Laptop scherm + stroom is OK, maar nu 256mb ram ipv 512
Ik heb een Compaq Presario gekocht in augustus 2003. MAar sinds begin april doet mijn scherm raar
Net na het opstarten, op het moment dat mijn bureaublad verschijnt, begint mijn laptop scherm hevig te flikkeren. Het is compleet zwart met een aantal verticale lijnen in. Om een of andere reden is het probleem opgelost van zodra ik een programma open en maximaliseer met een lichte kleur op de achtergrond (bvb mijn documenten of een word document) Bovendien moet het gemaximaliseerd zijn want anders help het niet
Daarnet werd het zelfs even erger. Normaal blijven bij de start het Compaq logo en het logo van Microsoft Windows XP ongeschonden tot mijn bureaublad verschijnt, maar toen ik daarnet heropstartte, was er toen toch ook een klein geflikker. Ik dan maar snel nadat hij opgestart was een wit venster gemaximaliseerd. Dat hielp dus, maar na een zeker tijd begon dat ook licht te flikkeren. Nu dat ik wa meer bezig ben (surfen, schrijven) is het weer weg. Maar zodra ik naar mijn bureaublad weerkeer heb ik prijs
Waaraan kan da liggen??? Is er iets mis met mijn scherm op videokaart??? Of ligt het aan het besturingssysteem??? Plz help want als mijne laptop het zou begeven zit ik gedverdekke dik in de miserie
Net na het opstarten, op het moment dat mijn bureaublad verschijnt, begint mijn laptop scherm hevig te flikkeren. Het is compleet zwart met een aantal verticale lijnen in. Om een of andere reden is het probleem opgelost van zodra ik een programma open en maximaliseer met een lichte kleur op de achtergrond (bvb mijn documenten of een word document) Bovendien moet het gemaximaliseerd zijn want anders help het niet
Daarnet werd het zelfs even erger. Normaal blijven bij de start het Compaq logo en het logo van Microsoft Windows XP ongeschonden tot mijn bureaublad verschijnt, maar toen ik daarnet heropstartte, was er toen toch ook een klein geflikker. Ik dan maar snel nadat hij opgestart was een wit venster gemaximaliseerd. Dat hielp dus, maar na een zeker tijd begon dat ook licht te flikkeren. Nu dat ik wa meer bezig ben (surfen, schrijven) is het weer weg. Maar zodra ik naar mijn bureaublad weerkeer heb ik prijs
Waaraan kan da liggen??? Is er iets mis met mijn scherm op videokaart??? Of ligt het aan het besturingssysteem??? Plz help want als mijne laptop het zou begeven zit ik gedverdekke dik in de miserie
Laatst gewijzigd door Frigobox 15 jun 2004, 11:25, in totaal 2 gewijzigd.
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Al zeker niet je OS, of drivers: waarschijnlijk zijn de contactjes gebroken van het scherm door het vele open/dicht doen van je scherm. Het kan ook een technisch probleem zijn met je grafische kaart. In elk geval kan jij het niet zelf oplossen en is het niet softwarematig.
Ik weet zelf niet wat het is. Ik heb een rare laptop. Ik vraag mij af of mijn grafische kaart niet verhit of zo.
Ik zet deze morgen de laptop open en ik ben nu 1 uur met een word document bezig. Het scherm heeft nog niet getrild, dus das al OK. Gisterenmorgen ook niet maar na de middag begon het dus weer en 's avonds was het helemaal niet meer te doen. Het verergert dus naarmate de dag vordert. Ik vraag mij dan af of het niet komt doordat de pc al lang draait. Mijn laptop is een ontzettende "blazer" du mss vanbinnen te warm of zo (schiet mij ni af als ik hier nu domme dingen zeg he
)
De pc staat idd nog in garantie, maar er is mss wel een klein probleem. Ik heb de pc in de Makro gekocht en nu zit ik in Marseille waar ik studeer
Hoe los ik dit dan op?? Makro contacteren en vragen wat zij mij aanraden??
Ik zet deze morgen de laptop open en ik ben nu 1 uur met een word document bezig. Het scherm heeft nog niet getrild, dus das al OK. Gisterenmorgen ook niet maar na de middag begon het dus weer en 's avonds was het helemaal niet meer te doen. Het verergert dus naarmate de dag vordert. Ik vraag mij dan af of het niet komt doordat de pc al lang draait. Mijn laptop is een ontzettende "blazer" du mss vanbinnen te warm of zo (schiet mij ni af als ik hier nu domme dingen zeg he

