Mail problemen skynet account

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
speciall
Pro Member
Pro Member
Berichten: 262
Lid geworden op: 05 dec 2006, 21:49
Locatie: Aarschot
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 4 keer

Hoi,
Zijn er de laatste week including gisterenavond en vanmorge / vandaag problemen om mail binnen te halen via skynet accounts?

Ik heb verschillende klanten die melden dat ze hun wachtwoord telkens moeten ingeven?

Heeft iemand hier hetzelfde voor?
Zamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 sep 2008, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

er zijn algemene problemen.
belgacom is hiervan op de hoogte en is bezig met het probleem op te lossen.
speciall
Pro Member
Pro Member
Berichten: 262
Lid geworden op: 05 dec 2006, 21:49
Locatie: Aarschot
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 4 keer

beetje vreemd dat ze nergens op hun site een statusmelding geven ofzo... voor toch een redelijk algemeen / groot probleem - beetje vreemd dat de problemen ook zo lang aanslepen... is er iets wat de gewone man niet mag weten?
Zamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 sep 2008, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

wat mag de gewone man niet weten?
ge ziet spoken.:-)

men is bezig het probleem, (dit is wat telt), op te lossen en het duurt blijkbaar wat langer als voorzien.
tja, techniek kan het altijd laten afweten hé.
tvangenechten
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 sep 2010, 14:46

Hallo,

Zelfde probleem hier, er lijken steeds meer boxen te blokeren in de loop van de dag. Ik hoop dat ze er inderdaad aan bezig zijn. Dat is inderdaad wat telt, maar een deftige communicatie naar eindgebruikers is niet heel moeilijk te voorzien. Het kan ook aan mij liggen, maar ik vind nergens op de website enige officiële melding.
DEWAELE
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 20 sep 2004, 11:24
Locatie: ninove
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Regio Ninove : dezelfde problemen met e-mail. Soms geen verbinding (vraagt steeds login+paswoord), na enige tijd wel verbinding maar na het binnenhalen van een viertal berichten wordt de verbinding verbroken, vraagt opnieuw login+paswoord:

""""
Voor het account XXXX kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Er is een onjuist wachtwoord ingevoerd. De volgende keer dat je berichten verzendt of ontvangt, moet je je gebruikersnaam en wachtwoord voor dit account invoeren.

Serverfout: 0x800CCC90
Reactie van server: -ERR System unavailable: closing connection ; try again later
Server: 'pop.skynet.be'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC92
Protocol: POP3
Poort: 110
Beveiligd(SSL): Nee
""""

Dat Belgacom werk heeft deze fout te herstellen is begrijpelijk, maar moet het dagen duren ?

Constant
Twen
Member
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 27 sep 2009, 12:30

Ze zijn bezig.
'k Belde net naar 080022800 en het eerste dat je daar hoort, na het invoeren van je nummer, is dat er problemen zijn met skynetmail en webmail en dat er aan gewerkt wordt en de nodige bla, bla, bla.
E-mails lezen langs e-services lukt sinds vanmiddag ook niet meer. zone 03

Groetjes Twen
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Kunnen jullie even vermelden als de problemen van de baan zijn?
Bedankt :wink:
Johnneke
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 mar 2007, 15:07

Voorlopig geen eta voor wanneer het probleem opgelost gaat zijn.
Afbeelding
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Eva laat weten dat de problemen opgelost zijn: https://twitter.com/belgacom_eva_nl/status/23900681743

[Afbeelding Post made via mobile device ]
DEWAELE
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 20 sep 2004, 11:24
Locatie: ninove
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Laat Belgacom & Eva maar weten dat de problemen om 12.31 regio Ninove nog steeds NIET opgelost zijn.

Constant
Zamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 sep 2008, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

ik vermoed dat het in bepaalde regio"s al is opgelost, maar dus niet overal.
mhoys
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 sep 2010, 12:37

Ik heb al 2 dagen problemen om mijn mail op te vragen.
Gisterenavond kwam alle mail plots binnen.
Momenteel opnieuw problemen; via webmail kan ik wel inloggen maar dan zie ik allemaal lege mails?
Ben trouwens van regio Brugge.

En ja, ik vind het ook ergerlijk dat er nergens op de support pagina gemeld wordt dat er momenteel problemen zijn.

