scarlet, down? 5 5 2010

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
speciall
Pro Member
Pro Member
Berichten: 262
Lid geworden op: 05 dec 2006, 21:49
Locatie: Aarschot
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 4 keer

Hey,
Deze morgen had ik geen internet al was het nog niet compleet down want ik was nog data aan't doorsturen naar een ip adres van een vaste host...

Dan maar even de modem Fritzbox 7270 gereboot maar nu maakt die geen connectie meer...
"05.05.10 08:04:06 Registration at Internet Service Provider failed. Roaming host unreachable
05.05.10 08:04:06 Internet connection cleared."

Dan maar even naar http://www.scarlet.be en mijn.scarlet.be proberen te surfen, maar.... down??

Ik vermoed dat ik niet de enige ben met troubles?
TDX3000
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mei 2010, 08:20

Yeah, alles is down van 06.40.

Die waren gisteren efkes ( 4 minuten) offline. Ik had onmiddelijk naar helpdesk gebeld maar die waren meer dan 30 min bezet dus liet ik dat maar vallen.

Ik begin beetje furieus te worden. Beurs opent binnen 30 min :evil: :evil: Gelukkig kan ik wireless van mijn buurman gebruiken.
StarWing
Premium Member
Premium Member
Berichten: 723
Lid geworden op: 28 jan 2006, 18:21
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 65 keer

Hier ook..

Aalst, Professioneel abo.. :(
louke
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mei 2010, 08:51

Hier ook geen internet. Tienen
StarWing
Premium Member
Premium Member
Berichten: 723
Lid geworden op: 28 jan 2006, 18:21
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 65 keer

En ondertussen terug up
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 maa 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

reyntjensw
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 14 jan 2007, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Het is wel geniaal om een onderhoud te doen rond 6u.
Is het nu zo moeilijk om dit tijdens de nacht te doen?
keethar
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 22 aug 2007, 21:53

Het was bij mij gisteren avond al om zeep. En nog steeds niet in orde. :evil:
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Scarlet? Da's toch die provider uit het oostblok die nu ook in België actief is?
keethar
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 22 aug 2007, 21:53

Nee, die provider die overgenomen is door Belgacom en sindsdien zijn prijzen opdrijft en zijn service afbouwt. Hmm, mysterieus. :wink:
Gebruikersavatar
MacE501
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:27
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 10 keer

TDX3000 schreef:Yeah, alles is down van 06.40.

Die waren gisteren efkes ( 4 minuten) offline. Ik had onmiddelijk naar helpdesk gebeld maar die waren meer dan 30 min bezet dus liet ik dat maar vallen.

Ik begin beetje furieus te worden. Beurs opent binnen 30 min :evil: :evil: Gelukkig kan ik wireless van mijn buurman gebruiken.
Idem dito hier: geen probleem tot 07:10, daarna alles plat. Zelfs http://www.scarlet.be was onbereikbaar (ook getest via Wireless van de neighbours 8)). Ging ze net bellen om 09:00, toen ik eerst nog een refresh deed en alles terug werkte...
Gebruikersavatar
MacE501
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:27
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 10 keer

reyntjensw schreef:Het is wel geniaal om een onderhoud te doen rond 6u.
Is het nu zo moeilijk om dit tijdens de nacht te doen?
Techies slapen toch graag nog een béétje hè... :P
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Dat ze dat om 6 uur doen, heb ik niet echt een probleem mee, maar dat ze hun klanten niet verwittigen bij zo'n risicovolle update....

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Gisterenavond een paar onverwachte disconnects en vanmorgen rond 8 uur er volledig uit.
Gebruikersavatar
eddyfr
Member
Member
Berichten: 58
Lid geworden op: 18 mei 2009, 21:57
Locatie: Yellow City
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Joe de Mannen schreef:Dat ze dat om 6 uur doen, heb ik niet echt een probleem mee, maar dat ze hun klanten niet verwittigen bij zo'n risicovolle update....

J.
idd

gelukkig zelf geen last van gehad
TV: CanalDigitaal VU+ Solo2 / Telenet digicorder
ISP: Telenet Business modem-only 300/30
MOBILE: Telenet 30GB
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Tip: gebruik PPPoA ipv PPPoe, dat heeft voor mij gewerkt
Ze behouden ATM als "backup" :lol:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
MisterGasman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 07 jan 2008, 23:36

Was perfect getimed. Juist op het moment dat ik een GSM ging bestellen online. Credit Card gegevens juist ingegeven, dan klikte ik op 'betalen' en dan ....
Boem internet uit. Ik dacht eerst dat er een probleem was met de betaling :P
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”