Lord Utopia schreef:BasMSI schreef:
Aan jou hebben we zoals altijd niets
![Nono :nono:](./images/smilies/icon_nono.gif)
Niets mis met mensen die proberen, hoor. Ik zeg alleen: als er iets niet meer werkt aan uw internet, moet je hier niet komen klagen dat Belgacom het niet kan laten werken... Ik dacht dat je in het verleden nog zo'n opmerking daarover gemaakt had. Een modem van 240 euro kopen zonder garantie dat het werkt, da's niet niks.
Nou en dan? Dat is toch wel zeker mijn keuze.
Waarom zou ik hier komen klagen? Omdat iets niet werkt vanwege mijn eigen keuze?
Ik weet dat de Sagem rommel door het Bipt en Belgacom geadviseerd worden, maar uit het verleden blijkt dat dit enkel gunstig uitpakt voor Belgacom en NIET voor de consument.
De modems van Belgacom zijn rommel, er is veel beter, en als de Fritz!box 7390 niet werkt dan weet ik dat, als hij wel werkt dan bevestig ik alweer dat Belgacom een door en door rot bedrijf is enkel uit op monopolistische praktijken gesteund door het BIPT!
Voor jou informatie, Belgie is zo ongeveer het laatste land waar de markt op de Telefoon kabel nog altijd NIET open is en waar Belgacom nog ALTIJD de dominante speler is en RAW-Copper enkel voor derden door rekent.
Het erge is nog altijd DAT niemand hier iets aan doet...niet verwonderlijk aangezien Belgacom en Telenet nog altijd staats bedrijven zijn met elk hun monopolie
BTW, hun aandelen brengen wel lekker op!! Elk jaar betalen ze dikke dividenden uit en ondertussen verhogen ze telkens de prijzen via een smoes, slimme mensen zoals ik hebben er dan ook aandelen in om de extra kosten te ondervangen
Even voor jou informatie:
Widerrufsrecht:
Sie können Ihre Vertragserklärung innerhalb von zwei Wochen ohne Angabe
von Gründen in Textform (z.B. Brief, E-Mail) oder wenn Ihnen die Sache vor
Fristablauf überlassen wird - durch Rücksendung der Sache widerrufen. Die
Frist beginnt nach Erhalt dieser Belehrung in Textform, jedoch nicht vor
Eingang der Ware beim Empfänger (bei der wiederkehrenden Lieferung
gleichartiger Waren nicht vor Eingang der ersten Teillieferung) und auch
nicht vor Erfüllung unserer gesetzlichen Informationspflichten. Zur
Wahrung der Widerrufsfrist genügt die rechtzeitige Absendung des
Widerrufsoder der Sache.