Ik ben nu al een maand of 2 overgeschakeld van Homeconnect naar netline. Oorspronkelijk Cityline aangevraagd. Dit kwam voordeliger uit. ~€20.
Dus ik vroeg de omschakeling aan via een ticket voor cityline. Alles goedgekeurd en bevestigd, dit was mogelijk schreven ze. Zelf ook de test eerst gedaan uiteraard op hun website. Nu merkte ik op dat ik op netline overgezet was (dus belgacom). Oei, ik moet op cityline gezet worden.

Vriendelijk contact opgenomen, "ja er is en misverstand wss... dus zet mij asap op cityline." Hun antwoord was eveneens vriendelijk, en na hen te wijzen op onze voorgaande correspondentie. Erkenden ze het misverstand. "We zullen eens kijken ..."
Na 2 weken ofzo, kreeg ik via ons aangemaakte tickettensysteem, een antwoord. "U bent niet aansluitbaar... Dank u voor uw begrip.". Vroeg dit nog eens te checken want ik ben wel degelijk aansluitbaar, dit volgens de website zelf (op dit moment ook). Ik krijg nu op hun website zelfs de boodschap "u bent niet aansluitbaar op netline) en kan zelfs er niet op klikken (grayed out). Raar, in mijn control panel staat nochtans netline. En de laatste keer dat ik dit checkte betaalde ik nog altijd ~€40

Heeft er iemand raadt of een idee hieromtrent?
(aub, geen dommel bashing/verheerlijking)