Matthias
smalle
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 mar 2008, 07:28

Zowel in 03 als 02 zone heb ik klanten met identiek hetzelfde probleem.

Als ik een telnet test doe naar pop.skynet.be op poort 110 krijg ik verschillende verschijnsels: soms geraak ik ingelogged, soms zegt hij dat het pasw incorrect is, soms krijg ik een lijst van lege mails,....

Ondertussen meer dan 24u bezig, zowel particuliere als kmo abbo's.
Twen
Member
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 27 sep 2009, 12:30

Eva zegt opgelost en 080022800 zegt momenteel zijn er problemen met

Van efficiënte communicatie gesproken.
Zone 03 problemen nog steeds niet opgelost 14:50

Groetjes Twen
speedybritt
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 mar 2010, 16:36

We zijn nu 16:12 uur en het probleem is hier ook nog aan de gang in zone 056. Soms kan je inloggen op de server en dan weer niet. Je moet je pass opnieuw ingeven. De mails komen in ieder geval met vertraging binnen en de webmail toont altijd een lege box. Het metertje toont wel dat er mails in de box zitten.
Johnneke
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 mar 2007, 15:07

Probleem is inderdaad niet opgelost, en heb vernomen dat dat nog enkele dagen kan duren..
Afbeelding
Johnneke
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 mar 2007, 15:07

Als er hier nog mensen zijn die problemen ondervinden surf dan even naar http://www.belgacom.be/mailbox en voeg de mailbox in met het probleem.
Afbeelding
Twen
Member
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 27 sep 2009, 12:30

Als je vanmiddag naar 08822800 belde kreeg je dat adres, gisteren alleen de mededeling dat er aan het probleem gewerkt werd.

Droevig dat pas vandaag , probleem is donderdag vorige week begonnen, een melding op site gerealiseerd werd.

'k Zou de vorige dagen niet graag op de callcenters 080022800 en/of 080022700 gewerkt hebben.

Groetjes Twen
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Via e-services worden mijn mailboxen doorgestuurd naar mijn Hotmail account.
Alles e-mails naar mijn @skynet adres en mijn @philippedeleye.net adres komen vlot binnen in mijn Hotmail account.
Philippe.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Het meest ergelijke vind ik dat de mensen die hosting hebben bij Belgacom dit probleem ook hebben.
Dus zelfs met 'professionele' mailboxen zoals [email protected] gaat het verkeerd en dat al bijna 2 weken.
dirk.van.nuffel1
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 sep 2010, 18:55

TAAK [email protected]-verzenden..... rapporteert fout (0x800CCC80) deze server ondersteunt geen enkele
verificatiemethode die dolor deze client wordt ondersteund

DAS DE FOUTMELDING DIE IK KRIJG
IK KAN VANDAAG WEL E MAILS ONTVANGEN MAAR GEEN STUREN
GISTEREN WAS DIT OMGEKEERD
BIJ BELGACOM GEEN OF ZEER WEINIG UITLEG HIEROVER
WEET IEMAND EEN OPLOSSING VOOR MIJN PROBLEEM ??
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Afwachten vrees ik.

Eneuh, caps zijn nergens voor nodig.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
dirk.van.nuffel1
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 sep 2010, 18:55

Trojan schreef:Afwachten vrees ik.

Eneuh, caps zijn nergens voor nodig.



sorry daarvoor was om onderscheid te maken tussen mijn probleem en m'n vraag
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Daarvoor dienen de vraagtekens.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
dirk.van.nuffel1
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 sep 2010, 18:55

Trojan schreef:Daarvoor dienen de vraagtekens.


jajaj k'heb het nu wel begrepen
mhoys
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 sep 2010, 12:37

Ik heb nu het volgende probleem voor: via webmail.skynet.be kan ik vlot aan mijn e-mail, maar via mijn lokale Outlook Express komen ze niet meer binnen???
Is er iets gewijzigd aan hun configuratie of zo? Ik krijg nochtans geen enkele foutmelding, alleen mijn mail blijft op de server staan en wordt niet meer binnengehaald :(

Matthias
Twen
Member
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 27 sep 2009, 12:30

Zend eens een mail naar jezelf, als die niet aankomt bij je OutlookExpress, een systeemherstel overwegen naar een punt voor 1 augustus.

