Maar nu heb ik een probleem. Ik heb een router en daar zijn 3 computers op aangesloten (ik weet dat dit niet mag volgens Skynet, maar ik had Plus besteld en heb Go gekregen, dus heb ik vandaag nog update naar Plus aangevraagd).
Nu als ik met 1 computer game heb ik een ping rond de 40 maar af en toe vliegt die naar de 300. Als ik dan met 2 computers game dan hangt de ping voor beiden sowieso rond de 300. Ik heb dus niks draaien op geeneen van de 3 computers, ze hebben alledrie DU Meter en ze geven niks van upload of download aan.
Router is een Siemens Santis 50. Computers zijn via kabel aangesloten. 1 hangt direct op de router de andere 2 hangen via een hub eraan. Wat ik wel heb opgemerkt is dat als ik via userbase test men upload opeens blijft hangen en dan naar 0 zakt en dan 5sec later gaat die terug omhoog tot zelfs 250Kbits. Bij skynet zeggen ze dat de lijn in orde is en steken ze het op het feit dat je met 2 amper kunt gamen op 1 lijn, maar het gaat bij ander mensen dus wrm ni bij mij

Is dit een routing probleem of zijn het verouderde DSLAM's?
Greetz