Tussen juli en november van dit jaar zullen klanten van Belgacom en Proximus gefaseerd overgeschakeld worden van een papieren factuur naar een factuur per e-mail. De e-factuur komt ook beschikbaar in het klantenportaal. Dat lezen we op Telecompaper. Ook de factuur krijgt een ander uitzicht om het overzichtelijker te maken voor de klant. Zo worden er twee kolommen voorzien waar de bedragen inclusief en exclusief btw in staan.
UB Frontpage
Geen papieren factuur meer bij Belgacom, e-factuur op komst
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
- quistnix
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Sorry hoor, maar dit is een onzinnige reactie. Lees toch eerst eens verder dan je neus lang is !dragonflo schreef:Mijn moeder zal het graag horen. Dus die zal geen rekeningen meer ontvangen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 119 keer
Veel bedrijven werken met Zoomit via de banken. Zeer gemakkelijk voor de klant om dan te betalen .
Belgacom gaat blijkbaar zelf iets uitvinden.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
- rowan
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
- Bedankt: 21 keer
Euhm Certipost bestaat al jaren hoor, het is een joint-venture tussen Belgacom en de PostMarkDM schreef:Veel bedrijven werken met Zoomit via de banken. Zeer gemakkelijk voor de klant om dan te betalen .
http://www.certipost.be/certipost/nl/geschiedenis.html
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
het enige wat ik vervelend vind is dat hun facturen te snel verdwijnen je kan achteraf niks meer nazien, .. eens betaald, .. ook zou men ipv een verwittiging gewoon het pdf per mail mogen sturen ik hou namelijk al mijn mail bij en op die manier dus ook al mijn facturen buiten die van BGC ! ook mogen ze een interface / api maken om trafiek uit te lezen, .. allé voor zo'n bedrijf is het nogal prutserig gedaan als je het mij vraagt !
EDIT
tegenwoordig krijgen wij zoveel info de boodschap is informatie te centraliseren en iedereen heeft daar wel zijn visie over, wat men moet doen als providers enz, .. om onze administratie makkelijker te laten verlopen moet men, ons toelaten om zaken te centraliseren, dmv api.
dus minder flashy websites meer informatie interface mogelijkheden, .. en neem dan de boodschap aan google, een site die niet druk is, .. BGC site is vrij druk aan het worden, waardoor niemand meer weet waar te kijken.
EDIT
tegenwoordig krijgen wij zoveel info de boodschap is informatie te centraliseren en iedereen heeft daar wel zijn visie over, wat men moet doen als providers enz, .. om onze administratie makkelijker te laten verlopen moet men, ons toelaten om zaken te centraliseren, dmv api.
dus minder flashy websites meer informatie interface mogelijkheden, .. en neem dan de boodschap aan google, een site die niet druk is, .. BGC site is vrij druk aan het worden, waardoor niemand meer weet waar te kijken.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 119 keer
Jaja, maar er staat toch in hun bericht dat ze de samenwerking met Certipost gaan stopzetten !rowan schreef:Euhm Certipost bestaat al jaren hoor, het is een joint-venture tussen Belgacom en de Post
Belgacom werkt straks niet meer samen met Certipost, een verzender van gewaarmerkte elektronische documenten,
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
- rowan
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
- Bedankt: 21 keer
Ah ok, had niet doorgeklikt naar het volledige artikel.
Ik krijg al jaren mijn BGC en proximus factuur via Certipost daarmee dacht ik dat ze dit ging verder uitbouwen...
Ik krijg al jaren mijn BGC en proximus factuur via Certipost daarmee dacht ik dat ze dit ging verder uitbouwen...
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 52 keer
Goed initiatief, maar ik zou er eerst voor zorgen dat de inhoud van mijn facturen klopt ...
Dat bespaart al een hoop kosten, tenzij het facturatiesysteem by default staat op het aanrekenen van de hoogst mogelijke kosten.
Dat bespaart al een hoop kosten, tenzij het facturatiesysteem by default staat op het aanrekenen van de hoogst mogelijke kosten.