Laptop scherm + stroom is OK, maar nu 256mb ram ipv 512

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Gebruikersavatar
Frigobox
Pro Member
Pro Member
Berichten: 280
Lid geworden op: 12 jan 2004, 13:41
Contacteer:

Ik heb een Compaq Presario gekocht in augustus 2003. MAar sinds begin april doet mijn scherm raar

Net na het opstarten, op het moment dat mijn bureaublad verschijnt, begint mijn laptop scherm hevig te flikkeren. Het is compleet zwart met een aantal verticale lijnen in. Om een of andere reden is het probleem opgelost van zodra ik een programma open en maximaliseer met een lichte kleur op de achtergrond (bvb mijn documenten of een word document) Bovendien moet het gemaximaliseerd zijn want anders help het niet

Daarnet werd het zelfs even erger. Normaal blijven bij de start het Compaq logo en het logo van Microsoft Windows XP ongeschonden tot mijn bureaublad verschijnt, maar toen ik daarnet heropstartte, was er toen toch ook een klein geflikker. Ik dan maar snel nadat hij opgestart was een wit venster gemaximaliseerd. Dat hielp dus, maar na een zeker tijd begon dat ook licht te flikkeren. Nu dat ik wa meer bezig ben (surfen, schrijven) is het weer weg. Maar zodra ik naar mijn bureaublad weerkeer heb ik prijs

Waaraan kan da liggen??? Is er iets mis met mijn scherm op videokaart??? Of ligt het aan het besturingssysteem??? Plz help want als mijne laptop het zou begeven zit ik gedverdekke dik in de miserie
Laatst gewijzigd door Frigobox 15 jun 2004, 11:25, in totaal 2 gewijzigd.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Al zeker niet je OS, of drivers: waarschijnlijk zijn de contactjes gebroken van het scherm door het vele open/dicht doen van je scherm. Het kan ook een technisch probleem zijn met je grafische kaart. In elk geval kan jij het niet zelf oplossen en is het niet softwarematig.
Gebruikersavatar
Seal
Pro Member
Pro Member
Berichten: 315
Lid geworden op: 28 feb 2004, 22:29
Locatie: Antwerpen

Die is toch nog onder garantie dus ik zou zeggen: contacteer een Compaq Service Center en doe hem binnen.
Gebruikersavatar
Frigobox
Pro Member
Pro Member
Berichten: 280
Lid geworden op: 12 jan 2004, 13:41
Contacteer:

Ik weet zelf niet wat het is. Ik heb een rare laptop. Ik vraag mij af of mijn grafische kaart niet verhit of zo.

Ik zet deze morgen de laptop open en ik ben nu 1 uur met een word document bezig. Het scherm heeft nog niet getrild, dus das al OK. Gisterenmorgen ook niet maar na de middag begon het dus weer en 's avonds was het helemaal niet meer te doen. Het verergert dus naarmate de dag vordert. Ik vraag mij dan af of het niet komt doordat de pc al lang draait. Mijn laptop is een ontzettende "blazer" du mss vanbinnen te warm of zo (schiet mij ni af als ik hier nu domme dingen zeg he :wink: )

De pc staat idd nog in garantie, maar er is mss wel een klein probleem. Ik heb de pc in de Makro gekocht en nu zit ik in Marseille waar ik studeer :? Hoe los ik dit dan op?? Makro contacteren en vragen wat zij mij aanraden??
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Seal, schermen vallen bij Compaq niet onder garantie, net zo min als de batterij en de harde schijf ... :(
Of toch niet volledige garantie in elk geval. Hopelijk heb je Carepaq ...
Gebruikersavatar
Frigobox
Pro Member
Pro Member
Berichten: 280
Lid geworden op: 12 jan 2004, 13:41
Contacteer:

Denket ni, kheb die gewoon in de makro gekocht en kdenk niet dat er iets bij is :?

