t'is vrij triestig, maar ik surf nu via remote desktop met men laptop die ik op men werk achterlaat. De remote verbinding in stand houden lijkt geen probleem en surfen op men werk ook niet.
Beste,
Ik kan sinds een kleine maand niet meer normaal surfen(wel vrij normaal downloaden aan 15 mbit, ben nog niet omgezet naar 20 mbit). De verbinding blijft ook behouden volgens de modem, maar sites hebben constant timeouts en laden zeer traag.
Zou het mogelijk zijn om mij terug om te zetten naar een dynamisch IP adres. Samen met nog een paar mensen op het userbase forum hebben we allerlei zaken uitgetest om het probleem op te lossen(andere dns servers , voip af/aan , firmware upgrade, ...), maar het enige dat we allemaal gemeen hebben, is de verandering naar statisch IP adres. Vanaf dan zijn de problemen begonnen, alles ging perfect met dynamisch, ik had wat afgewacht om te kijken of het probleem vanzelf opgelost raakte.
Dus het laatste waarmee er misschien beterschap zou komen is om terug naar een dynamisch adres te gaan. Er was toch niet echt een voordeel aan het statisch adres, aangezien ik niet op voorhand wist dat de dagelijkse disconnect toch nog uitgevoerd wordt.
dank bij voorbaat