Scarlet Mobiele Leugens

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
Tarq
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 12 jul 2010, 21:52

Tja,

Na eerst een waardeloos jaar internet bij scarlet versleten te hebben, vol met loze beloftes, niet waargemaakte snelheden, lange wachttijden aan de telefoon (waar ik zelfs meestal gewoon na 20 minuten verbroken word door een telefoniste die vriendelijk meld dat de wachttijden te lang zijn en daardoor zij ophangt, en mij niet kan helpen omdat ze slechts telefoniste is) ben ik toch een paar maanden voor mijn opzeg zo stom geweest mijn mobieltje bij hen te integreren.

Kosten voor het bellen naar zone 1 stonden duidelijk op de site vermeld, 15 cent per minuut....

In de 2de rekening heb ik voor een behoorlijke tijd naar nederland (zone 1) gebeld, aangerekend voor aanzienlijk meer dan een euro per minuut.
Ik heb gebeld, er zou een dossier aangemaakt worden en ik zou teruggebeld worden.
Na lang wachten zelf gebeld, dossier was al gesloten, geen reactie/antwoord op de fout. Wel dat hun zelf tarieven zagen staan voor 20 cent per minuut in zone 1 (waar ik het ook nog wel mee zou kunnen stellen).
Dossier opnieuw geopend, zou gebeld worden.
Lang wachten, zelf gebeld, kunnen me voorlopig niet helpen. Herhalingsrekeningen binnen gekregen, boete opleg 7,50 euro wegens niet betalen.
Inmiddels paar maanden verder, vele telefoontjes verder, maar nog niets verholpen. Laatste telefoontje werd toegezegd dat ik een nieuwe factuur zou ontvangen, herberekend met de zone 1 prijzen en niet de zone 2 prijzen die zij blijkbaar hadden berekend (eindelijk iemand die dat toegaf), maar ook die factuur laat zich niet zien, terwijl de oude er netjes prijkt (in meervoud inmiddels)....

Helpdesk via e-mail reageert absoluut NIET, op geen enkel mailtje ook maar enige reactie gehad.
Telefonische wachttijden belachelijk lang, als je dan al iemand treft die je te woord WIL staan.
Helpdesk of hoe je het ook wilt noemen, weet totaal niet waar ze het over hebben en wat voor producten Scarlet verkoopt/aanbiedt.
Probleem is nog steeds niet verholpen.

Hun internetbeloftes en de ellende die ik dat jaar bij hen heb gehad zal ik jullie besparen, maar van de mobiele perikelen wil ik jullie toch op de hoogte stellen.

Scarlet absoluut een NO !!

Dat dit soort bedrijven (na het lezen van de topics bij internet) zich uberhaupt op de markt mag houden en nog niet failliet of ontoerekeningsvatbaar :wink: verklaard is.
Mensen trap never nooit niet in Scarlet. Loze beloftes, geen service en zeker geen poot om op te staan....

Conclusie, ik vermoed dat ik alle openstaande rekeningen maar betaal, want een rechtzaak of meer werk ervan maken loont de moeite niet. Ze zijn weer een klant kwijt en hebben weer heel wat negatieve reclame erbij gekregen hierdoor. Proficiat Scarlet.
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Heb je al aangetekend geschreven?
Ombudsdiensttelecom?

Bel gewoon naar de commerciële 0800 lijn, en je vraagt gewoon de tarieven na, dan bel je toch voor niks en heb je misschien meer geluk :wink:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Tarq
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 12 jul 2010, 21:52

Ik hoef geen eens te bellen voor de tarieven, want de helpdesk zegt zelf dat ze 20 cent per minuut vragen, en dat het dus niet klopt.
Nu net nog maar weer eens gebeld, dit keer vroegen ze of ik vriendelijk wilde blijven, en ik deed al zo mijn best.... maar het 3de dossier is nog open, en ze hebben het druk dus ik moet geduld hebben. Op mijn vraag waarom er met de vorige 2 dossiers niets gedaan is, en geen respons gegeven is, kon ik geen antwoord krijgen, dat was immers een andere dienst.

En zij zitten achter de telefoon om ons zo goed mogelijk te helpen, zegt het arme kind nog, tja, ik heb advies gegeven dat ze misschien die andere dienst dan maar eens een trap onder hun achterwerk moeten geven.

Daarna gebeld naar het nummer op om te zeggen, alwaar je dan hoort dat dit per brief moet ?
Op mijn vraag waarom ik dan dit nummer moest bellen volgens de site, is het antwoord "Omdat wij dan kunnen zeggen dat u een brief moet sturen"
"Waarom wilt u opzeggen?" - dat was de beste grap van de afgelopen weken.....

Nog gevraagd hoe hoog de boete van het opzeggen is, aangezien ik pas een 5-tal maanden met mijn gsm bij hen zit....Er zat geen boete aan vast, ik kon elk moment vrij opzeggen... De vorige keer toen ik mijn internet opzegde kon ik mijn gsm er niet meteen bij opzeggen, omdat ik dan een boete moest betalen.
Toch leuk die tegensprekende berichten van helpdeskmedewerkers.
Okay, genoeg gelucht hier. Morgen gaat de opzegbrief eruit, ik betaal de normale rekeningen, de imho niet kloppende laat ik lekker liggen, ze zien maar wat ze verzinnen om dat te krijgen....als het aan mij ligt pas als mijn erfernis vrij komt :roll:

BTW En dank voor de andere suggesties, maar ik heb er een beetje genoeg tijd in gestoken, ik wil er van af...
...ik post, zodat Iedereen even mee kan genieten van mijn frustratie en tevens een waarschuwing voor hen die over willen stappen/hetzelfde hadden willen doen...

Edit2 * Ik schreef dat ik van het gezeur af wilde zijn.... de 37 euro heb ik dus net overgeschreven, anders met al hun gezeur komt mijn erfenis eerder vrij door hartproblemen...

Mod. hoe sluit ik dit topic??
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”