De pc staat idd nog in garantie, maar er is mss wel een klein probleem. Ik heb de pc in de Makro gekocht en nu zit ik in Marseille waar ik studeer

- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Seal, schermen vallen bij Compaq niet onder garantie, net zo min als de batterij en de harde schijf ...
Of toch niet volledige garantie in elk geval. Hopelijk heb je Carepaq ...

Of toch niet volledige garantie in elk geval. Hopelijk heb je Carepaq ...
Denket ni, kheb die gewoon in de makro gekocht en kdenk niet dat er iets bij is
Tis gewoon raar, ben deze morgen gestart met werken aan mijn eindwerk van 9 tot iets voor 12 en ik heb geen enkele streep gezien opt scherm. Volgens mij is het echt naarmate ik langer blijf en naarmate da alles warmer wordt dat ik problemen krijg
Kvraag mij af of de grafische kaart niet verhit of zo. Enfin, ik ken er niks van, ik gok gewoon. Ik denk ni dat het aan het scherm zelf ligt

Tis gewoon raar, ben deze morgen gestart met werken aan mijn eindwerk van 9 tot iets voor 12 en ik heb geen enkele streep gezien opt scherm. Volgens mij is het echt naarmate ik langer blijf en naarmate da alles warmer wordt dat ik problemen krijg
Kvraag mij af of de grafische kaart niet verhit of zo. Enfin, ik ken er niks van, ik gok gewoon. Ik denk ni dat het aan het scherm zelf ligt
- Sasuke
- Elite Poster
- Berichten: 4854
- Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
- Locatie: Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
meon schreef:Seal, schermen vallen bij Compaq niet onder garantie, net zo min als de batterij en de harde schijf ...
Of toch niet volledige garantie in elk geval. Hopelijk heb je Carepaq ...
Valt wel mee onder de garantie zene meon. Batterijen hebben slechts 3 maanden, maar HDD en TFT is geen probleem.
In Antwerpen kun je die bvb binnenbrengen bij APEM in Aartselaar/Schelle. Maar op pressario laptops heb je geen goede support, dus reken minimaal op 1 week hersteltijd !!
Grtz,
Sasuke
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik heb mijn laptopscherm (van een Compaq Armada M700) kunnen betalen hoor ...
Op het scherm en batterij was 6 maanden garantie en op de harde schijf 1 jaar. Op de rest van de onderdelen 3 jaar garantie.
Op het scherm en batterij was 6 maanden garantie en op de harde schijf 1 jaar. Op de rest van de onderdelen 3 jaar garantie.
Hoeveel kost zo een scherm dan
Of een grafische kaart?? Khoop dat het goedkoopste aan vervanging toe is
Kvraag mij toch af wat het is
Bijkomend probleem, ik zit hier in MARSEILLE tot eind juni he, ik kom dus nemeer af naar België. Voor zulkde dingen ben je volgens mij beter af met Dell (of zeg ik nu iets dom)