Tis gewoon raar, ben deze morgen gestart met werken aan mijn eindwerk van 9 tot iets voor 12 en ik heb geen enkele streep gezien opt scherm. Volgens mij is het echt naarmate ik langer blijf en naarmate da alles warmer wordt dat ik problemen krijg

Kvraag mij af of de grafische kaart niet verhit of zo. Enfin, ik ken er niks van, ik gok gewoon. Ik denk ni dat het aan het scherm zelf ligt
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

meon schreef:Seal, schermen vallen bij Compaq niet onder garantie, net zo min als de batterij en de harde schijf ... :(
Of toch niet volledige garantie in elk geval. Hopelijk heb je Carepaq ...


Valt wel mee onder de garantie zene meon. Batterijen hebben slechts 3 maanden, maar HDD en TFT is geen probleem.
In Antwerpen kun je die bvb binnenbrengen bij APEM in Aartselaar/Schelle. Maar op pressario laptops heb je geen goede support, dus reken minimaal op 1 week hersteltijd !!

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik heb mijn laptopscherm (van een Compaq Armada M700) kunnen betalen hoor ...
Op het scherm en batterij was 6 maanden garantie en op de harde schijf 1 jaar. Op de rest van de onderdelen 3 jaar garantie.
Gebruikersavatar
Frigobox
Pro Member
Pro Member
Berichten: 280
Lid geworden op: 12 jan 2004, 13:41
Contacteer:

Hoeveel kost zo een scherm dan :? Of een grafische kaart?? Khoop dat het goedkoopste aan vervanging toe is :? Kvraag mij toch af wat het is

Bijkomend probleem, ik zit hier in MARSEILLE tot eind juni he, ik kom dus nemeer af naar België. Voor zulkde dingen ben je volgens mij beter af met Dell (of zeg ik nu iets dom)
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Frigobox,

Ik moet je slecht nieuws geven. Beiden zijn ZEER duur.

Scherm is het duurste aan de laptop en kan al gauw van 700-1500€ gaan. Bij een laptop is de grafische kaart ALTIJD geïntegreerd op het moederbord, en ook dat is redelijk duur en vergt wel wat extra werkuren (reken ook op een 400-600€ daarvoor)

Als ik jou was zou ik gewoon serieus van mijn tak maken en die dingen onder garantie krijgen !!

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Dat scherm heeft me destijds 10.000 fr gekost ...

Ik heb aan die laptop moeten vervangen: nieuwe hard schijf (2x), nieuw scherm, nieuwe batterij en uiteindelijk heb ik het moederbord gefried en moest dat ook vervangen worden, maar niet meer gedaan en uiteindelijk niet laptop gekocht (HP compaq nx7000 is het geworden).

Moederbord vervangen (er wordt niets gerepareerd bij Compaq/HP!) zou ook weer 250 euro gekost hebben ...

Com..prak?

Sasuke, euh, die prijzen zijn wel érg impressive die je zegt. Ik heb m'n volledig nieuwe laptop namelijk 1450 € betaald ... (ter info, de oude laptop heeft 226.000 fr gekost destijds :cry: )
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Frigobox schreef:Ik heb een Compaq Presario gekocht in augustus 2003. Maar sinds begin april doet mijn scherm raar

Probeer op de gevoelige snaar te spelen bij Compac, daar je PC nog geen jaar oud is.
In de toekomst zullen zij toch die volledige garantie moeten respecteren volgens de wet

Als die wet van kracht wordt zou het wel eens kunnen dat als gevolg daarvan de verkoopprijzen zullen verhoogt worden.
Goed dat er concurentie bestaat, dan zullen zij zich wel moeten aanpassen of Inpaccen :twisted:
Afbeelding
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

Als je de serienummer ff doorgeeft in een PB ofzo kan ik snel voor je opzoeken wat voor warranty er op dat toestel staat.

Als ie nog in garantie is kan ik je wel een nummer bezorgen van een service center daar in de buurt.

