Trojan, toch wel even stellen dat ik herhaaldelijk gevraagd heb aan de techniekers bij ELK BEZOEK wat aangepast was of niet om de zaak te kunnen opvolgen, hier voor de duidelijkheid nog eens een korte opsomming in chronologische volgorde:Trojan schreef:Omdat niemand, en zeker de klant niet, op de hoogte is van welke aanpassingen men heeft gedaan voor deze klant.quistnix schreef:Ik lees nergens dat dit gebeurd is.
- bezoek technieker 1: aanpassing bekabeling in VDSL2 doos, meting lijn - resultaat nihil
- vervolgens: vervanging decoder op advies van storingsdienst, meting lijn - resultaat nihil
- bezoek technieker 2: meting lijn, vervanging bbox (niet de voeding), vervanging PLC's door UTP kabel van bbox naar decoder, controle VDSL2 aansluitdoos, nazicht aanluiting in verdeelkast, controle van alle bekabeling binnenshuis, duidelijke mededeling dat bij aanhouden problemen de verdeelkast verder moest onder de loupe genomen worden evenals nazicht van de lijn - resultaat nihil
- bezoek technieker 3: meting lijn, eens gaan kijken naar verdeelkast, mededeling dat hij niet wist wat te doen en "expert" ging sturen - resultaat nihil
- 1° bezoek expert: meting lijn, vervanging voeding bbox, controle bekabeling binnenshuis, nazicht eventuele invloed automatische garagedeur - resultaat nihil met eigen verbazing over de ernst van het probleem
- 2° bezoek expert - terugkeer op dezelfde dag owv. nog ernstiger problemen: mededeling dat hij "high rescue team of iets dergelijks ging inschakelen".
Op vraag naar mijn mogelijkheden om lijn te controleren, kreeg ik antwoord dat er geen probleem kan zijn met de lijn gezien metingen OK hetgeen
nadien door meerdere technici in mijn omgeving ontkend is; zij hebben al meermaals blijkbaar storingen gehad - ook bij BGC - die bij meting niet te merken waren , van de verdeelkast had hij geen sleutel ...
Of doen de techniekers dan dingen waarvan ze de klant niet informeren .... ?