Groetjes Twen
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

@Twen, en voor wat is dat goed? Een systeemherstel omdat je geen emails kan ontvangen en dan nog van voor 1 augustus :? .
Twen
Member
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 27 sep 2009, 12:30

Astralon, daar de klacht over OutlookExpress niet algemeen is zou er iets misgelopen kunnen zijn op de pc zelf.
Daar OutlookExpress deel uitmaakt van Windows zelf, is verwijderen en terug installeren niet zo aangewezen.
Een systeemherstel naar een herstelpunt voor de miserie begon lijkt mij dan een eenvoudige oplossing die indien ze niet baat, niet schaadt.

Groetjes Twen.
Twen
Member
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 27 sep 2009, 12:30

Tot slot van mijn postings op dit topic. Daarnet gevonden op http://www.nieuwsblad.be
Op het einde van het artikel de reactie van Belgacom.

Groetjes Twen


http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=6M2V5EVM
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Ik raad Fons aan geen Skynet mail meer te gebruiken, maar direct hotmail/gmail. Daar heb ik nog nooit problemen mee gehad. Of twee mailadressen.
Regulus
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 16 mar 2010, 14:41
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

Twen schreef:Zend eens een mail naar jezelf, als die niet aankomt bij je OutlookExpress, een systeemherstel overwegen naar een punt voor 1 augustus.

Groetjes Twen


OMG .. er is ergens, in Timboektoe, een server uit de sporen gelopen en plots kruipen de leerling tovenaars zo uit het behang :twisted: .. twee "vermeende" problemen trachten op te lossen waarvan men er een niet kent is in ICT altijd en onveranderlijk de allerslechtste oplossing :roll: 8)
(.. en een systeemherstel is werkelijk de aller allerlaatste oplossing als men echt niet meer weet van wat hout pijlen maken, stukken beter is trouwens om een afzonderlijk programma te gebruiken dat juist hetzelfde doet en waarmee je oa vanaf diskette/CD kan booten ... :lol: )
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Twen schreef:Astralon, daar de klacht over OutlookExpress niet algemeen is zou er iets misgelopen kunnen zijn op de pc zelf.
Daar OutlookExpress deel uitmaakt van Windows zelf, is verwijderen en terug installeren niet zo aangewezen.
Een systeemherstel naar een herstelpunt voor de miserie begon lijkt mij dan een eenvoudige oplossing die indien ze niet baat, niet schaadt.

Groetjes Twen.

Het is mooi dat je de mensen wil helpen maar verkoop a.u.b. geen onzin.

Mocht je nu nog tonen hoe je Outlook Express bestand kan herstellen dan zou ik het nog kunnen begrijpen maar een systeemherstel? En nog eens wat is er zo speciaal aan 1 augustus?
dirk.van.nuffel1
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 sep 2010, 18:55

dirk.van.nuffel1 schreef:TAAK [email protected]-verzenden..... rapporteert fout (0x800CCC80) deze server ondersteunt geen enkele
verificatiemethode die dolor deze client wordt ondersteund

DAS DE FOUTMELDING DIE IK KRIJG
IK KAN VANDAAG WEL E MAILS ONTVANGEN MAAR GEEN STUREN
GISTEREN WAS DIT OMGEKEERD
BIJ BELGACOM GEEN OF ZEER WEINIG UITLEG HIEROVER
WEET IEMAND EEN OPLOSSING VOOR MIJN PROBLEEM ??



is ondertussen opgelost
heb via mijn postvak in naar bestand gegaan en daar heb ik gegevensbestandsbeheer gekozen dan e mail en dan herstellen en wonder boven wonder
is het nu okidoki
je ziet mensen wonderen bestaan echt wel :lol:
mhoys
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 sep 2010, 12:37

mhoys schreef:Ik heb nu het volgende probleem voor: via webmail.skynet.be kan ik vlot aan mijn e-mail, maar via mijn lokale Outlook Express komen ze niet meer binnen???
Is er iets gewijzigd aan hun configuratie of zo? Ik krijg nochtans geen enkele foutmelding, alleen mijn mail blijft op de server staan en wordt niet meer binnengehaald :(

Matthias


Mijn probleem is ondertussen opgelost. Geen systeemherstel uitgevoerd 8) , maar wel in Outlook Express een nieuwe account aangemaakt met exact dezelfde gegevens als de oude account. Vervolgens op send/receive geklikt en alles kwam binnen... raar maar waar.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”