Cityline gevraagd, netline gekregen. Ondanks aansluitbaar :)

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
chessboxing
Plus Member
Plus Member
Provider

Dag

Ik ben nu al een maand of 2 overgeschakeld van Homeconnect naar netline. Oorspronkelijk Cityline aangevraagd. Dit kwam voordeliger uit. ~€20.
Dus ik vroeg de omschakeling aan via een ticket voor cityline. Alles goedgekeurd en bevestigd, dit was mogelijk schreven ze. Zelf ook de test eerst gedaan uiteraard op hun website. Nu merkte ik op dat ik op netline overgezet was (dus belgacom). Oei, ik moet op cityline gezet worden. :roll:

Vriendelijk contact opgenomen, "ja er is en misverstand wss... dus zet mij asap op cityline." Hun antwoord was eveneens vriendelijk, en na hen te wijzen op onze voorgaande correspondentie. Erkenden ze het misverstand. "We zullen eens kijken ..."

Na 2 weken ofzo, kreeg ik via ons aangemaakte tickettensysteem, een antwoord. "U bent niet aansluitbaar... Dank u voor uw begrip.". Vroeg dit nog eens te checken want ik ben wel degelijk aansluitbaar, dit volgens de website zelf (op dit moment ook). Ik krijg nu op hun website zelfs de boodschap "u bent niet aansluitbaar op netline) en kan zelfs er niet op klikken (grayed out). Raar, in mijn control panel staat nochtans netline. En de laatste keer dat ik dit checkte betaalde ik nog altijd ~€40 :-)

Heeft er iemand raadt of een idee hieromtrent?
(aub, geen dommel bashing/verheerlijking)
Afbeelding
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer
Provider
Te Koop forum

Als je cityline vraagt, moet je betalen voor cityline, zelfs al sluiten ze je aan op netline. Dat is mijn bescheiden mening.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer
Provider

Goztow schreef:Als je cityline vraagt, moet je betalen voor cityline, zelfs al sluiten ze je aan op netline. Dat is mijn bescheiden mening.
Als je cityline vraagt moet je cityline krijgen. De voorwaarden zijn iets beter en het is 10 euro goedkoper dan netline.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
chessboxing
Plus Member
Plus Member
Provider

Ok,
Maar wat nu gedaan? Bedoel als zij zeggen, je bent niet aansluitbaar[punt] Terwijl ze in hun mail, duidelijk bevestigden dat het wel kon. (ik had dit trouwens ook voor iemand anders gedaan op hetzelfde tijdstip en deze was op vraag, via mail gedaan, niet aansluitbaar.)
...
Als jullie iets kunnen bedenken zeg maar. Anders stuur ik een aangetekende brief, en terwijl telefoon ik nog eens. Dan test-aankoop ofzo vragen.
Afbeelding
ispwatch
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 9 keer
Provider

Trojan schreef:
Goztow schreef:Als je cityline vraagt, moet je betalen voor cityline, zelfs al sluiten ze je aan op netline. Dat is mijn bescheiden mening.
Als je cityline vraagt moet je cityline krijgen. De voorwaarden zijn iets beter en het is 10 euro goedkoper dan netline.
Die 10 euro goedkoper, ik denk dat het dat is wat Goztow bedoelde met als je cityline vraagt moet je betalen voor cityline zelfs als ze je netline opleveren.
Als jij ergens een bevestiging hebt van Dommel dat ze je komen aansluiten op cityline en ze sluiten je aan op netline zou ik op dat ogenblik alvast een schrijven sturen dat zji iets anders leveren dan wat ik gevraagd had en de facto de specificaties van de dienst eenzijdig wijzigen.
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Provider

ispwatch schreef:
Trojan schreef:
Die 10 euro goedkoper, ik denk dat het dat is wat Goztow bedoelde met als je cityline vraagt moet je betalen voor cityline zelfs als ze je netline opleveren.
En ik bedoel dat dommel cityline moet geven en niet netline, de snelheid is het dubbel van netline. Toch een groot verschil me dunkt.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
ispwatch
Pro Member
Pro Member
Provider

Zie het tweede puntje dat ik aanhaalde.
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Zie het eerste puntje van mijn eerste post.
ispwatch
Pro Member
Pro Member
Provider

Je vraagt wat je kan doen?
Tja, lees wat Goztow en ik schreven, of maak er een welles-nietes spelletje van met Dommel want daar gaat het op uit draaien als jij je enkel blijft blind staren op jouw eerste puntje.
Je kreeg netline in plaats van cityline, betaal je voor netline of cityline?
Heb je van Dommel ergens een melding dat je geactiveerd wordt op cityline, zoals ik begrepen heb enkel dat je kan aangesloten worden op cityline, heeft Dommel jou een reden gegeven waarom ze je netline opgeleverd hebben ipv cityline of bleef het stil van de kant van Dommel?

