Goed nieuws komende van EDPnet. Vanaf 1 september verhoogt de provider de snelheden van haar VDSL2 internetabonnementen aanzienlijk. Voor VDSL Home en VDSL Office komt er de helft downloadsnelheid bij (20 naar 30 Mbps), bij de uploadsnelheid is er meer dan een verdubbeling te zien, van 2 naar 4,5 Mbps. Nieuwe klanten kunnen automatisch genieten van deze nieuwe snelheden; bestaande klanten worden in de komende maanden overgeschakeld. Tegen 1 december 2010 moeten alle klanten die in aanmerking komen, overgeschakeld zijn.
Deze aanpassing gebeurt kosteloos. Er is geen nieuwe hardware nodig.
UB Frontpage
EDPnet geeft internetabonnementen serieuze boost
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Komt doordat Belgacom zijn snelheden verhoogt heeft natuurlijk. Nu ja: goed nieuws voor DSL, slecht nieuws voor kabel .
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 153 keer
OK, en nu is Telenet weer aan zet!
Toch een beetje vooruitgang met de concurrentie. Het lijkt er op dat ze prijzen nooit laten zakken, maar gewoon altijd (een beetje) meer specs geven.
Toch een beetje vooruitgang met de concurrentie. Het lijkt er op dat ze prijzen nooit laten zakken, maar gewoon altijd (een beetje) meer specs geven.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Nu nog een fup abonnement zonder meerkost.
-
- Plus Member
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Echt geweldig nieuws! Goede zet van EDPnet!
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
Is absoluut nergens voor nodig, hun abonnementen zijn goed qua prijszetting en specs, en je moet mensen die geen fup willen niet dwingen om een fup abo te nemen.Avenger 2.0 schreef:Nu nog een fup abonnement zonder meerkost.
Maarja, zageventen zullen er altijd zijn zeker
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
-
- Plus Member
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Inderdaad mee eens FlashBlue! De abonnementen van EDPnet zijn gewoon perfect.FlashBlue schreef:Is absoluut nergens voor nodig, hun abonnementen zijn goed qua prijszetting en specs, en je moet mensen die geen fup willen niet dwingen om een fup abo te nemen.Avenger 2.0 schreef:Nu nog een fup abonnement zonder meerkost.
- quistnix
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Met dank aan het Belgacom netwerk waarop ze ondertussen zijn aangesloten (zaten vroeger bij Scarlet)dendemen2004 schreef:Inderdaad mee eens FlashBlue! De abonnementen van EDPnet zijn gewoon perfect.FlashBlue schreef:Is absoluut nergens voor nodig, hun abonnementen zijn goed qua prijszetting en specs, en je moet mensen die geen fup willen niet dwingen om een fup abo te nemen.Avenger 2.0 schreef:Nu nog een fup abonnement zonder meerkost.
Veel lof zou ik ze niet willen schenken, ze hoeven er verdorie niets voor te doen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
In vergelijking met bv belgacom vind ik de abonnementen toch wat aan de dure kant.
Ruw geschat betaal je 53 euro per maand (35 euro vdsl home + 5 euro fup + 13 ? euro raw copper) tegenover 56 euro bij belgacom.
Daarbij komt nog eens activatie van 50 euro en 140 euro vdsl2 modem. Bij belgacom ook 50 euro activatie, maar gratis vdsl modem en 5 maand promo tegen 20 euro. Belgacom dus meer dan 280 euro goedkoper het eerste jaar?
Ruw geschat betaal je 53 euro per maand (35 euro vdsl home + 5 euro fup + 13 ? euro raw copper) tegenover 56 euro bij belgacom.
Daarbij komt nog eens activatie van 50 euro en 140 euro vdsl2 modem. Bij belgacom ook 50 euro activatie, maar gratis vdsl modem en 5 maand promo tegen 20 euro. Belgacom dus meer dan 280 euro goedkoper het eerste jaar?