(Ik werk bij een Compaq Service Provider btw ;) )
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Gebruikersavatar
Seal
Pro Member
Pro Member
Berichten: 315
Lid geworden op: 28 feb 2004, 22:29
Locatie: Antwerpen

Klik hier

Even je serienummer ingeven en je weet wat te doen.
Laatst gewijzigd door Seal 08 apr 2004, 20:29, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
Slekken
Pro Member
Pro Member
Berichten: 357
Lid geworden op: 30 nov 2003, 15:55
Locatie: Jabbeke

@Seal
[url=hier url plaatsen]klik hier[/url
Haakje nog sluiten natuurlijk :wink:
Zodoende bekom je iets als klik hier

greetz
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Hm, interessante lookup ... Ik heb m'n laptop sinds november 2003 en de warranty is al in september ingegaan volgens die site ...
result 1 of 1
Serial Number CND340XXXX
Nickname bonnie
Product Number DG7XXX
Product Line MOBILE COMPUTING PROD
Product Description Compaq nx7000 P-M 1.4G 15.4 256/40 PT
Country Netherlands
Date of Warranty Check 08 Apr 2004

--------------------------------------------------------------------------------

Warranty Type Base Warranty
Start Date 26 Sep 2003

Hardware Maintenance Service Center
Status Active
Start Date 26 Sep 2003
End Date 27 Oct 2004
Service Level Standard Office Hours, Standard Office Days , Next Available Technical Resource, Offsite , Committed Repair Time 2 Days Restoral , Pickup By HP , Delivery By HP
Deliverables Hardware Problem Diagnosis
Material
Repair



Software Support
Status Expired
Start Date 26 Sep 2003
End Date 25 Jan 2004
Service Level Standard Office Hours, Standard Office Days , Next Available Technical Resource, Electronic , Next Available Technical Resource, Remote , Reasonable Commercial Effort Restoral Time , 2 Hours Off-Site Response , Customer Calls
Deliverables Technical Support
Gebruikersavatar
Seal
Pro Member
Pro Member
Berichten: 315
Lid geworden op: 28 feb 2004, 22:29
Locatie: Antwerpen

Thx Slekken.
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

meon schreef:... en uiteindelijk heb ik het moederbord gefried ...


Wat ik me altijd al afgevraagd heb : hoe doe je dat ?
If you can't beat them, confuse them.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

CueBoy schreef:
meon schreef:... en uiteindelijk heb ik het moederbord gefried ...

Wat ik me altijd al afgevraagd heb : hoe doe je dat ?

Die laptop had geen diskettestation meer, die moest er via de parallele poort aan gehangen worden. En ik wilde die er nog eens aan hangen, en dat deed: knets en rook ... :(
Nochtans had dat ding hotpluggable moeten zijn ...
Gebruikersavatar
Frigobox
Pro Member
Pro Member
Berichten: 280
Lid geworden op: 12 jan 2004, 13:41
Contacteer:

Warranty Type Base Warranty
Start Date 11 Jun 2003

Hardware Maintenance Service Center
Status Active
Start Date 11 Jun 2003
End Date 12 Jul 2004
Service Level Standard Office Hours, Standard Office Days , Next Available Technical Resource, Offsite , 5 Day Turnaround Restoral , Customer Delivers , Delivery By HP
Deliverables Hardware Problem Diagnosis
Material
Repair



Wat een nest, ik heb de oc van eind juli of begin augustus, kmoet het eens checken. Komt zeker omdat die garantie begint te lopen van het moment dat de winkel de pc's inkoopt :?
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

Goeie tip: op een notebook altijd extended warranty pakken .. sowieso omdat zo'n ding al genoeg kost en anderzijds omdat je dan zeker bent van je garantie.

Voor de Acer van m'n lief heb ik 177 euro betaald voor 3 jaar accidental warranty. Laten vallen is dus gratis herstelling krijgen :)

Enkel op het scherm staat een forfait van 100 euro maar dat is ook peanuts natuurlijk.

