Upload verbruik tot 95 GB/maand

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

qless schreef:
René_A schreef:NB het is niet mogelijk dat een ander tegelijk MIJN paswoord gebruikt om via Belgacom aan te loggen.
Dus als mijn bbox2 aanstaat kan er NOOIT iemand anders aanloggen. (Volgens deskundigen Belgacom)
Dus dus al meteen niet waar, elke PPPoE login kan 2x tegelijk gebruikt worden (nog steeds)
De Belgacom deskundigen die jou dit hebben wijsgemaakt zijn ofwel niet deskundig, ofwel liegen ze.
Dit is dus pertinent onwaar. Je kan inderdaad een PPPoE login op verschillende plaatsen gebruiken.

Eén van de vele raadgevingen die je in deze topic al hebt meegekregen, is het wijzigen van je login paswoord (via e-services). In een eerdere post heb je geantwoord dat je al "alles" hebt geprobeerd, maar je hebt ons nog geen bevestiging gegeven dat je het paswoord recent hebt gewijzigd (tenzij ik iets overlezen heb).

Verschillende posters in deze topic hebben al het vermoeden geopperd dat er iemand anders jouw login gebruikt. Dit kan je natuurlijk vermijden door je paswoord (regelmatig) te wijzigen.

Dus de hamvraag: heb je je login paswoord al eens gewijzigd, en blijft deze mysterieuze upload dan nog gebeuren ??

Philippe.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
René_A
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 jul 2010, 14:52

Paswoord had ik 2 maanden geleden veranderd, maar ga het nu nog eens doen. Ik misdoe er niets mee, wel integendeel. En ja had dat ook al veel eerder moeten doen, sorry

Op 02 08 2010 nog veel upload. Tel gekregen van TD Bel. op 03/08 g met de vraag om modem 's nachts af te zetten voor minstens 24 uur. Sindsdien al veel testen gedaan maar geen abnormale upload meer.

Alvast bedankt voor het meedenken.
proz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 675
Lid geworden op: 05 feb 2005, 00:30
Locatie: BE
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 52 keer

Die mensen van belgacom kennen blijkbaar hun eigen producten niet volledig ...
René, verander het paswoord zo snel mogelijk vanop een andere pc of laptop.
Je kan ook de verbindingstijden nakijken als je nog niet overtuigd bent.
Ik zou ook aangifte doen bij de politie om je in te dekken voor eventuele latere problemen, wie weet wat die persoon allemaal aan het uploaden is via jouw lijn.
luvr
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 aug 2010, 22:20

proz schreef:Ik zou ook aangifte doen bij de politie om je in te dekken voor eventuele latere problemen, wie weet wat die persoon allemaal aan het uploaden is via jouw lijn.
Volgens mij niet via zijn lijn, maar enkel via zijn account.
Iemand heeft duidelijk de username en het wachtwoord achterhaald, en misbruikt die gegevens om grote hoeveelheden data te uploaden--wellicht (zoals iceke eerder opmerkte) illegale software of films, of zo. Waar die inbreker zich bevindt, en via welke lijn hij bij Belgacom binnenkomt, doet er dan verder niet toe; ik zou het echter eigenaardig vinden, als Belgacom niet zou kunnen achterhalen, dat er zoiets aan de gang is.

Misschien is er wel een keylogger, of iets dergelijks, op je PC terechtgekomen, waardoor elk nieuw wachtwoord dat je instelt, onmiddellijk bij de inbreker terechtkomt. Je wachtwoord wijzigen haalt in dat geval niks uit; de inbreker hoeft het maar af te lezen.

