Ik wou gewoon even mijn verhaal kwijt omdat ik stilaan gefrustreerd raak...

Op 16 mei beslis ik om over te schakelen van Mobistar Tempo naar Proximus Pay&Go met nummerbehoud. Ik vul daarvoor een formulier in op de website van Proximus en men belooft dat ik binnen de 24u een nieuwe sim-kaart zal ontvangen en snel daarop dus overgeschakeld zal worden. Bij problemen zou ik meteen gecontacteerd worden... Een week later vond ik het toch vreemd dat ik niets hoorde van Proximus, geen sim-kaart, geen telefoon, niets niets... Ik email de klantendienst van de e-shop van Proximus, zij vroegen opnieuw al mijn gegevens en zij antwoordden vervolgens dat mijn simkaartnummer verkeerd was. Ik bel daarop meteen naar Mobistar en zij gaven exact hetzelfde simkaartnummer!
Ik heb dan nog een paar aanvragen gedaan bij Proximus, maar blijkbaar bewegen die niet. Waarschijnlijk teveel moeite om een (veel uitgevende) klant binnen te halen. Ik heb dan een klacht ingediend bij de ombudsman, en die heeft het ontvankelijk verklaard. Voor 28 juni moeten Mobistar en Proximus antwoorden op de brief die de ombudsman gestuurd heeft. Moest er antwoord komen zou de ombudsman mij dit direct laten weten.
Ik ben dus al aan het overschakelen sinds 16 mei (vandaag 21 juni) en heb nog steeds geen antwoord... Zouden ze ooit nog antwoorden? Ik wacht met spanning tot 28 juni...
Ondertussen ga ik hoogstwaarschijnlijk gewoon veranderen van nummer. Het duurt gewoon te lang...
Weet er trouwens iemand wat er zou gebeuren als Mobistar en Proximus geen antwoord geven aan de ombudsman?
Voila, mijn verhaal


Mvg,
Smooth