Laatst gewijzigd door Avenger 2.0 27 aug 2010, 16:02, in totaal 1 gewijzigd.
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Dat is zowat de enige en tevens het grootste nadeel aan alternatieve providers. De instapkost is enorm hoog, en dat heb ik er niet voor over.Avenger 2.0 schreef:In vergelijking met bv belgacom vind ik de abonnementen toch wat aan de dure kant.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Erelid
Dat ligt deels aan BGC, maar hoeft ook niet echt een issue te zijn. ik ben al jaren klant bij edpnet, en zie geen reden om te vertrekken. Vdsl2 modem was gratis, overschakeling was een promo, and so on...Trojan schreef: Dat is zowat de enige en tevens het grootste nadeel aan alternatieve providers. De instapkost is enorm hoog, en dat heb ik er niet voor over.
Moet gewoon de zaken goed timen, thats all
- quistnix
- Erelid
Neen, Belgacom gaat zal het hen eens gratis gevenLimburg schreef:Behalve er dik voor te betalen...quistnix schreef:Veel lof zou ik ze niet willen schenken, ze hoeven er verdorie niets voor te doen
-
- Erelid
Jongens toch, wees eens allemaal zo negatief niet? Djeezus.
-
- Erelid
Ze hebbe allemaal de kuren van Suiker gekregen, die doet ook nie anders dan zagen over zen starter abonnementje...Lord Utopia schreef:Jongens toch, wees eens allemaal zo negatief niet? Djeezus.
Dat ze allemaal eens beseffen dat ze in de afgelopen 3 kwartalen meer vooruitgang emme gezien dan in de laatste 10 jaar ofzo.
Maar neen, ze klagen en zagen liever.
Nee hoor, enkel een vaststelling dat EDPnet voor hun starter serieus achterloopt op TN en BC, en dat wil al wat zeggen!FlashBlue schreef:Ze hebbe allemaal de kuren van Suiker gekregen, die doet ook nie anders dan zagen over zen starter abonnementje...Lord Utopia schreef:Jongens toch, wees eens allemaal zo negatief niet? Djeezus.
Dat ze allemaal eens beseffen dat ze in de afgelopen 3 kwartalen meer vooruitgang emme gezien dan in de laatste 10 jaar ofzo.
Maar neen, ze klagen en zagen liever.
- Jan_B
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 13 keer
Bij Ryanair moet je niet zijn voor luxe, bij Ferrari moet je niet zijn voor goedkope auto's en EDPnet mikt blijkbaar minder op starters. Ga als klant bij een bedrijf dat levert wat jij verwacht zou ik dan zo denken ...suiker schreef:Nee hoor, enkel een vaststelling dat EDPnet voor hun starter serieus achterloopt op TN en BC, en dat wil al wat zeggen!
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Als je de statistieken van EDPNet moet geloven, lijkt het verschil tussen de mensen die toekomen met 5 Gb en 15Gb niet zo groot hoor
Edit, waar op de site van edpnet heb je je gegevens teruggevonden?
Ik vind ze nergens
Edit, waar op de site van edpnet heb je je gegevens teruggevonden?
Ik vind ze nergens
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
dus niemand.Lord Utopia schreef: Tegen 1 december 2010 moeten alle klanten die in aanmerking komen, overgeschakeld zijn.
UB Frontpage
-
- Erelid
Hoezo? Ik snap het niet.Ofloo schreef:dus niemand.Lord Utopia schreef: Tegen 1 december 2010 moeten alle klanten die in aanmerking komen, overgeschakeld zijn.
UB Frontpage
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
als niemand vdsl heeft kan er ook niemand overgeschakeld worden VDSL is beperkt beschikbaar bij mijn weten, hoeveel van de vdsl gebruikers zouden er bij edpnet zitten denk je ? ik denk niet al te veel.
- Jan_B
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 13 keer
Ik weet niet op welke cijfers je je baseert. Hier alleszins een vrij tevreden EDPnet VDSL gebruiker.Ofloo schreef:als niemand vdsl heeft kan er ook niemand overgeschakeld worden VDSL is beperkt beschikbaar bij mijn weten, hoeveel van de vdsl gebruikers zouden er bij edpnet zitten denk je ? ik denk niet al te veel.
- quistnix
- Erelid
Jij moet dan één van die drie zijn ? Nee hoor, grapjeJan_B schreef:Ik weet niet op welke cijfers je je baseert. Hier alleszins een vrij tevreden EDPnet VDSL gebruiker.Ofloo schreef:als niemand vdsl heeft kan er ook niemand overgeschakeld worden VDSL is beperkt beschikbaar bij mijn weten, hoeveel van de vdsl gebruikers zouden er bij edpnet zitten denk je ? ik denk niet al te veel.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 58 keer
Ik ben jaren klant geweest bij Chello UPC in Brussel, sinds een paar jaar Yabu ADSL, en nu sinds heel kort Edpnet. En ik heb er maar 1 woord voor: echt een schitterende provider. Hele goeie helpdesk, stabiel netwerk, en lekkere snelheden op VDSL2. En nu dit... 30/4.5. Ik had sinds een paar dagen gemerkt dat mijn modem op 30/6 synchte, dus ik hoop^binnenkort te kunnen genieten van deze lekkere snelheden. Ik verstuur relatief veel (reclamespots, ...) en upload is mooi meegenomen...
Belgacom of Telenet komt er sowieso niet in bij ons...
Oh ja, 13€ Raw Copper ?? Dan neem je toch gewoon Telephony (VOIP), 10€/maand, RC inbegrepen... Is meteen goedkoper dan een Discoveryline. En voor 5€ méér bel je meteen gratis naar 19 landen fix.
Belgacom of Telenet komt er sowieso niet in bij ons...
Oh ja, 13€ Raw Copper ?? Dan neem je toch gewoon Telephony (VOIP), 10€/maand, RC inbegrepen... Is meteen goedkoper dan een Discoveryline. En voor 5€ méér bel je meteen gratis naar 19 landen fix.
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Het abbonnement van EDPnet is plots een pak interesanter geworden dan speedconnect (39euro). En met ipv6 newsserverretentie van +- 600d heb je ook geen nieuwsserver meer nodig.
Nochtans hadden speedconnect en speedconnect+ wel beide dezelfde upload van het duurste internetabbonnement van bgc (56euro).
Toch eens kijken om over te schakelen, mss kan je in de toekomst dan ook evt. profiteren van promo's van Dommel, want bestaande klanten blijven in de kou staan. Die volumepacks bij BGC moet je die elke maand opnieuw gaan aankopen (omslachtig)?
Nochtans hadden speedconnect en speedconnect+ wel beide dezelfde upload van het duurste internetabbonnement van bgc (56euro).
Toch eens kijken om over te schakelen, mss kan je in de toekomst dan ook evt. profiteren van promo's van Dommel, want bestaande klanten blijven in de kou staan. Die volumepacks bij BGC moet je die elke maand opnieuw gaan aankopen (omslachtig)?
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
quistnix schreef:Jij moet dan één van die drie zijn ? Nee hoor, grapjeJan_B schreef:Ik weet niet op welke cijfers je je baseert. Hier alleszins een vrij tevreden EDPnet VDSL gebruiker.Ofloo schreef:als niemand vdsl heeft kan er ook niemand overgeschakeld worden VDSL is beperkt beschikbaar bij mijn weten, hoeveel van de vdsl gebruikers zouden er bij edpnet zitten denk je ? ik denk niet al te veel.
hier ook een tevreden vdsl-klant
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
De boostspecs van de speedconnect abbo's zijn ondertussen ook aangepast op hun homepage.Limburg schreef:Waauw! Vooral de upload.
Heerlijk, nu Dommel nog.
(zonder boe of ba, zoals we ze kennen )