In zo'n geval zal je moeten proberen, je wachtwoord te wijzigen vanop een niet besmet systeem. Mijn voorkeur zou dan uitgaan naar een Live-CD systeem, bijvoorbeeld een Ubuntu CD; als je de PC opstart van zo'n CD, dan ben je er zeker van, dat je terechtkomt op een clean systeem. Als je in die omgeving een nieuw wachtwoord instelt, dan zal de inbreker dus niet mee kunnen kijken. (Altijd in de veronderstelling, dat er zich zo'n besmetting op de PC genesteld heeft, natuurlijk.)
René_A
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 jul 2010, 14:52

Ik heb hier een aantal PC's staan. Ik gebruik die afwisselend en SAMEN. Allen beveiligd, nagezien, ...
Ook al testen gedaan per pc om upload te zoeken maar nee. Niets te vinden.
Belgacom is sinds vorige week wakker geworden en ook daar zijn ze aan nhet testen en zoeken, tot op heden ook niets gevonden.
Wat ik ondertussen wel vaststel is dat ik de laatste dagen GEEN abnormale upload meer heb. Nu heb ik niet de indruk dat Belgacom me zou vertellen dat ze iets gevonden hebben, laat staan dat ze een fout zouden toegeven.
Waarom ik teveel upload en download had op smalband kunnen ze wel niet verklaren. En dat ik verbruik had als router afstond geloven ze niet.
Nee ik denk dat er gewoon niets mis is, behalve hun tellersysteem.

Alle mogelijke paswoorden zijn ondertussen ook al veranderd. test met wifi op en wifi af, ...
Dat er een hacker bezig is geloof ik niet, Tweede login is ook moeilijk te geloven, virus, spam, ... bijna uit te sluiten. Dus registratiesysteem verbruiksteller is volgens mijn verkeerd.

Maandag komen ze nog eens kijken , maar nu de echte Belgacom specialisten, die 3 andere waren gewoon onderaannemers in opdracht van.

Het vreemde is dat ik in April hetzelfde voor had en na klacht was mei normaal. ik werk met dezelfde computers, en surfgedrag is niet veranderd, hardware ook niet. Daarom denk ik aan die teller wat Ze natuurlijk nooit zullen toegeven.
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

René_A schreef:Maandag komen ze nog eens kijken , maar nu de echte Belgacom specialisten, die 3 andere waren gewoon onderaannemers in opdracht van.
De echte specialisten zitten op een bureau in brussel, en die gaan heus niet langskomen om uw lijn te controlleren.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
René_A
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 jul 2010, 14:52

Trojan schreef:
René_A schreef:Maandag komen ze nog eens kijken , maar nu de echte Belgacom specialisten, die 3 andere waren gewoon onderaannemers in opdracht van.
De echte specialisten zitten op een bureau in Brussel, en die gaan heus niet langskomen om uw lijn te controleren.
Als COPS persoonlijk langs komt mag ik wel spreken van specialisten. (denk ik) of maken ze me weer wat wijs?
Ik gun hun het voordeel van de twijfel. En ze komen met 2 (dacht ik) Straks weet ik meer. Of juist niet.
We zien wel. Maar upload is nu blijkbaar 'plots' verdwenen. Raar?
bart2740
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 09 apr 2010, 14:34
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

René_A schreef:
Trojan schreef:
René_A schreef:Maandag komen ze nog eens kijken , maar nu de echte Belgacom specialisten, die 3 andere waren gewoon onderaannemers in opdracht van.
De echte specialisten zitten op een bureau in Brussel, en die gaan heus niet langskomen om uw lijn te controleren.
Als COPS persoonlijk langs komt mag ik wel spreken van specialisten. (denk ik) of maken ze me weer wat wijs?
Ik gun hun het voordeel van de twijfel. En ze komen met 2 (dacht ik) Straks weet ik meer. Of juist niet.
We zien wel. Maar upload is nu blijkbaar 'plots' verdwenen. Raar?

En wat is er uit die 2 COPS uitgekomen? :)
Oplossingen etc..
René_A
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 jul 2010, 14:52

Cops is geweest met 2 man, maar hier hier blijkbaar alles OK. Ze hebben 1 van de 5pc's grondig onderzocht en konden niets vinden.
Heb hun wel wat vragen gesteld waar ze zelf moesten voor bellen, Leuk was het toe er een stem aan de andere kant vertelde dat ze dat aan COPS moesten vragen. Antwoord van hun. Wij zijn Cops.
Ze gaven wel toe dat hun teller systeem soms pakketjes verliest zodat in bepaalde omstandigheden. Hierop repliceerde ik dan weer dat in mijn geval dus de waardes NOG hoger zouden zijn (Dus nog meer upload, nu al soms 90 GB/maand)
En toen werd het stil.

