Belgische prijzen iPhone 4 bekend: vanaf 629 euro
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
iOS bashen is al even dwaas als Android bashen: beiden zijn steengoede OS'en.
iPhone bashen is al even dwaas als HTC Desire bashen: beiden zijn steengoede GSM's.
Dus komt het louter neer op persoonlijke voorkeuren. Persoonlijk (!) doen de te hoge prijs en het gesloten karakter van iOS de balans doorslaan richting een Android toestel. Maar ik kan me perfect inbeelden dat iemand die niet meteen kijkt op 200€ en zich kan verzoenen in het aanbod van de AppStore, voor een Apple gaat. Live and let live?
iPhone bashen is al even dwaas als HTC Desire bashen: beiden zijn steengoede GSM's.
Dus komt het louter neer op persoonlijke voorkeuren. Persoonlijk (!) doen de te hoge prijs en het gesloten karakter van iOS de balans doorslaan richting een Android toestel. Maar ik kan me perfect inbeelden dat iemand die niet meteen kijkt op 200€ en zich kan verzoenen in het aanbod van de AppStore, voor een Apple gaat. Live and let live?
ooh. shiny.
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Dat zit zelfs al in iOS 3.1.3!r2504 schreef:Ook meerdere Exchange accounts, en echte scheiding werk/prive (aparte contactlijsten ed.) ?duizend schreef:Hetgeen je hier opnoemt denk ik dat elke smartphone kan ...de mijne toch alleszins
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Ik krijg door alle comments wel het gevoel dat de niet-iPhone bezitters niet goed kunnen inschatten wat er allemaal via Cydia mogelijk is... Voor mij persoonlijk is zelfs een iPhone niet interessant als hij niet te jailbreaken zou zijn!
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Vanaf dag 1 de gsm op de markt is gekomen tot nu de dag van vandaag denk ik wel ik ong een 30 tal toestellekes heb gekocht.duizend schreef:30 GSM's ??? dan heb je misschien de batterij ook nog nooit moeten opladen als je zo snel wisselt van toestelMarlboro schreef:
Om te beginnen heb ik al minstens 30tal gsm toestellen gehad en nog nooit een batterij moeten wisselen.
En ik kies voor gebruiksgemak en ik heb htc gehad, bah, zo kut om der mee te werken, ik heb samsung gehad ook vanhetzelfde en nokia ook enz...
Nokia vind ik ook nog makkelijk maar iphone heeft het beste en makkelijkste qua gebruiksgemak, alles wijst zichzelf uit, je moet nauwelijks wat zoeken of wat .
Wat is er zo k*t aan HTC ???
Dat ding werkt perfect, misschien doe je je GSM's weg voordat je er echt mee kan werken.
Er zijn idd bepaalde bij die niet echt naar m'n zin werken zoals ik het wil .
En tja, een gsm die je vorig jaar hebt gekocht is nu al ferm verouderd zenne en dan heb je 2 mogelijkheden; je bent tevreden en blijft bij je oudere toestel, voor velen is dat oke omdat ze toch maar vooral bellen en smsen maar ik ben een beetje van een alles doener , alles wat je maar kan bedenken, alles wat m'n leven nog wat makkelijker maakt gebruik ik
De htc desire ziet er oke uit maar ik lees enorm veel reviews de batterijduur niet goed is en dus nog slechter dan bij de iphone.
Ge kunt ze kussen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 187 keer
da's dan meteen de 2de reden waarom het belangrijk is dat je de batterij kan wisselen. Ik heb steeds een reservebatterij bij als ik een dag op stap ben.Marlboro schreef: De htc desire ziet er oke uit maar ik lees enorm veel reviews de batterijduur niet goed is en dus nog slechter dan bij de iphone.
-
- Elite Poster
Ik doe dat simpeler als ik echt meer dan 15 uren ofzo van huis ben, ik heb zo'n batterij waar je je iphone gewoon kan insteken, zo moet ik niet zeulen met een reserve batterij.duizend schreef:da's dan meteen de 2de reden waarom het belangrijk is dat je de batterij kan wisselen. Ik heb steeds een reservebatterij bij als ik een dag op stap ben.Marlboro schreef: De htc desire ziet er oke uit maar ik lees enorm veel reviews de batterijduur niet goed is en dus nog slechter dan bij de iphone.