PS: herstelling wordt uiteraard alleen gedaan als het nodig is voor de werking van de notebook. Een barstje in de case bvb wordt dus niet hersteld. Een glas cola over het toetsenbord gooien met als gevolg moederbord opgefikt valt dus volledig onder de warranty :D
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Das idd wel schitterend, laatste maand van de garantie hem ff laten vallen, ff zien of ze dan nog dezelfde onderdelen terug vinden ;), zoniet ben ik al snel blij met een beetje geavanceerder model :D.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

Is inderdaad een mogelijk optie .. had ik nog niet bij stil gestaan ;)

Maar het is idd wel zo ... begint dat ding vies te doen naar het einde van de garantie kapt ge daar iets over en laat ge hem dan nog is vallen ...

'ja meneer, ik zat in de zetel en de kat sprong op mij als ik aan het drinken was ... doordat dit over de portable liep verschoot ik zo hard dat ik recht sprong en de notebook van m'n schoot liet vallen ... '

:twisted:
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Gebruikersavatar
Frigobox
Pro Member
Pro Member
Berichten: 280
Lid geworden op: 12 jan 2004, 13:41
Contacteer:

Kweet niet waaraan het ligt. Laptop draait hier al 4 dagen foutloos en redelijk lang met veel applicaties open :roll: Die pc's zijn soms wel raar :lol:
Gebruikersavatar
Frigobox
Pro Member
Pro Member
Berichten: 280
Lid geworden op: 12 jan 2004, 13:41
Contacteer:

Mijn probleem begint zich vaker en vaker te herhalen. Ik zou hem graag binnedoen bij een pc winkel maar hij staat nog onder garantie tot eind julie

Probleem: Ik zit in Marseille en kocht mijn laptop in de makro in Alleur (Luik)

Vraag: Kan ik mijn laptop onder garantie in Marseille binnedoen??? Ik weet echt niet hoe eraan te beginnen. Hoe kan ik Compaq contacteren of hem in Marseille bij een Compaq verdeler binnendoen??

Help want ik moet er mijn eindwerk nog op afwerken :? :?
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Frigobox,

Kan me niet voorstellen dat er geen telefoonnummer voor support bijzit, maar kom, hieronder de info:

Onderstaande de info voor support op HP Pavillion, Presario en andere "consumenten" brol.

Tel: 02/627.61.30

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Frigobox
Pro Member
Pro Member
Berichten: 280
Lid geworden op: 12 jan 2004, 13:41
Contacteer:

Mja, bedankt, maar ik zit hier in Frankrijk he, kzou eerder geneigd zijn een frans nummer te bellen of ergens een supportwebsite/email te vinden waar ik die mensen zou kunnen contacteren

Kzit nu weer op de laptop en nu werkt hij weer wel. Maar daarnet moest ik op de pc van een vriend want de mijne zijn scherm was weer ni te lezen :?

Iemand een contact email of site voor support bij compaq???
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

http://productfinder.support.hp.com/tps/Hub?h_tool=email&h_lang=en&h_cc=us&h_product=top
url op de compaq site voor een support expert te mailen[/quote]
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Gebruikersavatar
Frigobox
Pro Member
Pro Member
Berichten: 280
Lid geworden op: 12 jan 2004, 13:41
Contacteer:

Bedankt voor de tip, ik zoek het wel effe op :wink:
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Blue-Sky schreef:In de toekomst zullen zij toch die volledige garantie moeten respecteren volgens de wet

Heb je al geprobeert dat punt van de nieuwe wet aan te halen bij de verkoper?

