Na gebeld te hebben zei dat pretentieus k*twijf van de BGC-helpdesk doodleuk dat je geen internet kan hebben zonder vaste lijn. Met andere woorden het zijn leugenaars dat het niet meer schoon is. Belgacom zal een kort avontuurtje geweest zijn!!!!
En de andere onaangekondigde (bijgevolg verborgen) kosten zijn:
Activeringen: 50 euro
Taxipostlevering van de BBox2-modem: 6,70 euro
Trouwens toen ik 3 weken geleden bij mijn schoonouders was wou ik eens surfen op het netwerk van de buren met mijn netbook. Ik vond meteen een heel goed onbeveiligd netwerkske en vertelde dat ook de schoonouders die me met volle overtuiging vertelden dat zij de BGC-installeur bij installie hadden gevraagd om WIFI uit te zetten en dat zoiets hen gelukkig niet kon overkomen. Toen ik dan eens ging kijken welke computers op het netwerk zaten zag ik een wel heel bekende naam verschijnen. Wat bleek, die prutsers van Belgacom hadden niet enkel eens verkeerd zitten boren, ze installeren een wifi modem zonder de minste versleuteling waardoor gans hun netwerk open en bloot te hacken viel. Was dit nu moedwillig of puur amateurisme? Wie zal het zeggen. Nooit meer BGC GVD!
http://www.skynet.be/entertainment-nl/g ... n-internet
Je voordelen
* Voordeel van € 5/maand gedurende 1 jaar (1).
* Aantrekkelijke prijs van € 35,15/maand na 1e jaar. LEUGENAARS TIS 40,10 EURO EN NA EEN JAAR 45 EURO!!!!
* Geldig met of zonder vaste lijn. LEUGENAARS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* Gratis draadloze modem. EN TAXIPOST??
* Surfen doe je tegen een vast maandelijks bedrag, dus geen verrassingen meer op je factuur. NEE? GEEN VERRASSINGEN?????
Andere voordelen
* Je profiteert van exclusieve gratis voordelen op http://www.belgacom.be/internetvoordelen:
o Download tot 60 gratis nummers/jaar op iTunes en herbeleef exclusieve concerten en de beste zomerfestivals;
o Of bestel gratis tot 300 foto's per jaar;
o Of download gratis games
* Profiteer van de gratis optie Mobile Internet Free Weekend One : gratis surfen tijdens het weekend, overal in België, op een draagbare pc met Vodafone Mobile Connect USB-stick, via het 3G-netwerk van Proximus.
EDIT: Ik heb vandaag nog eens gebeld en blijkbaar gaat het dus om een vergissing. Een meervoudige welliswaar. Een vaste lijn is dus effectief niet nodig (die eerste madam van de BGC-helpdesk kent haar producten duidelijk niet!). Die 9,5 euro voor elke maand zal gecrediteerd worden (ben even naar de track van De Post gegaan en dit voorgelegd en blijkbaar lezen ze bij BGC geen aangetekende brieven. Die 7 euro leveringskost voor de BBox2-modem zal ook gecrediteerd worden. Die 50 euro installatiekost hoeft ge niet te betalen als ge bijvoorbeeld ook televisie neemt (voor de geïnteresseerden).
Anyway, die van de facturatie-helpdesk (ene Cindy) was wel een sympathieke (en professioneel) die alles aan de lijn nog eens opzocht enzo om te zien dat het qua productrestricties en dergelijke wel goed zat. Facturen goed in het oog houden is dus de boodschap