Na eerst een waardeloos jaar internet bij scarlet versleten te hebben, vol met loze beloftes, niet waargemaakte snelheden, lange wachttijden aan de telefoon (waar ik zelfs meestal gewoon na 20 minuten verbroken word door een telefoniste die vriendelijk meld dat de wachttijden te lang zijn en daardoor zij ophangt, en mij niet kan helpen omdat ze slechts telefoniste is) ben ik toch een paar maanden voor mijn opzeg zo stom geweest mijn mobieltje bij hen te integreren.
Kosten voor het bellen naar zone 1 stonden duidelijk op de site vermeld, 15 cent per minuut....
In de 2de rekening heb ik voor een behoorlijke tijd naar nederland (zone 1) gebeld, aangerekend voor aanzienlijk meer dan een euro per minuut.
Ik heb gebeld, er zou een dossier aangemaakt worden en ik zou teruggebeld worden.
Na lang wachten zelf gebeld, dossier was al gesloten, geen reactie/antwoord op de fout. Wel dat hun zelf tarieven zagen staan voor 20 cent per minuut in zone 1 (waar ik het ook nog wel mee zou kunnen stellen).
Dossier opnieuw geopend, zou gebeld worden.
Lang wachten, zelf gebeld, kunnen me voorlopig niet helpen. Herhalingsrekeningen binnen gekregen, boete opleg 7,50 euro wegens niet betalen.
Inmiddels paar maanden verder, vele telefoontjes verder, maar nog niets verholpen. Laatste telefoontje werd toegezegd dat ik een nieuwe factuur zou ontvangen, herberekend met de zone 1 prijzen en niet de zone 2 prijzen die zij blijkbaar hadden berekend (eindelijk iemand die dat toegaf), maar ook die factuur laat zich niet zien, terwijl de oude er netjes prijkt (in meervoud inmiddels)....
Helpdesk via e-mail reageert absoluut NIET, op geen enkel mailtje ook maar enige reactie gehad.
Telefonische wachttijden belachelijk lang, als je dan al iemand treft die je te woord WIL staan.
Helpdesk of hoe je het ook wilt noemen, weet totaal niet waar ze het over hebben en wat voor producten Scarlet verkoopt/aanbiedt.
Probleem is nog steeds niet verholpen.
Hun internetbeloftes en de ellende die ik dat jaar bij hen heb gehad zal ik jullie besparen, maar van de mobiele perikelen wil ik jullie toch op de hoogte stellen.
Scarlet absoluut een NO !!
Dat dit soort bedrijven (na het lezen van de topics bij internet) zich uberhaupt op de markt mag houden en nog niet failliet of ontoerekeningsvatbaar

Mensen trap never nooit niet in Scarlet. Loze beloftes, geen service en zeker geen poot om op te staan....
Conclusie, ik vermoed dat ik alle openstaande rekeningen maar betaal, want een rechtzaak of meer werk ervan maken loont de moeite niet. Ze zijn weer een klant kwijt en hebben weer heel wat negatieve reclame erbij gekregen hierdoor. Proficiat Scarlet.