Van Mobistar naar Proximus

Plaats reactie
Smooth
Starter
Starter

Hey,

Ik wou gewoon even mijn verhaal kwijt omdat ik stilaan gefrustreerd raak... :lol:

Op 16 mei beslis ik om over te schakelen van Mobistar Tempo naar Proximus Pay&Go met nummerbehoud. Ik vul daarvoor een formulier in op de website van Proximus en men belooft dat ik binnen de 24u een nieuwe sim-kaart zal ontvangen en snel daarop dus overgeschakeld zal worden. Bij problemen zou ik meteen gecontacteerd worden... Een week later vond ik het toch vreemd dat ik niets hoorde van Proximus, geen sim-kaart, geen telefoon, niets niets... Ik email de klantendienst van de e-shop van Proximus, zij vroegen opnieuw al mijn gegevens en zij antwoordden vervolgens dat mijn simkaartnummer verkeerd was. Ik bel daarop meteen naar Mobistar en zij gaven exact hetzelfde simkaartnummer!

Ik heb dan nog een paar aanvragen gedaan bij Proximus, maar blijkbaar bewegen die niet. Waarschijnlijk teveel moeite om een (veel uitgevende) klant binnen te halen. Ik heb dan een klacht ingediend bij de ombudsman, en die heeft het ontvankelijk verklaard. Voor 28 juni moeten Mobistar en Proximus antwoorden op de brief die de ombudsman gestuurd heeft. Moest er antwoord komen zou de ombudsman mij dit direct laten weten.

Ik ben dus al aan het overschakelen sinds 16 mei (vandaag 21 juni) en heb nog steeds geen antwoord... Zouden ze ooit nog antwoorden? Ik wacht met spanning tot 28 juni...

Ondertussen ga ik hoogstwaarschijnlijk gewoon veranderen van nummer. Het duurt gewoon te lang...

Weet er trouwens iemand wat er zou gebeuren als Mobistar en Proximus geen antwoord geven aan de ombudsman?

Voila, mijn verhaal :-D Als Mobistar of Proximus mij ooit nog belt voor reclame gaan ze weten wa uur het is... :P

Mvg,

Smooth
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

voor de 100 000ste keer ga gewoon naar een winkel
in 24u meestal binnen de 15 min ben je overgeschakeld.
Waarom da internet gebruiken als er een mogelijkheid is om het vlugger te krijgen
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Smooth schreef:Weet er trouwens iemand wat er zou gebeuren als Mobistar en Proximus geen antwoord geven aan de ombudsman?
Hm, niets? De ombudsdienst bemiddelt en adviseert maar hun advies is niet bindend dus de operatoren kunnen dit perfect negeren.
Plaats reactie

Terug naar “Telecom Algemeen”