Wat nu? Ik wil helemaal geen nomadisch nummer: bij de aanvraag was er helemaal geen sprake van geografisch of nomadisch nummer, wel van de zone waar je het nummer voor wilt.
?? Het is niet wat ík eronder versta, het is wat de definitie is van beide: een geografisch nummer wordt oa door betamax providers erkend om te worden gebruikt voor caller id. Nomadische nummers kunnen dit niet. Ik heb geen nummer nodig om vanaf om het even waar te kunnen bellen, wel een nummer dat gekoppeld wordt aan een vaste verblijfplaats.gr4vity schreef:Wat versta je onder nomadisch en geografisch nummer?
Het is dus wel wat jij eronder verstaat ...erikarckens schreef: ?? Het is niet wat ík eronder versta, het is wat de definitie is van beide: een geografisch nummer wordt oa door betamax providers erkend om te worden gebruikt voor caller id. Nomadische nummers kunnen dit niet.
De time-out voor doorschakeling (naar de mailbox, of een ander nummer) kan je ZELF instellen. Als die op 31 seconden staat (en je hebt dit niet op 0 gebracht), dan heb je natuurlijk géén onmiddellijke doorschakeling.erikarckens schreef:Onmiddellijk daarop begon niet mijn gsm te rinkelen maar wel mijn Siemens A580 handset!!! (Timeout bij Weepee is 31 seconden en ik heb daar niet op gewacht, vermoedelijk is dat de reden)?