"Ben effe aan het rekenen gegaan. Ben nu bij Dommel formule DIGITEL (download snelheid 4,6), en betaal 35 euro + 10 euro voor de Belgacom aansluiting. (totaal 45)
Indien ik overschakel naar Scarlet betaal ik slechts 40 euro/maand + 5 euro voor nieuwsgroep (bij dommel inbegrepen). Dus voor dezelfde prijs krijg ik veel meer. Er zijn wel 100 euro kosten aan verbonden, maar die zou ik dan terug krijgen door mijn Fritzbox terug te sturen.
Of zie ik iets over het hoofd ???"
Heb ondertussen ook telefonisch contact gehad met scarlet en ze hebben me gezegd dat "scarlet internet +telefonie" via VDSL gaat en ze me een minimum snelheid van 12 Mbps garanderen, maar dat het waarschijnlijk wel hoger zal liggen.
Heb met deze gegevens Dommel gecontacteerd, want het is nu al jaren dat ze "binnenkort" een snelheidsverhoging aankondigen. Wacht nu maximum 7 dagen op hun antwoord. Dan schakel ik over na 5 jaar Dommel (tenzij er hier nog users zijn die een goede reden kunnen aanhalen waarom niet
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Zag echter op de webstek van Scarlet http://www.scarlet.be/nl/mgm/index.php dat je 40 euro kan krijgen als je iemand aanbrengt.
Dus iemand interesse om dit voordeeltje te delen (20/20) ? Laat me maar iets weten via PM.
Is uiteraard allemaal kwestie van vertrouwen, maar niet iemand die zich registreert om alleen op dit voorstel in te gaan ....
Ook feedback of overschakeling goed idee of tips zijn welkom ....
Mod edit: rood (en dus ook bordeaux) = voor mods