Bijkomend probleem, ik zit hier in MARSEILLE tot eind juni he, ik kom dus nemeer af naar België. Voor zulkde dingen ben je volgens mij beter af met Dell (of zeg ik nu iets dom)
- Sasuke
- Elite Poster
- Berichten: 4854
- Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
- Locatie: Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Frigobox,
Ik moet je slecht nieuws geven. Beiden zijn ZEER duur.
Scherm is het duurste aan de laptop en kan al gauw van 700-1500€ gaan. Bij een laptop is de grafische kaart ALTIJD geïntegreerd op het moederbord, en ook dat is redelijk duur en vergt wel wat extra werkuren (reken ook op een 400-600€ daarvoor)
Als ik jou was zou ik gewoon serieus van mijn tak maken en die dingen onder garantie krijgen !!
Grtz,
Sasuke
Ik moet je slecht nieuws geven. Beiden zijn ZEER duur.
Scherm is het duurste aan de laptop en kan al gauw van 700-1500€ gaan. Bij een laptop is de grafische kaart ALTIJD geïntegreerd op het moederbord, en ook dat is redelijk duur en vergt wel wat extra werkuren (reken ook op een 400-600€ daarvoor)
Als ik jou was zou ik gewoon serieus van mijn tak maken en die dingen onder garantie krijgen !!
Grtz,
Sasuke
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Dat scherm heeft me destijds 10.000 fr gekost ...
Ik heb aan die laptop moeten vervangen: nieuwe hard schijf (2x), nieuw scherm, nieuwe batterij en uiteindelijk heb ik het moederbord gefried en moest dat ook vervangen worden, maar niet meer gedaan en uiteindelijk niet laptop gekocht (HP compaq nx7000 is het geworden).
Moederbord vervangen (er wordt niets gerepareerd bij Compaq/HP!) zou ook weer 250 euro gekost hebben ...
Com..prak?
Sasuke, euh, die prijzen zijn wel érg impressive die je zegt. Ik heb m'n volledig nieuwe laptop namelijk 1450 € betaald ... (ter info, de oude laptop heeft 226.000 fr gekost destijds
)
Ik heb aan die laptop moeten vervangen: nieuwe hard schijf (2x), nieuw scherm, nieuwe batterij en uiteindelijk heb ik het moederbord gefried en moest dat ook vervangen worden, maar niet meer gedaan en uiteindelijk niet laptop gekocht (HP compaq nx7000 is het geworden).
Moederbord vervangen (er wordt niets gerepareerd bij Compaq/HP!) zou ook weer 250 euro gekost hebben ...
Com..prak?
Sasuke, euh, die prijzen zijn wel érg impressive die je zegt. Ik heb m'n volledig nieuwe laptop namelijk 1450 € betaald ... (ter info, de oude laptop heeft 226.000 fr gekost destijds

Frigobox schreef:Ik heb een Compaq Presario gekocht in augustus 2003. Maar sinds begin april doet mijn scherm raar
Probeer op de gevoelige snaar te spelen bij Compac, daar je PC nog geen jaar oud is.
In de toekomst zullen zij toch die volledige garantie moeten respecteren volgens de wet
Als die wet van kracht wordt zou het wel eens kunnen dat als gevolg daarvan de verkoopprijzen zullen verhoogt worden.
Goed dat er concurentie bestaat, dan zullen zij zich wel moeten aanpassen of Inpaccen


Als je de serienummer ff doorgeeft in een PB ofzo kan ik snel voor je opzoeken wat voor warranty er op dat toestel staat.
Als ie nog in garantie is kan ik je wel een nummer bezorgen van een service center daar in de buurt.
(Ik werk bij een Compaq Service Provider btw
)
Als ie nog in garantie is kan ik je wel een nummer bezorgen van een service center daar in de buurt.
(Ik werk bij een Compaq Service Provider btw

Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
@Seal
[url=hier url plaatsen]klik hier[/url
Haakje nog sluiten natuurlijk
Zodoende bekom je iets als klik hier
greetz
[url=hier url plaatsen]klik hier[/url
Haakje nog sluiten natuurlijk

