onlangs kocht ik een NOKIA 5230, en apart een MicroSDHC Card 4 GB Included MicroSDHC Card Reader, dat ziet er zo uit:

Nu, het systeem, voor diegene die het niet kennen, is dus dat je dat geheugenkaartje in dat rood-wit spellement stopt, en die vervolgens in je computer in een USB poort steekt. Daarna kun je, volgens mij, er dus muziek e.d. opzetten. Dit is dus wat ik denk dat het is want ik heb nog geen degelijke handleiding in het pakket gezien, doe ik het fout? Gelieve dat dan te zeggen want ik heb net een raar voorval gehad. Ik heb net weer een nieuwe CD gekocht en ik wilde enkele liedjes op mijn geheugenkaart zetten. Toen ik dat spellement met geheugenkaart in de computer stak, kwam er dus een nieuwe externe schijf zegmaar, die Verwisselbare Schijf noemde. Als ik het wilde openen krijg ik dit:

Ik moet dus de schijf formatteren, alles er af halen voor ik, volgens hun, verder kan met er liedjes op te zetten. Dit kan toch niet juist/normaal zijn? Ik snap niet echt wat ik mis doe.
Nu, ik heb natuurlijk ook een USB Dongle, voor Bluetooth, en als ik die gebruik om liedjes door te zenden via mijn PC dan zeggen ze dat er onvoldoende geheugen is, ze kijken dus niet naar de geheugenkaart maar naar het telefoongeheugen. Hoe kan ik dit zetten naar de geheugenkaart zodat, als ik liedjes van de pc via Bluetooth wil verzenden, het naar de opslagplaats in mijn geheugenkaart gaat? Of is dit niet mogelijk, wat ik betwijfel?
Nogmaals, ik heb dus een NOKIA 5230 die er zo uitziet: