Ik moet toch wat teveel gedronken hebben denk ik. Efkes zien of ik alles goed samenvat.iceke schreef:Je krijgt nog 20gig vanaf die mail, wanneer je die verbuikt maakt niet uit, dus ze beginnen direct te tellen, ook snacht's en niet voor de helft.
Wanneer de 20giga op zijn mag je van telenet zoveel downloaden als je wil, dus je lijn 24/24 7/7 laten downloaden tegen 50mbps is vanaf dan geen probleem meer.
Wel moet je tussen 17 & 24 smalband slikken en op zondag zowat de hele dag.
Vrij downloaden = je doet het kalmpjes en we laten je met rust.
Vrij downloaden = we gaan uit de bol 24/24 7/7 met een rustpauze in de avond en op zondag.
- Je kiest voor Telenet, want het levert het snelste internet. Ten minste, dat zeggen ze, en één of andere tool die ook in de boekskes wordt gezet bevestigt dit. Een andere tool (Speedtest.net) geeft minder goede cijfers, maar daar maken ze geen reclame voor, dus die zal wel minder juiste cijfers geven zeker? Over upstream praten ze niet, want daar zijn de resultaten niet goed genoeg van. Dat HTTP verkeer afhankelijk is van upstream om een goede downstream te leveren vermelden we er dan ook niet bij. Ah, ja. Downloadvolumes zijn ook kleiner dan bij de concurrentie, maar aangezien Telenet daar niks over zegt zal ook dit wel minder relevant zijn zeker? Dus, op wat 'details' na heb je het snelste en beste internet van de hele wereld...
- Omdat je dat snelste internet van de hele wereld hebt ben je uiteraard bereid meer te betalen dan bij de concurrentie.
- Eén van die vermelde detailkes zorgt ervoor dat je ineens een mailtje krijgt waarin staat dat je gratis (!!! joepie, wat een cadeau, geweldig, formidabel...) nog 20GB mag gebruiken deze maand. We zijn 7 september....
- Na die 20GB neemt het updaten van je virusscanner een hele avond, kan je enkel nog YouTube filmpjes in superlow kwaliteit bekijken en moet je kiezen of je nu je bankverrichtingen zult doen of internetradio aanzetten. Je kan ook je wekker zetten natuurlijk en om 3 uur 's morgens achter je PC kruipen, of ontslag nemen op je werk.
's avonds en in het weekend werk je aan 512 kbps.... En dat zijn dan de gasten die zeggen dat je geen Belgacom TV moet nemen, want anders kan je zo snel niet meer surfen als je TV aanstaat.
Als dat geen redenen zijn om uit de bol te gaan weet ik het inderdaad niet meer.
Pintje !!