Zodoende bekom je iets als klik hier
greetz
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Hm, interessante lookup ... Ik heb m'n laptop sinds november 2003 en de warranty is al in september ingegaan volgens die site ...
result 1 of 1
Serial Number CND340XXXX
Nickname bonnie
Product Number DG7XXX
Product Line MOBILE COMPUTING PROD
Product Description Compaq nx7000 P-M 1.4G 15.4 256/40 PT
Country Netherlands
Date of Warranty Check 08 Apr 2004
--------------------------------------------------------------------------------
Warranty Type Base Warranty
Start Date 26 Sep 2003
Hardware Maintenance Service Center
Status Active
Start Date 26 Sep 2003
End Date 27 Oct 2004
Service Level Standard Office Hours, Standard Office Days , Next Available Technical Resource, Offsite , Committed Repair Time 2 Days Restoral , Pickup By HP , Delivery By HP
Deliverables Hardware Problem Diagnosis
Material
Repair
Software Support
Status Expired
Start Date 26 Sep 2003
End Date 25 Jan 2004
Service Level Standard Office Hours, Standard Office Days , Next Available Technical Resource, Electronic , Next Available Technical Resource, Remote , Reasonable Commercial Effort Restoral Time , 2 Hours Off-Site Response , Customer Calls
Deliverables Technical Support
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
CueBoy schreef:meon schreef:... en uiteindelijk heb ik het moederbord gefried ...
Wat ik me altijd al afgevraagd heb : hoe doe je dat ?
Die laptop had geen diskettestation meer, die moest er via de parallele poort aan gehangen worden. En ik wilde die er nog eens aan hangen, en dat deed: knets en rook ...

Nochtans had dat ding hotpluggable moeten zijn ...
Warranty Type Base Warranty
Start Date 11 Jun 2003
Hardware Maintenance Service Center
Status Active
Start Date 11 Jun 2003
End Date 12 Jul 2004
Service Level Standard Office Hours, Standard Office Days , Next Available Technical Resource, Offsite , 5 Day Turnaround Restoral , Customer Delivers , Delivery By HP
Deliverables Hardware Problem Diagnosis
Material
Repair
Wat een nest, ik heb de oc van eind juli of begin augustus, kmoet het eens checken. Komt zeker omdat die garantie begint te lopen van het moment dat de winkel de pc's inkoopt

Goeie tip: op een notebook altijd extended warranty pakken .. sowieso omdat zo'n ding al genoeg kost en anderzijds omdat je dan zeker bent van je garantie.
Voor de Acer van m'n lief heb ik 177 euro betaald voor 3 jaar accidental warranty. Laten vallen is dus gratis herstelling krijgen
Enkel op het scherm staat een forfait van 100 euro maar dat is ook peanuts natuurlijk.
PS: herstelling wordt uiteraard alleen gedaan als het nodig is voor de werking van de notebook. Een barstje in de case bvb wordt dus niet hersteld. Een glas cola over het toetsenbord gooien met als gevolg moederbord opgefikt valt dus volledig onder de warranty
Voor de Acer van m'n lief heb ik 177 euro betaald voor 3 jaar accidental warranty. Laten vallen is dus gratis herstelling krijgen

Enkel op het scherm staat een forfait van 100 euro maar dat is ook peanuts natuurlijk.
PS: herstelling wordt uiteraard alleen gedaan als het nodig is voor de werking van de notebook. Een barstje in de case bvb wordt dus niet hersteld. Een glas cola over het toetsenbord gooien met als gevolg moederbord opgefikt valt dus volledig onder de warranty

Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Das idd wel schitterend, laatste maand van de garantie hem ff laten vallen, ff zien of ze dan nog dezelfde onderdelen terug vinden
, zoniet ben ik al snel blij met een beetje geavanceerder model
.


