De Belgacom deskundigen die jou dit hebben wijsgemaakt zijn ofwel niet deskundig, ofwel liegen ze.qless schreef:Dus dus al meteen niet waar, elke PPPoE login kan 2x tegelijk gebruikt worden (nog steeds)René_A schreef:NB het is niet mogelijk dat een ander tegelijk MIJN paswoord gebruikt om via Belgacom aan te loggen.
Dus als mijn bbox2 aanstaat kan er NOOIT iemand anders aanloggen. (Volgens deskundigen Belgacom)
Dit is dus pertinent onwaar. Je kan inderdaad een PPPoE login op verschillende plaatsen gebruiken.
Eén van de vele raadgevingen die je in deze topic al hebt meegekregen, is het wijzigen van je login paswoord (via e-services). In een eerdere post heb je geantwoord dat je al "alles" hebt geprobeerd, maar je hebt ons nog geen bevestiging gegeven dat je het paswoord recent hebt gewijzigd (tenzij ik iets overlezen heb).
Verschillende posters in deze topic hebben al het vermoeden geopperd dat er iemand anders jouw login gebruikt. Dit kan je natuurlijk vermijden door je paswoord (regelmatig) te wijzigen.
Dus de hamvraag: heb je je login paswoord al eens gewijzigd, en blijft deze mysterieuze upload dan nog gebeuren ??
Philippe.