Zie in quote "de wet" 8)
Afbeelding
Gast

Ik probeer Compaq vast te krijgen maar da is ni simpel. Eerst een invulformulier ingevuld op hun site. Die hebben mij snel geantwoord en gezegd dat ik via Compaq France beter zou geholpen kunnen worden

Ze sturen mij dus naar een site waar ik opnieuw een invulformulier invul. Maar voor een of andere reden genereert dat invulformulier altijd een fout. Dus ik heb niks kunnen versturen. Ondertussen teruggemaild naar die engelstalige email support en daar gevraagd of ze mij geen franse email support konden geven. Die vrouw had da blijkbaar verkeerd begrepen want ze excuseerde zich voor de ongemakken van de site en gaf mij een telefoonnummer uit engeland of de vs :? Ik teruggemaild om te zegge dak toch een franse email support wou. Uiteindelijk hebben ze mijn "situatie" doorgezonden naar Compaq France en nu heb ik antwoord gekrege. Maar daar willen ze mij vanalles doen testen en ik ben daar eigenlijk geen specialist in en heb daar ook geen tijd voor

Assistance Clientèle HP - http://www.hp.com/cposupport/fr


Cher Monsieur ,


Nous vous remercions d'avoir contacté l'Assistance clientèle HP.

Vous rencontrez des problèmes au niveau de l?écran.

Dans un premier temps vous devez sauvegarder toutes vos données
personnelles. De plus vous nous faîtes part que vous faîtes une thèse par
conséquent nous espérons que vous aviez déjà l?idée de sauvegarder TOUTES
vos données personnelles.

Ensuite testez votre portable avec un écran externe : il vous suffit de
connecter un écran externe et de voir si cela vous fait la même chose.
Qu?en est-il ?

Si vous ne pouvez connecter un écran externe faîtes dès que possible
une restauration complète de votre système à l?aide des CDs de
restauration Quickrestore CD.

Avant l?utilisation de ces CDs il faut :

- avoir sauvegardé toutes les données personnelles, débranché tous les
périphériques de l?ordinateur s?il y en a (imprimante, scanner, webcam,
ADSL modem etc), branché le portable sur secteur.

A la fin de la réinstallation de votre portable testez son bon
fonctionnement et notamment celui de l?écran.

Merci de votre attention.

Veuillez agréer, Monsieur , nos salutations les plus
distinguées.


Ik heb nu gevraagd da ze mij maar het adres van een compaq winkel hier in marseille moeten geven. da ze het zelf oplossen, wat is service en garantie anders :?
Gebruikersavatar
Frigobox
Pro Member
Pro Member
Berichten: 280
Lid geworden op: 12 jan 2004, 13:41
Contacteer:

Vorige antwoord was dus van mij
bubbs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 14 apr 2004, 11:21
Locatie: ergens in de noorderkempen

Zo moeilijk is dat toch niet? Back-up maken, (eventueel) een monitor aansluiten en het systeem terug in de oorspronkelijke staat herstellen met de restore CD's...
Gebruikersavatar
Frigobox
Pro Member
Pro Member
Berichten: 280
Lid geworden op: 12 jan 2004, 13:41
Contacteer:

Mss heb ik da ni eerder vermeld maar ik zit nu wel tot eind juni in Marseille, op 1000 km van thuis. Al mijn cdkes liggen dan ook thuis

Die monitor aansluiten hebben ze mij bij Compaq ook gezegd. Een backup maken zal hier wel vervelend zijn. Ik heb geen andere pc waar ik al mijn gegeven kan naartoe overbrengen

Ondertussen weer een mailke van Compaq gekregen

Cher Monsieur ,


Nous vous remercions d'avoir contacté l'Assistance clientèle HP.

Voici une adresse de mainteneur agrée Compaq:

- FMA LOT 305 ZONE PORTUAIRE MOUREPIANE 467 CHEMIN DU
LITTORAL 13016 MARSEILLE 04 91 03 13 43

Attention : nous ne sommes pas sur que ce mainteneur pourra vous
prendre en dépannage tout simplement parce que vous êtes toujours sous
garantie et que normalement vous devez faire le manipulations que l?on vous
demande avant qu?on vous l?envoie en réparation
.

