Hey,
Deze morgen had ik geen internet al was het nog niet compleet down want ik was nog data aan't doorsturen naar een ip adres van een vaste host...
Dan maar even de modem Fritzbox 7270 gereboot maar nu maakt die geen connectie meer...
"05.05.10 08:04:06 Registration at Internet Service Provider failed. Roaming host unreachable
05.05.10 08:04:06 Internet connection cleared."
Dan maar even naar http://www.scarlet.be en mijn.scarlet.be proberen te surfen, maar.... down??
Ik vermoed dat ik niet de enige ben met troubles?
scarlet, down? 5 5 2010
Yeah, alles is down van 06.40.
Die waren gisteren efkes ( 4 minuten) offline. Ik had onmiddelijk naar helpdesk gebeld maar die waren meer dan 30 min bezet dus liet ik dat maar vallen.
Ik begin beetje furieus te worden. Beurs opent binnen 30 min Gelukkig kan ik wireless van mijn buurman gebruiken.
Die waren gisteren efkes ( 4 minuten) offline. Ik had onmiddelijk naar helpdesk gebeld maar die waren meer dan 30 min bezet dus liet ik dat maar vallen.
Ik begin beetje furieus te worden. Beurs opent binnen 30 min Gelukkig kan ik wireless van mijn buurman gebruiken.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
Het is wel geniaal om een onderhoud te doen rond 6u.
Is het nu zo moeilijk om dit tijdens de nacht te doen?
- MacE501
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 10 keer
Idem dito hier: geen probleem tot 07:10, daarna alles plat. Zelfs http://www.scarlet.be was onbereikbaar (ook getest via Wireless van de neighbours ). Ging ze net bellen om 09:00, toen ik eerst nog een refresh deed en alles terug werkte...TDX3000 schreef:Yeah, alles is down van 06.40.
- MacE501
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 10 keer
Techies slapen toch graag nog een béétje hè...reyntjensw schreef:Het is wel geniaal om een onderhoud te doen rond 6u.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Dat ze dat om 6 uur doen, heb ik niet echt een probleem mee, maar dat ze hun klanten niet verwittigen bij zo'n risicovolle update....
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Gisterenavond een paar onverwachte disconnects en vanmorgen rond 8 uur er volledig uit.
- eddyfr
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
iddJoe de Mannen schreef:Dat ze dat om 6 uur doen, heb ik niet echt een probleem mee, maar dat ze hun klanten niet verwittigen bij zo'n risicovolle update....
J.
gelukkig zelf geen last van gehad
TV: CanalDigitaal VU+ Solo2 / Telenet digicorder
ISP: Telenet Business modem-only 300/30
MOBILE: Telenet 30GB
ISP: Telenet Business modem-only 300/30
MOBILE: Telenet 30GB
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Tip: gebruik PPPoA ipv PPPoe, dat heeft voor mij gewerkt
Ze behouden ATM als "backup"
Ze behouden ATM als "backup"
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Starter Plus
Was perfect getimed. Juist op het moment dat ik een GSM ging bestellen online. Credit Card gegevens juist ingegeven, dan klikte ik op 'betalen' en dan ....
Boem internet uit. Ik dacht eerst dat er een probleem was met de betaling
Boem internet uit. Ik dacht eerst dat er een probleem was met de betaling