Mail problemen skynet account
-
- Pro Member
- Berichten: 262
- Lid geworden op: 05 dec 2006, 21:49
- Locatie: Aarschot
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 4 keer
Hoi,
Zijn er de laatste week including gisterenavond en vanmorge / vandaag problemen om mail binnen te halen via skynet accounts?
Ik heb verschillende klanten die melden dat ze hun wachtwoord telkens moeten ingeven?
Heeft iemand hier hetzelfde voor?
Zijn er de laatste week including gisterenavond en vanmorge / vandaag problemen om mail binnen te halen via skynet accounts?
Ik heb verschillende klanten die melden dat ze hun wachtwoord telkens moeten ingeven?
Heeft iemand hier hetzelfde voor?
-
- Pro Member
- Berichten: 262
- Lid geworden op: 05 dec 2006, 21:49
- Locatie: Aarschot
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 4 keer
beetje vreemd dat ze nergens op hun site een statusmelding geven ofzo... voor toch een redelijk algemeen / groot probleem - beetje vreemd dat de problemen ook zo lang aanslepen... is er iets wat de gewone man niet mag weten?
-
- Pro Member
- Berichten: 426
- Lid geworden op: 05 sep 2008, 12:09
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 16 keer
wat mag de gewone man niet weten?
ge ziet spoken.
men is bezig het probleem, (dit is wat telt), op te lossen en het duurt blijkbaar wat langer als voorzien.
tja, techniek kan het altijd laten afweten hé.
ge ziet spoken.
men is bezig het probleem, (dit is wat telt), op te lossen en het duurt blijkbaar wat langer als voorzien.
tja, techniek kan het altijd laten afweten hé.
-
- Starter
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 07 sep 2010, 14:46
Hallo,
Zelfde probleem hier, er lijken steeds meer boxen te blokeren in de loop van de dag. Ik hoop dat ze er inderdaad aan bezig zijn. Dat is inderdaad wat telt, maar een deftige communicatie naar eindgebruikers is niet heel moeilijk te voorzien. Het kan ook aan mij liggen, maar ik vind nergens op de website enige officiële melding.
Zelfde probleem hier, er lijken steeds meer boxen te blokeren in de loop van de dag. Ik hoop dat ze er inderdaad aan bezig zijn. Dat is inderdaad wat telt, maar een deftige communicatie naar eindgebruikers is niet heel moeilijk te voorzien. Het kan ook aan mij liggen, maar ik vind nergens op de website enige officiële melding.
-
- Member
- Berichten: 61
- Lid geworden op: 20 sep 2004, 11:24
- Locatie: ninove
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Regio Ninove : dezelfde problemen met e-mail. Soms geen verbinding (vraagt steeds login+paswoord), na enige tijd wel verbinding maar na het binnenhalen van een viertal berichten wordt de verbinding verbroken, vraagt opnieuw login+paswoord:
""""
Voor het account XXXX kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Er is een onjuist wachtwoord ingevoerd. De volgende keer dat je berichten verzendt of ontvangt, moet je je gebruikersnaam en wachtwoord voor dit account invoeren.
Serverfout: 0x800CCC90
Reactie van server: -ERR System unavailable: closing connection ; try again later
Server: 'pop.skynet.be'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC92
Protocol: POP3
Poort: 110
Beveiligd(SSL): Nee
""""
Dat Belgacom werk heeft deze fout te herstellen is begrijpelijk, maar moet het dagen duren ?
Constant
""""
Voor het account XXXX kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Er is een onjuist wachtwoord ingevoerd. De volgende keer dat je berichten verzendt of ontvangt, moet je je gebruikersnaam en wachtwoord voor dit account invoeren.
Serverfout: 0x800CCC90
Reactie van server: -ERR System unavailable: closing connection ; try again later
Server: 'pop.skynet.be'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC92
Protocol: POP3
Poort: 110
Beveiligd(SSL): Nee
""""
Dat Belgacom werk heeft deze fout te herstellen is begrijpelijk, maar moet het dagen duren ?
Constant
Ze zijn bezig.
'k Belde net naar 080022800 en het eerste dat je daar hoort, na het invoeren van je nummer, is dat er problemen zijn met skynetmail en webmail en dat er aan gewerkt wordt en de nodige bla, bla, bla.
E-mails lezen langs e-services lukt sinds vanmiddag ook niet meer. zone 03
Groetjes Twen
'k Belde net naar 080022800 en het eerste dat je daar hoort, na het invoeren van je nummer, is dat er problemen zijn met skynetmail en webmail en dat er aan gewerkt wordt en de nodige bla, bla, bla.
E-mails lezen langs e-services lukt sinds vanmiddag ook niet meer. zone 03
Groetjes Twen
-
- Pro Member
- Berichten: 310
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
- Locatie: Dilsen
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 1 keer
Kunnen jullie even vermelden als de problemen van de baan zijn?
Bedankt
Bedankt
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Eva laat weten dat de problemen opgelost zijn: https://twitter.com/belgacom_eva_nl/status/23900681743
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
Ik heb al 2 dagen problemen om mijn mail op te vragen.
