Volgens mij snap je het woordje "sinds" niet goed...Marlboro schreef: Je beschikt over je volledige surfsnelheid.
Je volumeverbruik ligt sinds de start van je aanrekeningsperiode hoger dan wat typerend is voor je internetabonnement.
Ik heb slechts vandaag een denk ik 6tal filmpjes gehaald en die meter is alweer gestegen,net niet aan het midden en dan de eerste keer de uitleg: Je volumeverbruik ligt sinds de start van je aanrekeningsperiode hoger dan wat typerend is voor je internetabonnement.
BULLSHIT.
Ik zit sowieso nog niet eens aan de 80Gb en ik heb fibernet 100.
En natuurlijk ligt mijn verbruik hoger bende domme kloten; ik verbruik nu éénmaal niet iedere dag evenveel.
Soms is het meerdere dagen rustig en dan opeens een paar dagen zeg maar drukker, logisch dat ik dan meer verbruik, het ergste is gewoon je belaneg nog niet aan de 100GB zit en je nu al net aan bijna de helft al zit.
"Je volumeverbruik ligt hoger dan wat een gemiddelde klant doet SINDS de start van de periode." Dat zegt niets over wat je de komende dagen gaat doen, en Telenet kan dat trouwens ook niet weten... Je zegt het zelf al. Je verbruikt niet iedere dag even veel. Het enige dat die meter zegt is dat je TOT NU TOE er harder voor aan het gaan bent dan de meesten. Wat is daar nu zo erg aan?