Op 15/07/2010 was deze lijn echter nog steeds actief en heb ik een nieuw ticket geopend om te vragen waarom het niet is afgesloten.
Het antwoord was dat ze het zo snel mogelijk zouden in orde maken.
Vorige zaterdag (24/07/2010) kreeg ik echter een mail om me te melden dat de volgende factuur (voor facturatieperiode 04/08/2010 => 04/09/2010) reeds van mijn rekening is gehaald via domiciliëring.Geachte,
De connectie wordt zo spoedig mogelijk afgesloten, de opzeg werd genoteerd.
Alvast bedankt
Vandaag heb ik gebeld naar de klantendienst en de persoon aan de lijn zegt dat ze mij pas afsluiten wanneer ik die domiciliëring stop zet en dat ze dus geen geld meer kunnen stelen. Tot zolang ze kunnen stelen blijven ze doorgaan met nemen en weigeren ze af te sluiten.
Het geld dat ze nu reeds van mijn rekening hebben gehaald ga ik ook niet meer weer krijgen.
Heeft iemand hier ervaring mee of weet er iemand welke dienst ik kan contacteren om alsnog mijn geld weer te krijgen en dit zo snel mogelijk in orde te krijgen?
Alvast bedankt.