Gisterenavond kwam alle mail plots binnen.
Momenteel opnieuw problemen; via webmail kan ik wel inloggen maar dan zie ik allemaal lege mails?
Ben trouwens van regio Brugge.
En ja, ik vind het ook ergerlijk dat er nergens op de support pagina gemeld wordt dat er momenteel problemen zijn.
Matthias
Gisterenavond kwam alle mail plots binnen.
Momenteel opnieuw problemen; via webmail kan ik wel inloggen maar dan zie ik allemaal lege mails?
Ben trouwens van regio Brugge.
En ja, ik vind het ook ergerlijk dat er nergens op de support pagina gemeld wordt dat er momenteel problemen zijn.
Matthias
Zowel in 03 als 02 zone heb ik klanten met identiek hetzelfde probleem.
Als ik een telnet test doe naar pop.skynet.be op poort 110 krijg ik verschillende verschijnsels: soms geraak ik ingelogged, soms zegt hij dat het pasw incorrect is, soms krijg ik een lijst van lege mails,....
Ondertussen meer dan 24u bezig, zowel particuliere als kmo abbo's.
Als ik een telnet test doe naar pop.skynet.be op poort 110 krijg ik verschillende verschijnsels: soms geraak ik ingelogged, soms zegt hij dat het pasw incorrect is, soms krijg ik een lijst van lege mails,....
Ondertussen meer dan 24u bezig, zowel particuliere als kmo abbo's.
-
- Starter
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 15 maa 2010, 16:36
We zijn nu 16:12 uur en het probleem is hier ook nog aan de gang in zone 056. Soms kan je inloggen op de server en dan weer niet. Je moet je pass opnieuw ingeven. De mails komen in ieder geval met vertraging binnen en de webmail toont altijd een lege box. Het metertje toont wel dat er mails in de box zitten.
Als er hier nog mensen zijn die problemen ondervinden surf dan even naar http://www.belgacom.be/mailbox en voeg de mailbox in met het probleem.
Als je vanmiddag naar 08822800 belde kreeg je dat adres, gisteren alleen de mededeling dat er aan het probleem gewerkt werd.
Droevig dat pas vandaag , probleem is donderdag vorige week begonnen, een melding op site gerealiseerd werd.
'k Zou de vorige dagen niet graag op de callcenters 080022800 en/of 080022700 gewerkt hebben.
Groetjes Twen
Droevig dat pas vandaag , probleem is donderdag vorige week begonnen, een melding op site gerealiseerd werd.
'k Zou de vorige dagen niet graag op de callcenters 080022800 en/of 080022700 gewerkt hebben.
Groetjes Twen
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Via e-services worden mijn mailboxen doorgestuurd naar mijn Hotmail account.
Alles e-mails naar mijn @skynet adres en mijn @philippedeleye.net adres komen vlot binnen in mijn Hotmail account.
Philippe.
Alles e-mails naar mijn @skynet adres en mijn @philippedeleye.net adres komen vlot binnen in mijn Hotmail account.
Philippe.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3310
- Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
- Locatie: Lochristi
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Het meest ergelijke vind ik dat de mensen die hosting hebben bij Belgacom dit probleem ook hebben.
Dus zelfs met 'professionele' mailboxen zoals [email protected] gaat het verkeerd en dat al bijna 2 weken.
Dus zelfs met 'professionele' mailboxen zoals [email protected] gaat het verkeerd en dat al bijna 2 weken.
-
- Starter
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 09 sep 2010, 18:55
TAAK [email protected]..... rapporteert fout (0x800CCC80) deze server ondersteunt geen enkele
verificatiemethode die dolor deze client wordt ondersteund
DAS DE FOUTMELDING DIE IK KRIJG
IK KAN VANDAAG WEL E MAILS ONTVANGEN MAAR GEEN STUREN
GISTEREN WAS DIT OMGEKEERD
BIJ BELGACOM GEEN OF ZEER WEINIG UITLEG HIEROVER
WEET IEMAND EEN OPLOSSING VOOR MIJN PROBLEEM ??
verificatiemethode die dolor deze client wordt ondersteund
DAS DE FOUTMELDING DIE IK KRIJG
IK KAN VANDAAG WEL E MAILS ONTVANGEN MAAR GEEN STUREN
GISTEREN WAS DIT OMGEKEERD
BIJ BELGACOM GEEN OF ZEER WEINIG UITLEG HIEROVER
WEET IEMAND EEN OPLOSSING VOOR MIJN PROBLEEM ??
-
- Starter
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 09 sep 2010, 18:55
Trojan schreef:Afwachten vrees ik.
Eneuh, caps zijn nergens voor nodig.
sorry daarvoor was om onderscheid te maken tussen mijn probleem en m'n vraag
-
- Starter
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 09 sep 2010, 18:55
jajaj k'heb het nu wel begrepenTrojan schreef:Daarvoor dienen de vraagtekens.