Ge kunt ze kussen
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Say what? Nee, jij moet dan zeulen met "zo'n batterij waar je je iphone gewoon kan insteken"...Marlboro schreef:Ik doe dat simpeler als ik echt meer dan 15 uren ofzo van huis ben, ik heb zo'n batterij waar je je iphone gewoon kan insteken, zo moet ik niet zeulen met een reserve batterij.
Soit, ben het rondje bashen vroeger beu dan gewoonlijk, kunnen we er nu over ophouden?
ooh. shiny.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 69 keer
Goed, love it or hate it
maar mijnen iPhone 4 is onderweg van UK.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Ik heb echt weinig bashen gezien... Ik zie wel tegenovergestelde meningen, die onderlegd worden met argumenten. Dat lijkt me dan ook 100 % aanvaardbaar.Dafke schreef:Vanaf nu zou het leuk zijn moesten de moderators streng optreden als er één of andere dwaas in een iphonetopic weer eens komt bashen, en andersom.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
Ik snap het eerlijk gezegd ook niet zo goed .Goztow schreef:Ik heb echt weinig bashen gezien... Ik zie wel tegenovergestelde meningen, die onderlegd worden met argumenten. Dat lijkt me dan ook 100 % aanvaardbaar.Dafke schreef:Vanaf nu zou het leuk zijn moesten de moderators streng optreden als er één of andere dwaas in een iphonetopic weer eens komt bashen, en andersom.
Ik koop sowieso de nieuwe iphone 4.
Alleen meende ik net gelezen te hebben je nu wel de batterij zelf kan vervangen bij de iphone 4 dus alweer een reden minder waarop ze kunnen bashen .
En aan al degene die het niet goed snappen; er is een verschil tussen een losse batterij mee te zeulen met kans deze er mss uitvalt ofzo dan hetgeen ik heb waar je je iphone gewoon kan insteken, tis gewoon makkelijker, dat was mijn punt.
Ieder moet voor zich maar uitmaken wat'em doet.
Ge kunt ze kussen
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
't Lijkt er op alsof gegronde kritiek op de iPhone (en andere apple-producten) aanzien wordt als bashen.
- brooklyn
- Elite Poster
Ik ken 3 mensen met een iphone en alle drie hebben ze het scherm al mogen laten herstellen.
bij het minste dat er gebeurd breekt dat spel.
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 106 keer
Ik ken er minstens even veel die dat nog niet voorgehad hebben.brooklyn schreef:Ik ken 3 mensen met een iphone en alle drie hebben ze het scherm al mogen laten herstellen.
En veel zal van de "handeling" afhangen ook. Van mij zit die in elk geval in een silicon case met een screen protector folie erop.
-
- Premium Member
MacE501 schreef:Mag ik vragen waar besteld en prijs+leveringskost?theduvelking schreef:Goed, love it or hate it
Pré-ordered op 15 juni in de UK apple store. Laten opsturen naar Borderlinx (is onderweg naar daar as we speak trouwens)
En dan nog 2-3 dagen wachten tot hij bij mij is.
Prijskaartje: iPhone 4 16GB zwart £499 en verzendkosten van borderlinx naar mij thuis = €30
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Oei, da's duurder dan de 629 euro... nu ja, je hebt hem dan ook eerder.theduvelking schreef:Prijskaartje: iPhone 4 16GB zwart £499 en verzendkosten van borderlinx naar mij thuis = €30
- MacE501
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 10 keer
En geen "miserie" met douane- en importtoestanden?theduvelking schreef:Pré-ordered op 15 juni in de UK apple store. Laten opsturen naar Borderlinx (is onderweg naar daar as we speak trouwens)
En dan nog 2-3 dagen wachten tot hij bij mij is.
Prijskaartje: iPhone 4 16GB zwart £499 en verzendkosten van borderlinx naar mij thuis = €30
-
- Deel van't meubilair
Trouwens wel opletten hoe je je iPhone 4 vastneemt als je wil bellen...
http://dailyiphoneblog.com/2010/06/24/i ... the-phone/
- MacE501
- Pro Member
Had er ook al van gehoord, komt omdat de antenne(s) verwerkt zijn rondom het toestel. Eigenlijk wel straf dat dit ûberhaupt mogelijk is, voor een toestel dat zomaar eventjes 629€ kost...r2504 schreef:Trouwens wel opletten hoe je je iPhone 4 vastneemt als je wil bellen...
-
- Premium Member
Van douane idd geen last.
En die drop calls zijn hoogstwaarschijnlijk te wijten aan iOS4. Er zijn 3G en 3GS toestellen die er ook last van hebben.
