Hoeveel heb jij al gedownload? (intense)
- yama
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 5 keer
Das normaal hoor in het begin ik overstapte dan naar dommel was het ook lekker leechen want na zolang inhouden en wikken en wegen en opeens moet je niet meer dwnl je meer maar na een tijdje zal dal we lverminderen al blijven er altijd uitzonderingen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 101 keer
bwa niet echt downloaden om te downloadenStevenVD schreef:Hoeveel films (die hij waarschijnlijk toch nooit allemaal zal zien) download hij dan zo? Dit lijkt me meer downloaden om te downloaden en niet downloaden om iets te willen zien
filmke of 50/60 per maand maarje met torrents verspil je natuurlijk zo veel upload en daar heeft ie geen besef van volgens mij....
doe er maar 2.yama schreef:is ook te zien als ie nu iedere avond één bekijkt geraakt ie er wel
en algemeen ik denk dat het gebruik wel zal stagneren na een maand of 3a4 die eerste maanden zonder limiet waren toch ook wel de hoogste hoor...
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
dus hij kijkt effectief 50/60 films per maand?q-tec schreef: bwa niet echt downloaden om te downloaden
filmke of 50/60 per maand maarje met torrents verspil je natuurlijk zo veel upload en daar heeft ie geen besef van volgens mij....
doe er maar 2.yama schreef:is ook te zien als ie nu iedere avond één bekijkt geraakt ie er wel
en algemeen ik denk dat het gebruik wel zal stagneren na een maand of 3a4 die eerste maanden zonder limiet waren toch ook wel de hoogste hoor...
om nog te zwijgen over de ethiek...
ik vind dat downloaden om te downloaden...
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Niet vergeten dat velen die nu terugkomen naar Intense vroeger bij een Dommel of andere alternatieve provider zaten en al evenveel downloadden. En dat was ook op het BGC netwerk.
Zoals al vaak gezegd: dat minder wel . Ik ben ook aan 50 GB geraakt, wat uitzonderlijk was voor mij!
Zoals al vaak gezegd: dat minder wel . Ik ben ook aan 50 GB geraakt, wat uitzonderlijk was voor mij!
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Compensatiedrang zeker... ik wil de grootste hebben... stapel DVD's, aantal GB's gedownload, ...Lord Utopia schreef:ik vind dat downloaden om te downloaden...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 106 keer
²r2504 schreef:Compensatiedrang zeker... ik wil de grootste hebben... stapel DVD's, aantal GB's gedownload, ...Lord Utopia schreef:ik vind dat downloaden om te downloaden...
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Zeg je dat ook over mensen die met een ferrari of lamborghini rondrijden?r2504 schreef:Compensatiedrang zeker... ik wil de grootste hebben... stapel DVD's, aantal GB's gedownload, ...Lord Utopia schreef:ik vind dat downloaden om te downloaden...
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 23 keer
tja ik heb een HDFULL tv gekocht (zoals de meeste Belgen)
ik ga nu niet blijven kijken naar "muggegaas" uitzendingen van telenet/belgacom tv...
ik kijk mooi naar de 1080p HDversies via sony/microsoft... en niet naar de sommige 720p HDready uitzendingen...
met 175gb kwam ik alvast niet toe afgelopen maand... met al die regenachtige koude dagen
ik ga nu niet blijven kijken naar "muggegaas" uitzendingen van telenet/belgacom tv...
ik kijk mooi naar de 1080p HDversies via sony/microsoft... en niet naar de sommige 720p HDready uitzendingen...
met 175gb kwam ik alvast niet toe afgelopen maand... met al die regenachtige koude dagen
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Waarschijnlijk wel als hij daar de ganse dag rondjes mee rond de kerk rijdt.Trojan schreef:Zeg je dat ook over mensen die met een ferrari of lamborghini rondrijden?
Het gaat mij trouwens op zich niet over de hoeveelheid op zich, maar louter of je daar uiteindelijk ook nog iets nuttigs mee doet. Dus gewoon even los van het feit of het nu illegaal is of niet, als je bv. zoveel films download dat je ze gewoon niet meer kan bekijken (of zelfs scriptjes schrijft die voor de lol downloaden, of iedere dag domweg een full backup maken), tja waar ben je dan eigenlijk mee bezig.
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Bij mijn weten is iedereen vrij om te doen met de middelene die hem gegeven zijn. Of hij nu films download of wikipedia leest maakt imo geen bal uit, het is zijn eigen keuze.
Jullie hebben totaal geen recht om hem daarover te be/veroordelen.
Jullie hebben totaal geen recht om hem daarover te be/veroordelen.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Mensen die met een ferrari of lamborghini rijden, daar moeten we medelijden mee hebben. (stond hier een tijdje terug nog op het forum, die bekende psycholoog(?))Trojan schreef:Zeg je dat ook over mensen die met een ferrari of lamborghini rondrijden?
We mogen zeer zeker een opinie hebben over mensen die downloaden om te downloaden, niemand kan ons dat verbieden.
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Verklaar? Als die mensen zo een auto zich kunnen permiteren + het verbruik + verzekeringen...why not?Lord Utopia schreef:Mensen die met een ferrari of lamborghini rijden, daar moeten we medelijden mee hebben. (stond hier een tijdje terug nog op het forum, die bekende psycholoog(?))Trojan schreef:Zeg je dat ook over mensen die met een ferrari of lamborghini rondrijden?
We mogen zeer zeker een opinie hebben over mensen die downloaden om te downloaden, niemand kan ons dat verbieden.
De ene koopt hem een superduur internetabonnement, de andere een superdure wagen...
't Is zeker niet voor mijn portefeuille, maar tja als je het kan betalen...
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 106 keer
Dat ze dan ook maar een inkomsten afhankelijke boete invoeren. Of althans een boete die in verhouding staat tot de auto waarmee ze rijden (vergelijkbaar met de taks in functie van het aantal fiscale pk).krisken schreef:Verklaar? Als die mensen zo een auto zich kunnen permiteren + het verbruik + verzekeringen...why not?Lord Utopia schreef:Mensen die met een ferrari of lamborghini rijden, daar moeten we medelijden mee hebben. (stond hier een tijdje terug nog op het forum, die bekende psycholoog(?))Trojan schreef:Zeg je dat ook over mensen die met een ferrari of lamborghini rondrijden?
De ene koopt hem een superduur internetabonnement, de andere een superdure wagen...
't Is zeker niet voor mijn portefeuille, maar tja als je het kan betalen...
Want voor Jan Modaal is €150 veel, voor iemand met dergelijke sport voiture die na 2x tanken dat haalt, helemaal niets. Bijgevolg is er voor hem ook geen enkele reden om z'n gedrag aan te passen na een beboeting (zie Gumball e.d.), waar Jan Modaal zich zal inhouden uit vrees...
Ik heb niks tegen zgn. "super cars" en de bijhorende hobby, maar ze horen thuis op circuits of afgelegen en uitgestrekte rustige wegen (lees: niet in België).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Idd, http://www.youtube.com/watch?v=_ie5lg-UdX4Lord Utopia schreef: Mensen die met een ferrari of lamborghini rijden, daar moeten we medelijden mee hebben. (stond hier een tijdje terug nog op het forum, die bekende psycholoog(?))
(helaas reclame)
Het is maar als je eens al die stapels onbekeken dvd's ziet liggen/staan verzameld in al die jaren, dat je dan beseft what the f***, waste of time
Maar ik kijk toch ook nog iedere dag een aflevering of 2 van een serie, of een filmpke, weinig of geen tv