Besluit: weten ook niet wat het is. Ik zou blijkbaar de enige zijn in België met dat probleem. (teveel upload) Wel in NL een geval bekend.

Ik had 2 vragen voor hun.
1 hoe komt het dat de teller volgens e-services verkeerde uren aangeeft.
2 hoe kan ik, als ik op smalband sta, een verbruik van 1 GB UL en 0,5 GB DL hebben op een paar uur tijd?

Ze gaan het nakijken, sinds dien heb ik niets meer gehoord. De vreemde upload is blijkbaar verdwenen.

Ze vroegen wel om mijn bewijzen door te mailen, maar ik vind dat ze zelf hun problemen moeten zoeken/oplossen Bewijzen hou ik voor de eventuele rechtszaak indien nodig. Ben er nog niet uit of ik dat wel zou doen.

Ondertussen hebben ze aan de ombudsman telecom laten weten dat ze bezig zijn met mijn klacht.
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

René_A schreef:Ze vroegen wel om mijn bewijzen door te mailen, maar ik vind dat ze zelf hun problemen moeten zoeken/oplossen Bewijzen hou ik voor de eventuele rechtszaak indien nodig. Ben er nog niet uit of ik dat wel zou doen.
At first i was like :? but then i was like :lol:
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

René_A schreef:2 hoe kan ik, als ik op smalband sta, een verbruik van 1 GB UL en 0,5 GB DL hebben op een paar uur tijd?
Upload wordt niet afgeknepen op smallband, enkel download.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Stel hen als oplossing voor je meter af te schaffen :D.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
luvr
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 aug 2010, 22:20

Ik begin mij ernstig af te vragen, of je misschien te maken zou kunnen hebben met een hacker die intern bij Belgacom zelf gezocht moet worden?
Wie weet tenslotte wat een malafide individu, zo dicht bij de bron, allemaal kan aanrichten?
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

luvr schreef:Ik begin mij ernstig af te vragen, of je misschien te maken zou kunnen hebben met een hacker die intern bij Belgacom zelf gezocht moet worden?
De kans is zeer klein.
Wie weet tenslotte wat een malafide individu, zo dicht bij de bron, allemaal kan aanrichten?
Veel, maar dat hebben ze vrij snel door.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

luvr schreef:Ik begin mij ernstig af te vragen, of je misschien te maken zou kunnen hebben met een hacker die intern bij Belgacom zelf gezocht moet worden?
Wie weet tenslotte wat een malafide individu, zo dicht bij de bron, allemaal kan aanrichten?
en waarom wel ... er zijn genoeg test accounts die bgc personeel kan gebruiken, daar hoeven ze echt geen klantenaccounts voor te gebruiken...
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

René_A schreef:Cops is geweest met 2 man, maar hier hier blijkbaar alles OK. Ze hebben 1 van de 5pc's grondig onderzocht en konden niets vinden.
Als ik Belgacom zou zijn, dan had ik jou al lang een nieuwe logon gegeven:
- Als de problemen met deze nieuwe logon definitief stoppen, dan is er een probleem met jouw oude account. Kunnen ze de account gewoon annuleren (of verder zoeken naar "het probleem" of "de hacker" ... maar dan is het jouw probleem niet meer)
- Als de problemen met deze nieuwe logon gewoon voortgaan, dan is er ergens een hardware issue (jouw modem, jouw lijn, VDSL poort, weet ik veel ...). Maar dan is het wel degelijk een technisch proobleem (voor Belgacom).
Op die manier kan je toch wel hardware oorzaken en logon (cq hacker) oorzaken uit elkaar houden ...
Philippe.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

philippe.deleye schreef:
René_A schreef:- Als de problemen met deze nieuwe logon gewoon voortgaan, dan is er ergens een hardware issue (jouw modem, jouw lijn, VDSL poort, weet ik veel ...). Maar dan is het wel degelijk een technisch proobleem (voor Belgacom).
Op die manier kan je toch wel hardware oorzaken en logon (cq hacker) oorzaken uit elkaar houden ...
Philippe.
Het enige dat belgacom kan doen is de vdsl2 poort vervangen. Alles NA de invoer is verantwoordelijkheid van de klant, ook de modem.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
René_A
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 jul 2010, 14:52

Vreemd:
Sinds het bezoek van COPS (of net iets daarvoor) geen vreemde ulpoads meer. Heb ze ook niet meer gehoord.