En die drop calls zijn hoogstwaarschijnlijk te wijten aan iOS4. Er zijn 3G en 3GS toestellen die er ook last van hebben.
-
- Deel van't meubilair
Maar dat was niet anders voor de vorige modellen, en trouwens voor iedere GSM vandaag de dag.MacE501 schreef:Had er ook al van gehoord, komt omdat de antenne(s) verwerkt zijn rondom het toestel.
De tijd dat je nog echt een "antenne" bovenop het toestel had staan is reeds lang voorbij.
- MacE501
- Pro Member
Uiteraard, doch blijkt dit bij de iPhone 4 op een speciale manier te zijn geïntegreerd. Zie review iPhone 4 door Engadget:r2504 schreef:Maar dat was niet anders voor de vorige modellen, en trouwens voor iedere GSM vandaag de dag.MacE501 schreef:Had er ook al van gehoord, komt omdat de antenne(s) verwerkt zijn rondom het toestel.
De tijd dat je nog echt een "antenne" bovenop het toestel had staan is reeds lang voorbij.
'Of course, the big internal story is what has become external: namely, the UMTS, GPS, WiFi, and Bluetooth antennas. Apple has made the stainless band around the phone essentially a couple of big antennae, and they seem to be doing a pretty good job at hanging onto radio signals. The big question is obviously whether or not this fixes or helps with the constant dropped calls iPhone users on AT&T's network have gotten used to. Well in our testing, we had far, far fewer dropped calls than we experienced on our 3GS. Let's just say that again: yes, the iPhone 4 does seem to alleviate the dropped call issue. It wasn't perfect, and we had some connection issues in downtown New York City in particular, though it's tough to say if it was the fault of our phone, the cluster of buildings we were near, or the person we were speaking to, who was on a 3GS in the same location.'
Bron: http://www.engadget.com/2010/06/22/iphone-4-review/
-
- Deel van't meubilair
- MacE501
- Pro Member
Komt volgens 'AppleInsider' door het gebruik van een welbepaalde lijmsoort die Apple gebruikt:r2504 schreef:Oei... nog meer problemen met de iPhone 4... http://www.macrumors.com/2010/06/23/som ... oloration/
'Apple is using a bonding agent called Organofunctional Silane Z-6011 to bond the layers of glass. Apparently, Apple (or more likely Foxconn) is shipping these products so quickly that the evaporation process is not complete. However, after one or two days of use, especially with the screen on, will complete the evaporation process and the yellow “blotches” will disappear.How do I know? I was involved in pitching Z-6011 to Apple.'
Zou dus na enkele dagen gebruik "vanzelf" moeten verdwijnen...
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Ik ken er een stuk of 5 die eentje hebben, 2 daarvan is de back (witte 3g) volledig gebarsten, erger nog - er zijn al stukken van de plastic uitgevallen. Een dikke voor een smartphone, zeker een die zo duur is.TomG schreef:Ik ken er minstens even veel die dat nog niet voorgehad hebben.brooklyn schreef:Ik ken 3 mensen met een iphone en alle drie hebben ze het scherm al mogen laten herstellen.
En veel zal van de "handeling" afhangen ook. Van mij zit die in elk geval in een silicon case met een screen protector folie erop.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
Ik heb de mijne 1 keertje per ongeluk laten vallen en dat was helemaal in den beginne en geen probleem, tis mss te bezien hoe deze valt?devilkin schreef:Ik ken er een stuk of 5 die eentje hebben, 2 daarvan is de back (witte 3g) volledig gebarsten, erger nog - er zijn al stukken van de plastic uitgevallen. Een dikke voor een smartphone, zeker een die zo duur is.TomG schreef:Ik ken er minstens even veel die dat nog niet voorgehad hebben.brooklyn schreef:Ik ken 3 mensen met een iphone en alle drie hebben ze het scherm al mogen laten herstellen.
En anderzijds; wie laat er zijn iphone nu meer dan 1keer op de grond kletsen?? Ik had m'n lesje geleerd zenne en sindsdien behandel ik deze als mijn kind .
Een gsm dient niet om te laten vallen en als men denkt je dit niet kan tegen komen met andere gsm's,rofflll.
Ik ken ne maat die een nokia heeft en zn' scherm gebarsten, ook uit lompigheid laten kletsen en tja, prijs...