"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Is inderdaad een mogelijk optie .. had ik nog niet bij stil gestaan
Maar het is idd wel zo ... begint dat ding vies te doen naar het einde van de garantie kapt ge daar iets over en laat ge hem dan nog is vallen ...
'ja meneer, ik zat in de zetel en de kat sprong op mij als ik aan het drinken was ... doordat dit over de portable liep verschoot ik zo hard dat ik recht sprong en de notebook van m'n schoot liet vallen ... '


Maar het is idd wel zo ... begint dat ding vies te doen naar het einde van de garantie kapt ge daar iets over en laat ge hem dan nog is vallen ...
'ja meneer, ik zat in de zetel en de kat sprong op mij als ik aan het drinken was ... doordat dit over de portable liep verschoot ik zo hard dat ik recht sprong en de notebook van m'n schoot liet vallen ... '

Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Kweet niet waaraan het ligt. Laptop draait hier al 4 dagen foutloos en redelijk lang met veel applicaties open
Die pc's zijn soms wel raar 


Mijn probleem begint zich vaker en vaker te herhalen. Ik zou hem graag binnedoen bij een pc winkel maar hij staat nog onder garantie tot eind julie
Probleem: Ik zit in Marseille en kocht mijn laptop in de makro in Alleur (Luik)
Vraag: Kan ik mijn laptop onder garantie in Marseille binnedoen??? Ik weet echt niet hoe eraan te beginnen. Hoe kan ik Compaq contacteren of hem in Marseille bij een Compaq verdeler binnendoen??
Help want ik moet er mijn eindwerk nog op afwerken

Probleem: Ik zit in Marseille en kocht mijn laptop in de makro in Alleur (Luik)
Vraag: Kan ik mijn laptop onder garantie in Marseille binnedoen??? Ik weet echt niet hoe eraan te beginnen. Hoe kan ik Compaq contacteren of hem in Marseille bij een Compaq verdeler binnendoen??
Help want ik moet er mijn eindwerk nog op afwerken


- Sasuke
- Elite Poster
- Berichten: 4854
- Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
- Locatie: Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Frigobox,
Kan me niet voorstellen dat er geen telefoonnummer voor support bijzit, maar kom, hieronder de info:
Onderstaande de info voor support op HP Pavillion, Presario en andere "consumenten" brol.
Tel: 02/627.61.30
Grtz,
Sasuke
Kan me niet voorstellen dat er geen telefoonnummer voor support bijzit, maar kom, hieronder de info:
Onderstaande de info voor support op HP Pavillion, Presario en andere "consumenten" brol.
Tel: 02/627.61.30
Grtz,
Sasuke
Mja, bedankt, maar ik zit hier in Frankrijk he, kzou eerder geneigd zijn een frans nummer te bellen of ergens een supportwebsite/email te vinden waar ik die mensen zou kunnen contacteren
Kzit nu weer op de laptop en nu werkt hij weer wel. Maar daarnet moest ik op de pc van een vriend want de mijne zijn scherm was weer ni te lezen
Iemand een contact email of site voor support bij compaq???
Kzit nu weer op de laptop en nu werkt hij weer wel. Maar daarnet moest ik op de pc van een vriend want de mijne zijn scherm was weer ni te lezen

Iemand een contact email of site voor support bij compaq???
-
- Administrator
- Berichten: 4143
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
- Locatie: Belgium, Haacht
- Contacteer:
http://productfinder.support.hp.com/tps/Hub?h_tool=email&h_lang=en&h_cc=us&h_product=top
url op de compaq site voor een support expert te mailen[/quote]
url op de compaq site voor een support expert te mailen[/quote]
Bedankt voor de tip, ik zoek het wel effe op 

Blue-Sky schreef:In de toekomst zullen zij toch die volledige garantie moeten respecteren volgens de wet
Heb je al geprobeert dat punt van de nieuwe wet aan te halen bij de verkoper?
Zie in quote "de wet"