Het laatste dat ik gedaan had was mijn routes paswoord veranderd via e-services. En dat was in die periode.

Is het nu opgelost? wat was het?
Deze maand tot op heden maar 13 GB verbruik en daarin zitten nog +/- 10 GB vreemde uploads van begin deze maand.

Ik blijf nog met 2 vragen zitten:

Hoe verklaar ik teveel upload EN teveel download als ik op smalband sta?
Hoe moet ik de volgende gegevens lezen?
Op 01 08 2010 om 20:21 begint er een sessie die al 4 uur duurt. 20:21 + 4 uur is 24:21 op de volgende dag 04:21
Deze schermafdruk is gemaakt om 23:03. Hoe komt het dat de teller (uit e-services, internet, verbindingstijd) FOUT is.
Internet 010810b.jpg
(80.31 KiB) 281 keer gedownload
Tot zover de toestand tot op heden.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Heel simpel: iemand anders logt in met jouw gegevens (jouw fa123456@SKYNET, bk123456@SKYNET, ...). Sinds dat je je wachtwoord via de e-Services gewijzigd hebt komt dat niet meer voor. Die regel in de logs van de e-Services komt er pas bij als de connectie verbroken wordt, dus je lopende connectie zie je daar niet. In jouw screenshot zie je maw waarschijnlijk een connectie die iemand anders opgezet heeft.

Heb je echt geen neefje, buurjongen of zo die ooit bij jou je Internetverbinding heeft helpen configureren?
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Misschien is smallband wel een of andere cap die op de poort van de DSLAM gezet wordt, en is dit niet van kracht op een andere poort (locatie)
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

meon schreef:Heel simpel: iemand anders logt in met jouw gegevens (jouw fa123456@SKYNET, bk123456@SKYNET, ...). Sinds dat je je wachtwoord via de e-Services gewijzigd hebt komt dat niet meer voor. Die regel in de logs van de e-Services komt er pas bij als de connectie verbroken wordt, dus je lopende connectie zie je daar niet. In jouw screenshot zie je maw waarschijnlijk een connectie die iemand anders opgezet heeft.

Heb je echt geen neefje, buurjongen of zo die ooit bij jou je Internetverbinding heeft helpen configureren?
1) Ik weet niet hoe het zit met het begin van een connectie, maar er wordt elke 4 uur een update gemaakt van de lopende connecties. Na uiterlijk 4 uur weet je of er een nieuwe connectie gestart is.

2) ALS er iemand anders zijn login gebruikt zouden ze dit direct kunnen zien bij de helpdesk, het zou mij verbazen dat ze dat na zo lang nog niet gecontrolleerd hebben.

Spijtig genoeg kan ik enkel de lopende connecties zien en niet de historiek van alle voorgaande, anders zou ik wel eens kijken.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Trojan schreef: ALS er iemand anders zijn login gebruikt zouden ze dit direct kunnen zien bij de helpdesk, het zou mij verbazen dat ze dat na zo lang nog niet gecontrolleerd hebben.
attn Trojan ....
Buiten dat iemand anders zijn login gebruikt heeft, wat zou dan volgens jou nog mogelijke oorzaken kunnen zijn van dit "fenomeen" ?

attn René_A ...
Als je de historiek van alle sessies bekijkt vanaf 1 augustus:
- zie je dat er soms 2 sessies lopen op hetzelfde ogenblik ?
- zie je lopende sessies (met veel upload) op ogenblikken dat je zeker bent dat je modem AF stond ?
Indien positief op één van de 2 vragen, dan moet je het echt niet verder meer zoeken ??
Het feit dat de problemen gestopt zijn met het wijzigen van je wachtwoord zegt toch genoeg ?