Ge kunt ze kussen
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
De stevigste die ik ooit gehad heb: motorola v3 razr. Is ooit van m'n broeksriem losgekomen (die std clip die erbij zat was niet zo denderend), op de trap. 4 verdiepen naar beneden gevallen, het enige wat eraan was was een deuk in de zijkantMarlboro schreef: Ik heb de mijne 1 keertje per ongeluk laten vallen en dat was helemaal in den beginne en geen probleem, tis mss te bezien hoe deze valt?
En anderzijds; wie laat er zijn iphone nu meer dan 1keer op de grond kletsen?? Ik had m'n lesje geleerd zenne en sindsdien behandel ik deze als mijn kind .
Een gsm dient niet om te laten vallen en als men denkt je dit niet kan tegen komen met andere gsm's,rofflll.
Ik ken ne maat die een nokia heeft en zn' scherm gebarsten, ook uit lompigheid laten kletsen en tja, prijs...
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Koop dan een hoesje of zo'n plastieke bescherming voor de zijkanten (scherm blijft vrij).Goztow schreef:Euhm een GSM als een kind behandelen . Voor mij moeten die dingen tegen een stootje kunnen...
-
- Premium Member
[Android bash mode on]
Hier se, wat lees ik nu deze morgen:
http://www.iphoneclub.nl/77914/google-v ... telefoons/
[/Android bash mode off]
Hier se, wat lees ik nu deze morgen:
http://www.iphoneclub.nl/77914/google-v ... telefoons/
[/Android bash mode off]
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Zoals gewoonlijk gaan de journalisten weer erg kort door de bocht!!!
In de VS betaalt een klant ongeveer 160 euro voor de iPhone 4 met een opslagcapaciteit van 16 GB. In ons land wordt het toestel in juli gelanceerd. De smartphone zou op de Belgische markt een viervoud van de prijs in de VS kosten.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Een Apple featureUzzi schreef:En nog een leuke :
Apple bevestigt antenneprobleem iPhone 4
Oplossing: 'niet aanraken'
http://www.zdnet.be/news/117757/apple%2 ... phone%2d4/
- pm
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 7 keer
Ik heb er 1 kunnen bemachtigen de 24ste en mijn verwachtingen waren binnen de normale normen voor een upgrade van de 3GS, maar ik ben aangenaam verrast. Het scherm is absurd zuiver en het ding is heerlijk snel en voelt kwaliteitsvol aan.
Kom ik weer een jaartje toe
-
- Elite Poster
Gelukzak,gvdmpm schreef:Ik heb er 1 kunnen bemachtigen de 24ste en mijn verwachtingen waren binnen de normale normen voor een upgrade van de 3GS, maar ik ben aangenaam verrast. Het scherm is absurd zuiver en het ding is heerlijk snel en voelt kwaliteitsvol aan.
Eentje van 16gb of 32gb?
Ik heb afgesproken met iemand die een 32gb verkoopt en deze volgende week heeft(was gister aangekomen op z'n uk adres).
Heb je zelf geknipt ivm je simkaart ofzo?
Ge kunt ze kussen
- pm
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 7 keer
Ik wou een 64gig maar ja
32gig dan maar he
Ik heb men kaartje zelf met de losse hand geknipt met wat screenshots online erbij. Ik heb er wel een stukje tape moeten opkleven daar men sim connectie 1x wegviel. Als het nog 1x wegvalt ga ik gewoon naar de Base shop om een officiële micro simkaart. Deze is al zonder enige problemen verkrijgbaar (mijn maat heeft het diezelfde dag nog laten doen in de Base shop, maar er was nog maar 1 micro sim kaartje op stock).
Let wel op nummer die op je simkaart staat gedrukt en er dus moet afknippen, deze nummer heb je nog nodig moest je ooit van provider veranderen en je tel.nr. willen behouden
Hier mijn opname van de opening in Parijs: http://youtu.be/8i2aWZ5luE8
32gig dan maar he
Ik heb men kaartje zelf met de losse hand geknipt met wat screenshots online erbij. Ik heb er wel een stukje tape moeten opkleven daar men sim connectie 1x wegviel. Als het nog 1x wegvalt ga ik gewoon naar de Base shop om een officiële micro simkaart. Deze is al zonder enige problemen verkrijgbaar (mijn maat heeft het diezelfde dag nog laten doen in de Base shop, maar er was nog maar 1 micro sim kaartje op stock).
Let wel op nummer die op je simkaart staat gedrukt en er dus moet afknippen, deze nummer heb je nog nodig moest je ooit van provider veranderen en je tel.nr. willen behouden
Hier mijn opname van de opening in Parijs: http://youtu.be/8i2aWZ5luE8