Ik probeer Compaq vast te krijgen maar da is ni simpel. Eerst een invulformulier ingevuld op hun site. Die hebben mij snel geantwoord en gezegd dat ik via Compaq France beter zou geholpen kunnen worden
Ze sturen mij dus naar een site waar ik opnieuw een invulformulier invul. Maar voor een of andere reden genereert dat invulformulier altijd een fout. Dus ik heb niks kunnen versturen. Ondertussen teruggemaild naar die engelstalige email support en daar gevraagd of ze mij geen franse email support konden geven. Die vrouw had da blijkbaar verkeerd begrepen want ze excuseerde zich voor de ongemakken van de site en gaf mij een telefoonnummer uit engeland of de vs
Ik teruggemaild om te zegge dak toch een franse email support wou. Uiteindelijk hebben ze mijn "situatie" doorgezonden naar Compaq France en nu heb ik antwoord gekrege. Maar daar willen ze mij vanalles doen testen en ik ben daar eigenlijk geen specialist in en heb daar ook geen tijd voor
Ik heb nu gevraagd da ze mij maar het adres van een compaq winkel hier in marseille moeten geven. da ze het zelf oplossen, wat is service en garantie anders
Ze sturen mij dus naar een site waar ik opnieuw een invulformulier invul. Maar voor een of andere reden genereert dat invulformulier altijd een fout. Dus ik heb niks kunnen versturen. Ondertussen teruggemaild naar die engelstalige email support en daar gevraagd of ze mij geen franse email support konden geven. Die vrouw had da blijkbaar verkeerd begrepen want ze excuseerde zich voor de ongemakken van de site en gaf mij een telefoonnummer uit engeland of de vs

Assistance Clientèle HP - http://www.hp.com/cposupport/fr
Cher Monsieur ,
Nous vous remercions d'avoir contacté l'Assistance clientèle HP.
Vous rencontrez des problèmes au niveau de l?écran.
Dans un premier temps vous devez sauvegarder toutes vos données
personnelles. De plus vous nous faîtes part que vous faîtes une thèse par
conséquent nous espérons que vous aviez déjà l?idée de sauvegarder TOUTES
vos données personnelles.
Ensuite testez votre portable avec un écran externe : il vous suffit de
connecter un écran externe et de voir si cela vous fait la même chose.
Qu?en est-il ?
Si vous ne pouvez connecter un écran externe faîtes dès que possible
une restauration complète de votre système à l?aide des CDs de
restauration Quickrestore CD.
Avant l?utilisation de ces CDs il faut :
- avoir sauvegardé toutes les données personnelles, débranché tous les
périphériques de l?ordinateur s?il y en a (imprimante, scanner, webcam,
ADSL modem etc), branché le portable sur secteur.
A la fin de la réinstallation de votre portable testez son bon
fonctionnement et notamment celui de l?écran.
Merci de votre attention.
Veuillez agréer, Monsieur , nos salutations les plus
distinguées.
Ik heb nu gevraagd da ze mij maar het adres van een compaq winkel hier in marseille moeten geven. da ze het zelf oplossen, wat is service en garantie anders