Ijzer breken met blote handen gaat niet, buigen daarentegen....
chessboxing
Plus Member
Plus Member
Provider

ispwatch schreef:Je vraagt wat je kan doen?
Tja, lees wat Goztow en ik schreven, of maak er een welles-nietes spelletje van met Dommel want daar gaat het op uit draaien als jij je enkel blijft blind staren op jouw eerste puntje.
Je kreeg netline in plaats van cityline, betaal je voor netline of cityline?
Heb je van Dommel ergens een melding dat je geactiveerd wordt op cityline, zoals ik begrepen heb enkel dat je kan aangesloten worden op cityline, heeft Dommel jou een reden gegeven waarom ze je netline opgeleverd hebben ipv cityline of bleef het stil van de kant van Dommel?

Ijzer breken met blote handen gaat niet, buigen daarentegen....
Ik betaal al sinds het begin voor netline. Ik dacht dat het eerst aan mij lag en ik per ongeluk netline besteld had, maar ik checkte mijn aanvraag. In feite heb ik de eerste maand nog zogezegd een factuur van homeconnect gekregen en surfte aan de voorwaarden van netline. Ik had dit per ongeluk opgemerkt door de volumemeter die er opeens was. Aangezien ik een factuur van homeconnect net betaald had, dacht ik oké nog een maand. Maar die hadden me dan ook overgezet lol?! Daarom had ik nog niet direct door dat we op netline zaten.

Probleem is nu, dat ik die mail niet meer heb, waar ik vroeg om mij over te zetten naar cityline. Wel de reactie, maar spreken niet over welk abo:
Geachte,

Hartelijk dank voor uw e-mail. De gevraagde aanpassing aan uw account wordt
zo snel mogelijk voor u uitgevoerd. We vragen u hierbij nog even geduld en
danken u voor uw vertrouwen in onze firma!
En dan nadat ze ze zeiden ernaar te kijken, heb ik uit ongeduld dit gezonden:
Hallo
Ik heb onlangs gebeld om een misverstand te verhelpen. Namelijk dat ik Cityline had aangevraagd, maar u me op Netline zette. Dit werd erkend en een ticket werd aangemaakt. Ik heb nu een voltooide proforma factuur gekregen waaruit blijkt dat netline nog ingesteld staat.
Is het mogelijk om te bevestigen dat dit nog verholpen wordt? En als mogelijk tegen wanneer?
Dank u voor uw begrip en moeite.
mvg

xxxxxxxxxx
Ik heb wel nooit een contract voor netline getekend noch cityline.
Afbeelding
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer
Provider

chessboxing schreef: Probleem is nu, dat ik die mail niet meer heb, waar ik vroeg om mij over te zetten naar cityline. Wel de reactie, maar spreken niet over welk abo:
Hoe komt het toch dat mensen zo snel hun mails weg smijten of verliezen als het om belangrijke zaken gaat? :bang: :bang: Zulke mails spaar je toch automatisch? Of print je af om bij je facturen te steken?
Smijt je ook je loonbrieven direct weg of je strookjes van de pensioenkas dat je jaarlijks krijgt? :nono: Wat meer zorg dragen voor je papieren en dan moet je geen welles-niets spelletje spelen.
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer
Provider

als je een mail stuurt wordt er toch een ticket aangemaakt? op die manier kan je toch zien wat je geschreven hebt? al denk ik niet dat je daar veel mee zal zijn zenne
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer
Provider
Te Koop forum

Als je al eens betaald hebt, dan heb je min of meer stilzwijgend aanvaard. Het lijkt me moeilijk hier nu nog tegen in te gaan.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”