is dat dommel zegt problemen te hebben met de levering van de modems. (ik heb de standaard modem die ze aanraden bij hun besteld).
Ze zijn niet op de hoogte van wanneer de neiuwe modems gaan komen. Ze zouden er normaal al deze week geweest moeten zijn maar ze zijn er dus niet .
Weet iemand een oplossing waarmee ik tijdelijk toch internet kan hebben? Of een goedkoop alternatief tot hun modem arriveert. Ik kan het me namelijk niet veroorloven om enkele weken zonder internet te zitten.
Alle tips zijn welkom
Ik heb in mijn nieuwe appartement dommel cityconnect aangevraagd. Alles goed, heb zelf men lijn al actief gekregen. Het enige probleem is dat dommel zegt problemen te hebben met de levering van de modems. (ik heb de standaard modem die ze aanraden bij hun besteld).
Ze zijn niet op de hoogte van wanneer de neiuwe modems gaan komen. Ze zouden er normaal al deze week geweest moeten zijn maar ze zijn er dus niet .
Weet iemand een oplossing waarmee ik tijdelijk toch internet kan hebben? Of een goedkoop alternatief tot hun modem arriveert. Ik kan het me namelijk niet veroorloven om enkele weken zonder internet te zitten.
Alle tips zijn welkom
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Je kan hier in de "te koop" sectie makkelijk aan dsl2+ modems geraken voor iets van een 15 €. En die zullen hun werk wel doen .
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
de retentie van oldnews is momenteel toch +550dagen; news.dommel.be gebruik ik zelf nooit.news.dommel.be: dit is onze hoofd-newsserver met een retentie tot 100 dagen.4 gelijktijdige sessies van 512 kbit/sec kunnen worden geopend op deze server, binnen enkele weken zullen we dit verhogen tot 8.
oldnews.dommel.be:deze server heeft een retentie tot 200 dagen maar het aantal sessies naar deze server is beperkt.
opmerking: de uploadsnelheid bij speedconnect is niet 1.5Mbit zoals vermeld op de site van dommel, maar is echt wel 2Mbit.
Om Dommel op te zeggen had ik nog een (oude??) opzeggingsbrief gevonden met als adres:
Schedom NV/SA
Sint-Lambertusstraat 87
3401 Landen
Maar als ik kijk bij hun contactgegevens (http://lianka.schedom-europe.net/contac ... ommel.html ) staat er:
:: kantoor
schedom nv
steenweg 19/01
3590 diepenbeek
belgië
Ik veronderstel dat ik dan best dat 2de adres van hun website neem?
En krijg je een bevestiging wanneer ze je opzegbrief hebben ontvangen??
Schedom NV/SA
Sint-Lambertusstraat 87
3401 Landen
Maar als ik kijk bij hun contactgegevens (http://lianka.schedom-europe.net/contac ... ommel.html ) staat er:
:: kantoor
schedom nv
steenweg 19/01
3590 diepenbeek
belgië
Ik veronderstel dat ik dan best dat 2de adres van hun website neem?
En krijg je een bevestiging wanneer ze je opzegbrief hebben ontvangen??
-
- Member
- Berichten: 90
- Lid geworden op: 24 jan 2007, 13:03
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Een vraag die al jaren in mn hoofd zit:
Komt cityconnect (dit jaar) nog wel naar Sint-Niklaas? Of moet ik de hoop gewoon opgeven?
Komt cityconnect (dit jaar) nog wel naar Sint-Niklaas? Of moet ik de hoop gewoon opgeven?
- ctgilles
- Plus Member
- Berichten: 208
- Lid geworden op: 22 mei 2006, 19:48
- Locatie: 016
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 4 keer
Naar diepenbeek voor de opzeggingen. En nee, je krijgt geen bevestiging... Allez, ik heb toch niks ontvangen. Daarmee dat het een AANGETEKEND briefje was en om het volledig duidelijk te maken heb ik vandaag ook de domiciliëring geblokkeerd, want ik ken die mannenKielse schreef: Maar als ik kijk bij hun contactgegevens (http://lianka.schedom-europe.net/contac ... ommel.html ) staat er:
:: kantoor
schedom nv
steenweg 19/01
3590 diepenbeek
belgië
Ik veronderstel dat ik dan best dat 2de adres van hun website neem?
En krijg je een bevestiging wanneer ze je opzegbrief hebben ontvangen??
- dietervanb
- Elite Poster
- Berichten: 794
- Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
- Locatie: Hageland
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Daar ik al jaren wacht op vage belofte van hogere snelheid, na 5 jaar de beslissing genomen om naar Scarlet over te stappen.
Heb hen mail gestuurd en gewezen op hun voorwaarden :
13.3. De opzegging van het abonnement door de Klant dient in het eerste
contractjaar ten laatste 3 maanden voor vervaldatum schriftelijk gericht
te worden aan SCHEDOM VOF. Indien de Klant wenst op te zeggen in de
hieropvolgende periode, dient een opzeggingstermijn van 1 maand in
acht te worden genomen. Een opzegging kan via e-mail bekend gemaakt
worden op [email protected]
Kreeg even later antwoord :
Het spijt ons te vernemen dat u besloten heeft uw abonnement bij dommel.com te willen opzeggen met inachtneming van de vooropgestelde opzegtermijn van 1 maand.
Uiteraard respecteren we uw beslissing. We hebben hiertoe dan ook het nodige ondernomen in ons klantenbestand. Uw abonnement zal op vervaldatum worden stopgezet. Indien u alsnog uw opzeg wenst ongedaan te maken, dan vragen we u ons hierover zo snel mogelijk op de hoogte te brengen via een reply op deze e-mail.
We hopen u hiermee van dienst te zijn geweest en kijken er alvast naar uit u in de toekomst mogelijk opnieuw als klant te kunnen verwelkomen!
Kijk : zo'n reactie stel ik op prijs, en zal dan mogelijk in de toekomst nog overwegen ooit met hen een contract af te sluiten.
Dat jaagt tenminste de mensen niet weg.
Nu nog hopen dat de afhandeling waarborg Fritzbox even vlot verloopt.
Heb hen mail gestuurd en gewezen op hun voorwaarden :
13.3. De opzegging van het abonnement door de Klant dient in het eerste
contractjaar ten laatste 3 maanden voor vervaldatum schriftelijk gericht
te worden aan SCHEDOM VOF. Indien de Klant wenst op te zeggen in de
hieropvolgende periode, dient een opzeggingstermijn van 1 maand in
acht te worden genomen. Een opzegging kan via e-mail bekend gemaakt
worden op [email protected]
Kreeg even later antwoord :
Het spijt ons te vernemen dat u besloten heeft uw abonnement bij dommel.com te willen opzeggen met inachtneming van de vooropgestelde opzegtermijn van 1 maand.
Uiteraard respecteren we uw beslissing. We hebben hiertoe dan ook het nodige ondernomen in ons klantenbestand. Uw abonnement zal op vervaldatum worden stopgezet. Indien u alsnog uw opzeg wenst ongedaan te maken, dan vragen we u ons hierover zo snel mogelijk op de hoogte te brengen via een reply op deze e-mail.
We hopen u hiermee van dienst te zijn geweest en kijken er alvast naar uit u in de toekomst mogelijk opnieuw als klant te kunnen verwelkomen!
Kijk : zo'n reactie stel ik op prijs, en zal dan mogelijk in de toekomst nog overwegen ooit met hen een contract af te sluiten.
Dat jaagt tenminste de mensen niet weg.
Nu nog hopen dat de afhandeling waarborg Fritzbox even vlot verloopt.
- Azgard
- Member
- Berichten: 77
- Lid geworden op: 22 okt 2010, 11:17
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
Eergisteren een ticket aangemaakt, met de vraag of ze kunnen bevestigen dat ik, mits 1 maand vooropzeg, weg kan.
Heb niet eens een bevestiging van het ticket gekregen, laat staan antwoord
Weet niet goed wat doen nu. Ik ben al klant sinds 19/12/2006 voor Netconnect, maar pas vanaf maart 2010 gemigreerd naar Netline... dus ik weet niet goed welke datum nu telt, begindatum van mijn Netline, of t prille begin dat ik klant geworden ben.
Het is eigenlijk met spijt dat ik zou weggaan, maar ik kan mij niet langer verzoenen met 2Mbit/s. 10 jaar geleden, als breedband opkwam had ik al 3x die snelheid...
Voor mijn migratie naar Netline had ik altijd rond de 4Mbit, theoretisch zat ik te ver van de centrale, maar toch ging het. Sinds ik Netline heb raak ik nog amper aan 2Mbit. Bellen en surfen/downloaden is quasi onmogelijk, upload is om uw bloot gat van te laten zien... en wil ik later dit jaar overschakelen naar Speedline (àls ze er dit jaar al met beginnen, eerst zien, dan geloven) kan ik wsl. nog s zwaar dokken voor een upgrade.
Jaartje ergens anders heen, en dan terug naar Dommel, da's het plan!
Heb niet eens een bevestiging van het ticket gekregen, laat staan antwoord
Weet niet goed wat doen nu. Ik ben al klant sinds 19/12/2006 voor Netconnect, maar pas vanaf maart 2010 gemigreerd naar Netline... dus ik weet niet goed welke datum nu telt, begindatum van mijn Netline, of t prille begin dat ik klant geworden ben.
Het is eigenlijk met spijt dat ik zou weggaan, maar ik kan mij niet langer verzoenen met 2Mbit/s. 10 jaar geleden, als breedband opkwam had ik al 3x die snelheid...
Voor mijn migratie naar Netline had ik altijd rond de 4Mbit, theoretisch zat ik te ver van de centrale, maar toch ging het. Sinds ik Netline heb raak ik nog amper aan 2Mbit. Bellen en surfen/downloaden is quasi onmogelijk, upload is om uw bloot gat van te laten zien... en wil ik later dit jaar overschakelen naar Speedline (àls ze er dit jaar al met beginnen, eerst zien, dan geloven) kan ik wsl. nog s zwaar dokken voor een upgrade.
Jaartje ergens anders heen, en dan terug naar Dommel, da's het plan!
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Ik vrees dat dommel gaat rekenen vanaf uw migratie naar netline.Azgard schreef:Weet niet goed wat doen nu. Ik ben al klant sinds 19/12/2006 voor Netconnect, maar pas vanaf maart 2010 gemigreerd naar Netline... dus ik weet niet goed welke datum nu telt, begindatum van mijn Netline, of t prille begin dat ik klant geworden ben.
Is er geen mogelijkheid om om te schakelen naar speedconnect?
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- Azgard
- Member
- Berichten: 77
- Lid geworden op: 22 okt 2010, 11:17
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
Ja, ik vrees hetzelfde, hoewel ik toen niks getekend heb, gewoon aangevraagd via crm-panel. Valt dat niet te bezien als een upgrade?
Speedconnect zou kunnen ja, maar dan heb ik geen telefoon, of ik moet terug naar BGC om een lijn te nemen, en dat wil ik zéker niet.
Speedconnect zou kunnen ja, maar dan heb ik geen telefoon, of ik moet terug naar BGC om een lijn te nemen, en dat wil ik zéker niet.