Dommel infoBASE (vragen en hun antwoorden)

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Gebruikersavatar
flufsor
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 01 apr 2008, 16:20
Locatie: Antwerpen City

Het is niet trouwens zo dat je in een grootstad woont dat je echt 24mbit gaat kunen krijgen hoor,
ik zelf woon in Antwerpen centrum en kan nog steeds geen cityconnect krijgen,
en als ik het dan ga kunnen krijgen gaat dit maar 15 mbits voor mij worden.
Dus ga er niet vanuit dat als je in een grootstad woont je effectief die snelheid gaat krijgen.
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

flufsor schreef:Het is niet trouwens zo dat je in een grootstad woont dat je echt 24mbit gaat kunen krijgen hoor,
ik zelf woon in Antwerpen centrum en kan nog steeds geen cityconnect krijgen,
en als ik het dan ga kunnen krijgen gaat dit maar 15 mbits voor mij worden.
Dus ga er niet vanuit dat als je in een grootstad woont je effectief die snelheid gaat krijgen.


Lees mijn post dan nog maar eens , nergens meen ik te lezen dat je cityconnect in elke grootstad kunt en zal kunnen krijgen , dat cityconnect in een grootstad automatisch altijd 24 Mbit is en nog minder dat antwerpen al volledig uitgerust is voor cityconnect ....

Hasselt is op dat vlak bvb ook nog niet volledig op cityconnect aansluitbaar , laat staan dat er weinigen het geluk hebben om 20 Mbit eruit te slueren
The eternal and true pessimist :D
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Weet iemand of dommel nog altijd automatisch je Belgacom ADSL opzegt als je een abonnement neemt bij Dommel?
Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

Ja.
Een kennis is in januari aangesloten en bij hem was Skynet al opgezegd voordat hij zelf eraan gedacht had dat dat nog moest gebeuren.
Errare humanum est. Perseverare diabolicum
dendielie
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 21 apr 2008, 17:57

Ik heb vorige week mijn .be website aangevraagd en op de homelink software staat hij op actief.Als ik nu naar die website ga geeft hij aan dat de website niet bestaat?Bij men ****.dommel.be website stond er under construction op,moet dit bij de andere website ook niet zo zijn of hoe zit dit?
MightyMike
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mei 2009, 12:27

dendielie schreef:Ik heb vorige week mijn .be website aangevraagd en op de homelink software staat hij op actief.Als ik nu naar die website ga geeft hij aan dat de website niet bestaat?Bij men ****.dommel.be website stond er under construction op,moet dit bij de andere website ook niet zo zijn of hoe zit dit?

ben ik vorige maand mee begonnen, enkel hebben ze dat support ticket nu geblokkeerd en gesloten omdat het geen individueel probleem is.
Ze hadden het ticket ook al 8x gesloten zonder antwoord te geven.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

MightyMike schreef:
dendielie schreef:Ik heb vorige week mijn .be website aangevraagd en op de homelink software staat hij op actief.Als ik nu naar die website ga geeft hij aan dat de website niet bestaat?Bij men ****.dommel.be website stond er under construction op,moet dit bij de andere website ook niet zo zijn of hoe zit dit?

ben ik vorige maand mee begonnen, enkel hebben ze dat support ticket nu geblokkeerd en gesloten omdat het geen individueel probleem is.
Ze hadden het ticket ook al 8x gesloten zonder antwoord te geven.


Oh het zo bejubelde Dommel door de fanclub laat verder serieuze steken vallen. :bang:
Qbe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 100
Lid geworden op: 15 nov 2007, 20:10

Oh het zo bejubelde Dommel door de fanclub laat verder serieuze steken vallen. :bang:[/quote]

Iedereen weet dat dommel helpdesk s**** (en ze ook deels afhankelijk zijn van belgacom voor de net accounten).
Maar in tegenstelling tot de "grote" telenet en belgacom die hun prijzen te duur houden en voor 30 gb download + dat ze de nieuwsgroepen gesloten hebben ,vind ik dommel best ok met hun producten.
We mogen blij zijn dat er alternatieven zijn in België. Ook speelt deels mee dat hun helpdesk onderbemand is.

Uit persoonlijke ervaring, sturen ze me soms een email om te zeggen dat ik beter zou bellen. Ik ben een keer niet binnen geraakt. Maar als ik binnen was, de mensen die ik aan de lijn kreeg waren zeer vriendelijk en behulpzaam.

Conclusie van wat ik wou zeggen: dommel heeft z'n fouten (en is niet weg gelegd voor de beginnende internetter). Maar ik ben er tevreden van. Ook al kan het hier en daar in mijn ogen beter, dan toch nog liever dommel dan het dure belgacom of telenet of andere exotische isp's !

grts Qbe
OmarH
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 03 jan 2008, 14:11

Hey,

mijn ouders willen hier thuis de telefoonlijn van Belgacom opzeggen omdat ze meer bellen met hun GSM, maar ik zei hun dat de telefoonlijn ook gebruikt word voor het internet.

nu zie ik op de site van dommel dat je ook gewoon de raw copper line kunt gebruiken voor 13.31euro en dat dat goedkoper is dan de 17euro(Classic & weergave oproeper) voor de actieve telefoonlijn bij belgacom momenteel.

nu is mijn vraag of ze dat kunnen veranderen terwijl we al langer als 1 jaar klant zijn en zonder al te veel problemen en/of downtime?
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Dan neem je beter een discovery line voor 9.99 per maand bij belgacom. Hier kunnen ze nog met bellen, maar dat moet je hun niet vertellen :-D
gunny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 29 jun 2006, 00:41
Bedankt: 3 keer

OmarH schreef:nu zie ik op de site van dommel dat je ook gewoon de raw copper line kunt gebruiken voor 13.31euro en dat dat goedkoper is dan de 17euro(Classic & weergave oproeper) voor de actieve telefoonlijn bij belgacom momenteel.

Bij Scarlet kost het slechts 5 euro extra!
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

OmarH schreef:nu is mijn vraag of ze dat kunnen veranderen terwijl we al langer als 1 jaar klant zijn en zonder al te veel problemen en/of downtime?
Als je de vaste lijn bij Belgacom opzegt dan rekent Belgacom automatisch een raw copper aan bij Dommel en rekent Dommel die aan jou aan voor de gekende prijs. Als je dat niet wilt en een paar euros goedkoper af wil zijn dan downgrade je best je Classic lijn naar een Discovery lijn. Maar let op met de kosten voor het bellen via die lijn dan :p
ljd schreef:Dan neem je beter een discovery line voor 9.99 per maand bij belgacom. Hier kunnen ze nog met bellen, maar dat moet je hun niet vertellen :-D
gunny schreef:Bij Scarlet kost het slechts 5 euro extra!
Niet echt een antwoord op zijn vraag...

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
OmarH
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 03 jan 2008, 14:11

Ken schreef:
OmarH schreef:nu is mijn vraag of ze dat kunnen veranderen terwijl we al langer als 1 jaar klant zijn en zonder al te veel problemen en/of downtime?
Als je de vaste lijn bij Belgacom opzegt dan rekent Belgacom automatisch een raw copper aan bij Dommel en rekent Dommel die aan jou aan voor de gekende prijs. Als je dat niet wilt en een paar euros goedkoper af wil zijn dan downgrade je best je Classic lijn naar een Discovery lijn. Maar let op met de kosten voor het bellen via die lijn dan :p
ljd schreef:Dan neem je beter een discovery line voor 9.99 per maand bij belgacom. Hier kunnen ze nog met bellen, maar dat moet je hun niet vertellen :-D


ah nice das nog beter lol

thanks guys!
gunny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 29 jun 2006, 00:41
Bedankt: 3 keer

Ken schreef:Niet echt een antwoord op zijn vraag...

tuurlijk wel, maar je moet tussen de lijnen kunnen lezen. De vraag is eigenlijk "wat is de goedkoopste oplossing zonder een abo van bgc?" Scarlet rekent hiervoor slechts 5 euro extra. En download is bovendien zonder limiet.
OmarH
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 03 jan 2008, 14:11

gunny schreef:
Ken schreef:Niet echt een antwoord op zijn vraag...

tuurlijk wel, maar je moet tussen de lijnen kunnen lezen. De vraag is eigenlijk "wat is de goedkoopste oplossing zonder een abo van bgc?"


euh nee ni echt...
mijn ouders willen gewoon hun telefoon lijn opzeggen niet het internet!
en daar was wat onduidelijkheid rond..
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

gunny schreef:tuurlijk wel, maar je moet tussen de lijnen kunnen lezen. De vraag is eigenlijk "wat is de goedkoopste oplossing zonder een abo van bgc?" Scarlet rekent hiervoor slechts 5 euro extra. En download is bovendien zonder limiet.
Ja natuurlijk, nu hebben we eindelijk die Scarlet vertegenwoordiger op Userbase.be ontmaskerd! :lol:

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
gunny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 29 jun 2006, 00:41
Bedankt: 3 keer

Ken schreef:Ja natuurlijk, nu hebben we eindelijk die Scarlet vertegenwoordiger op Userbase.be ontmaskerd! :lol:

Shit, betrapt.
Sunreezer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 202
Lid geworden op: 29 nov 2007, 19:10

Ik zou graag Dommel opzeggen, maar weet er eigenlijk iemand hoe ik dit het snelst en het beste doe?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Tja sunreezer, een opzegbrief sturen hé!
Confusion
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 sep 2008, 14:36

Kan iemand me nog es de modemgegevens geven zodat ik die manueel in kan stellen? Tis zo'n gigaset van siemens..Had hier een serieuze powerfailure int gebouw en blijkbaar is men modem volledig gereset en kan ik dus niet meer op inet.. Men homelink software detecteert zelfs men modem niet meer terwijl ik er manueel wel nog opgraak om alles in te stellen :/

Zit hier nu wireless via men buren te typen ...
robbie007
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 aug 2009, 18:08

Hey's,

ik ben sedert 24/07/09 aangesloten bij Dommel Homeconnect.
Alles werkt perfect,internet + telefoon.
Ik was hiervoor aangesloten bij Belgacom voor de telefoon,ik had dus een bevestigingsbrief toegestuurd gekregen van Dommel dat ik bij hen gebruik kan maken van Homeconnect en dat ik Belgacom in principe niets moest laten weten.

Als ik nu bij mijn gesprekken kijk zie ik dat ze gebeuren via Dommel,ook als ik via Bill Vieuwer via Belgacom kijk zie ik geen aangerekende gesprekken meer,maar om toch zeker te zijn,belde ik deze middag toch nog eens naar Belgacom om mijn lijn op te zeggen,en daar zeiden ze me dat ze dit nie konden doen of juist wel maar dat ik dan geen gesprekken meer zou kunnen voeren,ik alles uitgelegd dat ik overgestapt ben naar Dommel en dat alles perfect werkt en ik in principe geen gesprekken via hun dienst meer doe.
Dan zei die vrouw (Belgacom) me dat Dommel enkel de gesprekken voor hun rekening nemen en ik wel degelijk die lijn nodig heb,op vraag wat de kostprijs dan wel mocht wezen om daar gebruik van te maken van die lijn,zei ze 18 euro per maand?

Vreemd,want Dommel beweerd nochtans dat die lijn wel mag afgesloten worden?En op de website van Dommel staat (geen actieve Belgacomlijn meer nodig)

Wat denken jullie?

Groetjes
Gebruikersavatar
biebel
Plus Member
Plus Member
Berichten: 101
Lid geworden op: 08 jun 2004, 00:25
Locatie: Leuven
Bedankt: 4 keer

Als er al een probleem is, zijn dat zorgen voor dommel.

Belgacom is er zelfs in geslaagd om een rekening voor raw copper te sturen naar het nieuwe adres van de vorige bewoner die hier een telefoonlijn had hoewel ik mijn raw copper via dommel afhandel.

Als je echt wil testen of je nog een actieve belgacom lijn hebt sluit dan je telefoontoestel rechtstreeks op de contactdoos aan ipv via de siemens modem. Als je een kiestoon krijgt heb je nog een actieve telefoonlijn. Als dat zo is geef dat dan door aan dommel en niet aan belgacom.
robbie007
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 aug 2009, 18:08

Juist even tel rechtstreeks in de aansluiting van Belgacom gestoken en ik kan inderdaad niet bellen nu,ook als ik dan naar ons nummer bel,word er gezegd 'storing op de lijn' .

Ik denk dat ik best nog even afwacht,hopend dat Belgacom ons binnen 2 maand geen nieuwe factuur opzend.
jdommel
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 sep 2009, 13:03

Ik schreef op 24 januari 2008
EUR 106.31 over op de bankrekening 734-0028170-49 van Dommel

Ik heb echter nooit een dienst van Dommel gekregen

Kunt u me helpen dit geld te recuperen ?

Vriendelijke groeten

John
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

John,

Welkom op het forum. Userbase is echter niet meer dan een forum waar gebruikers elkaar trachten te helpen door informatie en meningen uit te wisselen.

In jouw geval zou ik je aanraden om in eerste instantie contact met Dommel op te nemen en hen vragen om het geld terug te storten. Indien je bij hen geen gehoor krijgt, raad ik je aan om een klacht in te dienen bij de Ombudsdienst voor telecommunicatie (http://www.ombudsmantelecom.be). Het indienen van een klacht (en de verwerking door de ombudsdienst) is geheel kosteloos.

Veel geluk !
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Geheel kostelooks inderdaad, maar het duurt ook maanden vooraleer er beweging in het dossier komt. Dommel bellen...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Hij wacht al ruim 1,5 jaar op z'n geld ... die paar maanden zullen het verschil wel niet meer maken ;-)

Maar je hebt gelijk, eender welke piste John ook volgt, het zal een werk van lange adem worden.
jdommel
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 sep 2009, 13:03

Ik heb reeds maanden gekommuniceerd met het BIPT.
Dommel beantwoordt geen brieven van het BIPT.
Dus ging het BIPT akkoord met mijn klacht.

Maar daarmee krijg ik mijn geld nog steeds niet terug.

John
akira02
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 29 sep 2009, 20:56
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

misschien wel handige informatie voor andere users:

Een migratie van City Connect naar City Connect Plus kost 25,00 euro + 10,00 euro (het verschil tussen de beide abbo prijzen voor 1 maand) en kan enkele weken in beslag nemen. Eerst wordt een proforma verstuurd en na de betaling wordt de upgrade gedaan (volgens dommel niet op factuurdatum).

Let wel, dit geldt enkel voor mensen met een Belgacom (Discovery) lijn. Raw Copper is een ander, duurder, verhaal.
jarco
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 okt 2006, 00:42

Hoi mensen,

Ik heb in mijn nieuwe appartement dommel cityconnect aangevraagd. Alles goed, heb zelf men lijn al actief gekregen. Het enige probleem is dat dommel zegt problemen te hebben met de levering van de modems. (ik heb de standaard modem die ze aanraden bij hun besteld).

Ze zijn niet op de hoogte van wanneer de neiuwe modems gaan komen. Ze zouden er normaal al deze week geweest moeten zijn maar ze zijn er dus niet :(.

Weet iemand een oplossing waarmee ik tijdelijk toch internet kan hebben? Of een goedkoop alternatief tot hun modem arriveert. Ik kan het me namelijk niet veroorloven om enkele weken zonder internet te zitten.

Alle tips zijn welkom
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Je kan hier in de "te koop" sectie makkelijk aan dsl2+ modems geraken voor iets van een 15 €. En die zullen hun werk wel doen :).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
jarco
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 okt 2006, 00:42

silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

news.dommel.be: dit is onze hoofd-newsserver met een retentie tot 100 dagen.4 gelijktijdige sessies van 512 kbit/sec kunnen worden geopend op deze server, binnen enkele weken zullen we dit verhogen tot 8.
oldnews.dommel.be:deze server heeft een retentie tot 200 dagen maar het aantal sessies naar deze server is beperkt.
de retentie van oldnews is momenteel toch +550dagen; news.dommel.be gebruik ik zelf nooit.

opmerking: de uploadsnelheid bij speedconnect is niet 1.5Mbit zoals vermeld op de site van dommel, maar is echt wel 2Mbit.
Kielse
Member
Member
Berichten: 94
Lid geworden op: 25 okt 2007, 16:10

Om Dommel op te zeggen had ik nog een (oude??) opzeggingsbrief gevonden met als adres:

Schedom NV/SA
Sint-Lambertusstraat 87
3401 Landen


Maar als ik kijk bij hun contactgegevens (http://lianka.schedom-europe.net/contac ... ommel.html ) staat er:

:: kantoor

schedom nv
steenweg 19/01
3590 diepenbeek
belgië

Ik veronderstel dat ik dan best dat 2de adres van hun website neem?
En krijg je een bevestiging wanneer ze je opzegbrief hebben ontvangen??
yuan_lee86
Member
Member
Berichten: 90
Lid geworden op: 24 jan 2007, 13:03
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Een vraag die al jaren in mn hoofd zit:
Komt cityconnect (dit jaar) nog wel naar Sint-Niklaas? Of moet ik de hoop gewoon opgeven?
Gebruikersavatar
ctgilles
Plus Member
Plus Member
Berichten: 208
Lid geworden op: 22 mei 2006, 19:48
Locatie: 016
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Kielse schreef: Maar als ik kijk bij hun contactgegevens (http://lianka.schedom-europe.net/contac ... ommel.html ) staat er:

:: kantoor

schedom nv
steenweg 19/01
3590 diepenbeek
belgië

Ik veronderstel dat ik dan best dat 2de adres van hun website neem?
En krijg je een bevestiging wanneer ze je opzegbrief hebben ontvangen??
Naar diepenbeek voor de opzeggingen. En nee, je krijgt geen bevestiging... Allez, ik heb toch niks ontvangen. Daarmee dat het een AANGETEKEND briefje was en om het volledig duidelijk te maken heb ik vandaag ook de domiciliëring geblokkeerd, want ik ken die mannen :nono:
Afbeelding
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Daar ik al jaren wacht op vage belofte van hogere snelheid, na 5 jaar de beslissing genomen om naar Scarlet over te stappen.
Heb hen mail gestuurd en gewezen op hun voorwaarden :

13.3. De opzegging van het abonnement door de Klant dient in het eerste
contractjaar ten laatste 3 maanden voor vervaldatum schriftelijk gericht
te worden aan SCHEDOM VOF. Indien de Klant wenst op te zeggen in de
hieropvolgende periode, dient een opzeggingstermijn van 1 maand in
acht te worden genomen. Een opzegging kan via e-mail bekend gemaakt
worden op [email protected]

Kreeg even later antwoord :
Het spijt ons te vernemen dat u besloten heeft uw abonnement bij dommel.com te willen opzeggen met inachtneming van de vooropgestelde opzegtermijn van 1 maand.

Uiteraard respecteren we uw beslissing. We hebben hiertoe dan ook het nodige ondernomen in ons klantenbestand. Uw abonnement zal op vervaldatum worden stopgezet. Indien u alsnog uw opzeg wenst ongedaan te maken, dan vragen we u ons hierover zo snel mogelijk op de hoogte te brengen via een reply op deze e-mail.

We hopen u hiermee van dienst te zijn geweest en kijken er alvast naar uit u in de toekomst mogelijk opnieuw als klant te kunnen verwelkomen!

Kijk : zo'n reactie stel ik op prijs, en zal dan mogelijk in de toekomst nog overwegen ooit met hen een contract af te sluiten.
Dat jaagt tenminste de mensen niet weg.
Nu nog hopen dat de afhandeling waarborg Fritzbox even vlot verloopt.
Gebruikersavatar
Azgard
Member
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 22 okt 2010, 11:17
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Eergisteren een ticket aangemaakt, met de vraag of ze kunnen bevestigen dat ik, mits 1 maand vooropzeg, weg kan.
Heb niet eens een bevestiging van het ticket gekregen, laat staan antwoord :?

Weet niet goed wat doen nu. Ik ben al klant sinds 19/12/2006 voor Netconnect, maar pas vanaf maart 2010 gemigreerd naar Netline... dus ik weet niet goed welke datum nu telt, begindatum van mijn Netline, of t prille begin dat ik klant geworden ben. :???:
Het is eigenlijk met spijt dat ik zou weggaan, maar ik kan mij niet langer verzoenen met 2Mbit/s. 10 jaar geleden, als breedband opkwam had ik al 3x die snelheid...

Voor mijn migratie naar Netline had ik altijd rond de 4Mbit, theoretisch zat ik te ver van de centrale, maar toch ging het. Sinds ik Netline heb raak ik nog amper aan 2Mbit. Bellen en surfen/downloaden is quasi onmogelijk, upload is om uw bloot gat van te laten zien... en wil ik later dit jaar overschakelen naar Speedline (àls ze er dit jaar al met beginnen, eerst zien, dan geloven) kan ik wsl. nog s zwaar dokken voor een upgrade.

Jaartje ergens anders heen, en dan terug naar Dommel, da's het plan! 8)
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Azgard schreef:Weet niet goed wat doen nu. Ik ben al klant sinds 19/12/2006 voor Netconnect, maar pas vanaf maart 2010 gemigreerd naar Netline... dus ik weet niet goed welke datum nu telt, begindatum van mijn Netline, of t prille begin dat ik klant geworden ben. :???:
Ik vrees dat dommel gaat rekenen vanaf uw migratie naar netline.

Is er geen mogelijkheid om om te schakelen naar speedconnect?
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
Azgard
Member
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 22 okt 2010, 11:17
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Ja, ik vrees hetzelfde, :roll: hoewel ik toen niks getekend heb, gewoon aangevraagd via crm-panel. Valt dat niet te bezien als een upgrade?

Speedconnect zou kunnen ja, maar dan heb ik geen telefoon, of ik moet terug naar BGC om een lijn te nemen, en dat wil ik zéker niet.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”