Vorige antwoord was dus van mij
Mss heb ik da ni eerder vermeld maar ik zit nu wel tot eind juni in Marseille, op 1000 km van thuis. Al mijn cdkes liggen dan ook thuis
Die monitor aansluiten hebben ze mij bij Compaq ook gezegd. Een backup maken zal hier wel vervelend zijn. Ik heb geen andere pc waar ik al mijn gegeven kan naartoe overbrengen
Ondertussen weer een mailke van Compaq gekregen
Die mannen willen dus dak eerst een externe monitor aankoppel. Da zal ik deze avond es proberen maar die Quickrestore cd's van compaq heb ik niet
Als ge garantie moet hebben he, dan zijn die mannen ambetant. Ze willen mij doen betalen als ik ni eerst doe wa ze zegge
Die monitor aansluiten hebben ze mij bij Compaq ook gezegd. Een backup maken zal hier wel vervelend zijn. Ik heb geen andere pc waar ik al mijn gegeven kan naartoe overbrengen
Ondertussen weer een mailke van Compaq gekregen
Cher Monsieur ,
Nous vous remercions d'avoir contacté l'Assistance clientèle HP.
Voici une adresse de mainteneur agrée Compaq:
- FMA LOT 305 ZONE PORTUAIRE MOUREPIANE 467 CHEMIN DU
LITTORAL 13016 MARSEILLE 04 91 03 13 43
Attention : nous ne sommes pas sur que ce mainteneur pourra vous
prendre en dépannage tout simplement parce que vous êtes toujours sous
garantie et que normalement vous devez faire le manipulations que l?on vous
demande avant qu?on vous l?envoie en réparation.
Si à FMA on vous dit qu?il faut changer quelque chose ce sera à vos
frais. Par conséquent avant toute intervention de FMA faîtes-nous part des
résultats et notamment de ce qu?ils en pensent.
Merci de votre attention.
Veuillez agréer, Monsieur , nos salutations les plus
distinguées.
Frédéric
Assistance clientèle HP - Equipe Présario.
Die mannen willen dus dak eerst een externe monitor aankoppel. Da zal ik deze avond es proberen maar die Quickrestore cd's van compaq heb ik niet

-
- Pro Member
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 14 apr 2004, 11:21
- Locatie: ergens in de noorderkempen
Frigobox schreef:Die mannen willen dus dak eerst een externe monitor aankoppel. Da zal ik deze avond es proberen maar die Quickrestore cd's van compaq heb ik nietAls ge garantie moet hebben he, dan zijn die mannen ambetant. Ze willen mij doen betalen als ik ni eerst doe wa ze zegge
Wel enigszins begrijpbaar... De meeste problemen worden nog steeds veroorzaakt door het geknoei van de gebruikers (no offense

Kan je die recovery CD's niet laten opsturen of door iemand online laten zetten?
Mja, ik ga beginnen met deze avond mijn laptop op het tv scherm te koppelen. Zien of het dan marcheert.
Wat die restore cd's betreft, mijn ouders gaan die ni weten liggen. laat staan da ze mij de goeie opzenden. En bovendien, post van Belgie naar Frankrijk duurt soms 2 weken (omgekeerd 4 dagen
) Zou die verdeler van Compaq zelf geen restore cd's hebben. Kzou het toch maar normaal vinden dak die gratis zou mogen gebruiken ....
En wat doen die cd's dan?? Die herstellen mijn systeem (LOL
) maar worden mijn programma's en bestanden dan behouden???
Wat die restore cd's betreft, mijn ouders gaan die ni weten liggen. laat staan da ze mij de goeie opzenden. En bovendien, post van Belgie naar Frankrijk duurt soms 2 weken (omgekeerd 4 dagen

En wat doen die cd's dan?? Die herstellen mijn systeem (LOL

-
- Administrator
- Berichten: 4143
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
- Locatie: Belgium, Haacht
- Contacteer:
Ziezo, net mijn laptop gekoppeld aan mijn televisiescherm via zo een rond kabeltje. En wonder boven wonder, het TV scherm is helemaal duidelijk op hetzelfde moment als mijn laptop zijn kuren begint te krijgen. Tis dus hardwarematig en tzal aan de latop zelf liggen. Kvind het eigenlijk wel raar dat hij dat probleem enkel had met een bepaalde site want met die anderen is er niks aan de hand. Kheb Compaq gecontacteerd, nu nog hopen da ze mijn geloven
Ze komen hem maandag oppikken tussen 9 en 18u
Konden ze mij geen deftig uur zegge, nu moet ik de laptop aan mijne buur geven
Binnen de 7dagen heb ik hem terug
laten we hopen da ik hem terugzie voor juni


Binnen de 7dagen heb ik hem terug



-
- Administrator
- Berichten: 4143
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
- Locatie: Belgium, Haacht
- Contacteer: