duizend schreef:Marlboro schreef:
Om te beginnen heb ik al minstens 30tal gsm toestellen gehad en nog nooit een batterij moeten wisselen.
En ik kies voor gebruiksgemak en ik heb htc gehad, bah, zo kut om der mee te werken, ik heb samsung gehad ook vanhetzelfde en nokia ook enz...
Nokia vind ik ook nog makkelijk maar iphone heeft het beste en makkelijkste qua gebruiksgemak, alles wijst zichzelf uit, je moet nauwelijks wat zoeken of wat .
30 GSM's ??? dan heb je misschien de batterij ook nog nooit moeten opladen als je zo snel wisselt van toestel
Wat is er zo k*t aan HTC ???
Dat ding werkt perfect, misschien doe je je GSM's weg voordat je er echt mee kan werken.
Vanaf dag 1 de gsm op de markt is gekomen tot nu de dag van vandaag denk ik wel ik ong een 30 tal toestellekes heb gekocht.
Er zijn idd bepaalde bij die niet echt naar m'n zin werken zoals ik het wil
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
.
En tja, een gsm die je vorig jaar hebt gekocht is nu al ferm verouderd zenne en dan heb je 2 mogelijkheden; je bent tevreden en blijft bij je oudere toestel, voor velen is dat oke omdat ze toch maar vooral bellen en smsen maar ik ben een beetje van een alles doener
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
, alles wat je maar kan bedenken, alles wat m'n leven nog wat makkelijker maakt gebruik ik
De htc desire ziet er oke uit maar ik lees enorm veel reviews de batterijduur niet goed is en dus nog slechter dan bij de iphone.