Philippe.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
proz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 675
Lid geworden op: 05 feb 2005, 00:30
Locatie: BE
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 52 keer

De TS is blijkbaar een hardnekkige non-believer ...
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Tja, de beste informaticus kan zelfs eens pech hebben hé :wink:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

honda4life schreef:Misschien is smallband wel een of andere cap die op de poort van de DSLAM gezet wordt, en is dit niet van kracht op een andere poort (locatie)
Neen, de cap gebeurd op basis van de login. Ongeacht via welke poort, DSLAM, ROP, etc. de login gebeurd, de login komt binnen op één van de BASsen die het doorstuurt naar de RADIUS van Skynet. De RADIUS server checkt of deze login al dan niet zijn datalimiet heeft overschreden. Is dit wel het geval dan stuurt de RADIUS een bepaalde parameter naar de BAS om op de PPPOE sessie van deze login aan rate limiting te doen.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Ik zag zopas in e-services dat je niet alleen de lopende maand kan bekijken, maar ook de 2 vorige maanden.
Was me nog niet eerder opgevallen, ik gebruik dit niet vaak.
Er staat ook een totale sessie tijd voor de ganse maand.
Als je daar dus een totale tijd ziet van méér dan 720 uur (juni) of méér dan 744 uur (juli) dan weet je dat je login op 2 plaatsen gelijktijdig gebruikt wordt.
Bij mij staat er resp. 1403 uur en 1488 uur, maar dat is omdat ik gelijktijdig een sessie heb op de Bbox2 en op mijn router.
Maar als je maar één router hebt, en die ligt continu aan, moet je hier dus 720/744 uur zien staan.

Philippe.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
René_A
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 jul 2010, 14:52

Voor juni 2010 had ik 711h 05m 05s kan kloppen omdat ik mijn modem soms afgezet heb. Zo kwam ik niet aan die 720 uur.
Upload 92 GB 208 MB 124 KB 804 Bytes
Download 22 GB 798 MB 553 KB 990 Bytes
Totaal 114 GB 1006 MB 678 KB 770 Bytes

Voor Juli 717h 07m 59s
Upload 105 GB 456 MB 564 KB 1001 Bytes
Download 21 GB 311 MB 902 KB 33 Bytes
Totaal 126 GB 768 MB 443 KB 10 Bytes

En augustus (tot nu 18 08) 356h 20m 23s
Upload 13 GB 483 MB 101 KB 566 Bytes Vanaf 4 08 geen vreemde uploads meer. Voor 04 08 +/- 12 GB (van de 13)
Download 6 GB 291 MB 786 KB 637 Bytes
Totaal 19 GB 774 MB 888 KB 179 Bytes

Dus uren kloppen.
Ik had hierboven al aangegeven dat ik mijn password veranderd heb op 05 08 2010 (na en zoveelste tip van dit forum waarvoor dank)
De eerste keer , was dat samen met een techniker van Belgacom enkele maanden geleden.
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

13Gb upload op 18 dagen, tegenover 6Gb download is volgens mij nog altijd zeer veel he, niet ?
Of doe je zelf ook veel upload ?

Grtz,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

En augustus (tot nu 18 08) 356h 20m 23s
Upload 13 GB 483 MB 101 KB 566 Bytes Vanaf 4 08 geen vreemde uploads meer. Voor 04 08 +/- 12 GB (van de 13)
Sasuke schreef:13Gb upload op 18 dagen, tegenover 6Gb download is volgens mij nog altijd zeer veel he, niet ?
Of doe je zelf ook veel upload ?
In de voorgaande maanden werd gemiddeld ruim 3gig/dag geupload.
Aannemende dat dat ook de eerste 4 dagen van augustus gebeurde is dat 12gig.
Vanaf dat moment, tot nu, rest 1gig van de 13.
René_A
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 jul 2010, 14:52

Sasuke schreef:13Gb upload op 18 dagen, tegenover 6Gb download is volgens mij nog altijd zeer veel he, niet ?
Of doe je zelf ook veel upload ?

Grtz,
Sasuke
Upload 13 GB 483 MB 101 KB 566 Bytes
Vanaf 4 08 geen vreemde uploads meer.
Voor 04 08 +/- 12 GB (van de 13)
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”