Ik heb nu het volgende probleem voor: via webmail.skynet.be kan ik vlot aan mijn e-mail, maar via mijn lokale Outlook Express komen ze niet meer binnen???
Is er iets gewijzigd aan hun configuratie of zo? Ik krijg nochtans geen enkele foutmelding, alleen mijn mail blijft op de server staan en wordt niet meer binnengehaald
Matthias
Is er iets gewijzigd aan hun configuratie of zo? Ik krijg nochtans geen enkele foutmelding, alleen mijn mail blijft op de server staan en wordt niet meer binnengehaald
Matthias
Astralon, daar de klacht over OutlookExpress niet algemeen is zou er iets misgelopen kunnen zijn op de pc zelf.
Daar OutlookExpress deel uitmaakt van Windows zelf, is verwijderen en terug installeren niet zo aangewezen.
Een systeemherstel naar een herstelpunt voor de miserie begon lijkt mij dan een eenvoudige oplossing die indien ze niet baat, niet schaadt.
Groetjes Twen.
Daar OutlookExpress deel uitmaakt van Windows zelf, is verwijderen en terug installeren niet zo aangewezen.
Een systeemherstel naar een herstelpunt voor de miserie begon lijkt mij dan een eenvoudige oplossing die indien ze niet baat, niet schaadt.
Groetjes Twen.
Tot slot van mijn postings op dit topic. Daarnet gevonden op http://www.nieuwsblad.be
Op het einde van het artikel de reactie van Belgacom.
Groetjes Twen
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=6M2V5EVM
Op het einde van het artikel de reactie van Belgacom.
Groetjes Twen
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=6M2V5EVM
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ik raad Fons aan geen Skynet mail meer te gebruiken, maar direct hotmail/gmail. Daar heb ik nog nooit problemen mee gehad. Of twee mailadressen.
-
- Pro Member
- Berichten: 380
- Lid geworden op: 16 maa 2010, 14:41
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
OMG .. er is ergens, in Timboektoe, een server uit de sporen gelopen en plots kruipen de leerling tovenaars zo uit het behang .. twee "vermeende" problemen trachten op te lossen waarvan men er een niet kent is in ICT altijd en onveranderlijk de allerslechtste oplossingTwen schreef:Zend eens een mail naar jezelf, als die niet aankomt bij je OutlookExpress, een systeemherstel overwegen naar een punt voor 1 augustus.
Groetjes Twen
(.. en een systeemherstel is werkelijk de aller allerlaatste oplossing als men echt niet meer weet van wat hout pijlen maken, stukken beter is trouwens om een afzonderlijk programma te gebruiken dat juist hetzelfde doet en waarmee je oa vanaf diskette/CD kan booten ... )
-
- Elite Poster
- Berichten: 3310
- Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
- Locatie: Lochristi
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Het is mooi dat je de mensen wil helpen maar verkoop a.u.b. geen onzin.Twen schreef:Astralon, daar de klacht over OutlookExpress niet algemeen is zou er iets misgelopen kunnen zijn op de pc zelf.
Daar OutlookExpress deel uitmaakt van Windows zelf, is verwijderen en terug installeren niet zo aangewezen.
Een systeemherstel naar een herstelpunt voor de miserie begon lijkt mij dan een eenvoudige oplossing die indien ze niet baat, niet schaadt.
Groetjes Twen.
Mocht je nu nog tonen hoe je Outlook Express bestand kan herstellen dan zou ik het nog kunnen begrijpen maar een systeemherstel? En nog eens wat is er zo speciaal aan 1 augustus?
-
- Starter
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 09 sep 2010, 18:55
dirk.van.nuffel1 schreef:TAAK [email protected]..... rapporteert fout (0x800CCC80) deze server ondersteunt geen enkele
verificatiemethode die dolor deze client wordt ondersteund
DAS DE FOUTMELDING DIE IK KRIJG
IK KAN VANDAAG WEL E MAILS ONTVANGEN MAAR GEEN STUREN
GISTEREN WAS DIT OMGEKEERD
BIJ BELGACOM GEEN OF ZEER WEINIG UITLEG HIEROVER
WEET IEMAND EEN OPLOSSING VOOR MIJN PROBLEEM ??
is ondertussen opgelost
heb via mijn postvak in naar bestand gegaan en daar heb ik gegevensbestandsbeheer gekozen dan e mail en dan herstellen en wonder boven wonder
is het nu okidoki
je ziet mensen wonderen bestaan echt wel
Mijn probleem is ondertussen opgelost. Geen systeemherstel uitgevoerd , maar wel in Outlook Express een nieuwe account aangemaakt met exact dezelfde gegevens als de oude account. Vervolgens op send/receive geklikt en alles kwam binnen... raar maar waar.mhoys schreef:Ik heb nu het volgende probleem voor: via webmail.skynet.be kan ik vlot aan mijn e-mail, maar via mijn lokale Outlook Express komen ze niet meer binnen???
Is er iets gewijzigd aan hun configuratie of zo? Ik krijg nochtans geen enkele foutmelding, alleen mijn mail blijft op de server staan en wordt niet meer binnengehaald
Matthias