Si à FMA on vous dit qu?il faut changer quelque chose ce sera à vos
frais. Par conséquent avant toute intervention de FMA faîtes-nous part des
résultats et notamment de ce qu?ils en pensent.

Merci de votre attention.

Veuillez agréer, Monsieur , nos salutations les plus
distinguées.

Frédéric

Assistance clientèle HP - Equipe Présario.


Die mannen willen dus dak eerst een externe monitor aankoppel. Da zal ik deze avond es proberen maar die Quickrestore cd's van compaq heb ik niet :? Als ge garantie moet hebben he, dan zijn die mannen ambetant. Ze willen mij doen betalen als ik ni eerst doe wa ze zegge
bubbs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 14 apr 2004, 11:21
Locatie: ergens in de noorderkempen

Frigobox schreef:Die mannen willen dus dak eerst een externe monitor aankoppel. Da zal ik deze avond es proberen maar die Quickrestore cd's van compaq heb ik niet :? Als ge garantie moet hebben he, dan zijn die mannen ambetant. Ze willen mij doen betalen als ik ni eerst doe wa ze zegge


Wel enigszins begrijpbaar... De meeste problemen worden nog steeds veroorzaakt door het geknoei van de gebruikers (no offense :-) ). Aangezien onnodige 'reparaties' HP ook geld kosten, wil men eerst nagaan of het effectief om een hardwarefout gaat. Die recovery CD's herstellen het toestel softwarematig naar de toestand waarin het systeem werd afgeleverd. Blijft het probleem dan aanhouden, dan is er waarschijnlijk iets mis met de hardware...

Kan je die recovery CD's niet laten opsturen of door iemand online laten zetten?
Gebruikersavatar
Frigobox
Pro Member
Pro Member
Berichten: 280
Lid geworden op: 12 jan 2004, 13:41
Contacteer:

Mja, ik ga beginnen met deze avond mijn laptop op het tv scherm te koppelen. Zien of het dan marcheert.

Wat die restore cd's betreft, mijn ouders gaan die ni weten liggen. laat staan da ze mij de goeie opzenden. En bovendien, post van Belgie naar Frankrijk duurt soms 2 weken (omgekeerd 4 dagen :? ) Zou die verdeler van Compaq zelf geen restore cd's hebben. Kzou het toch maar normaal vinden dak die gratis zou mogen gebruiken ....

En wat doen die cd's dan?? Die herstellen mijn systeem (LOL :lol: ) maar worden mijn programma's en bestanden dan behouden???
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

neen, al de bestanden en progrmmas worden gedelete

de toestend van de laptop is dan zoals je hem gekocht hebt
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Gebruikersavatar
Frigobox
Pro Member
Pro Member
Berichten: 280
Lid geworden op: 12 jan 2004, 13:41
Contacteer:

Ziezo, net mijn laptop gekoppeld aan mijn televisiescherm via zo een rond kabeltje. En wonder boven wonder, het TV scherm is helemaal duidelijk op hetzelfde moment als mijn laptop zijn kuren begint te krijgen. Tis dus hardwarematig en tzal aan de latop zelf liggen. Kvind het eigenlijk wel raar dat hij dat probleem enkel had met een bepaalde site want met die anderen is er niks aan de hand. Kheb Compaq gecontacteerd, nu nog hopen da ze mijn geloven
Gebruikersavatar
Frigobox
Pro Member
Pro Member
Berichten: 280
Lid geworden op: 12 jan 2004, 13:41
Contacteer:

Ze komen hem maandag oppikken tussen 9 en 18u :? Konden ze mij geen deftig uur zegge, nu moet ik de laptop aan mijne buur geven

Binnen de 7dagen heb ik hem terug :? laten we hopen da ik hem terugzie voor juni :lol: :evil:
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

nog maar eens benadrukken, zie dat je al je gegevens geback upped hebt, want er is geen garantie dat die er nog op zullen staan!
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”