320i schreef:Met u heb ik proberen constructief te discussieren in de topic over "digitale tv een vooruitgang?" waar jij mij bleef verwijten dat ik Telenet verkoper was en waar je duidelijk liet zien dat je niet begrijpend kon lezen, want nergens beweerde ik dat prime à la carte gratis was als geen prime abonnée bent.
Als je nu weer heel dezelfde discussie wilt herhalen, dan doe je dit maar.
Ik blijf erbij dat je manier van formuleren de verkeerde indruk gaf dat het gratis was.
En als het niet kunnen 'winnen' van een discussie in één topic ertoe leidt dat je op een ander direct op de man moet gaan spelen, dan ben je zeer zwak bezig.
320i schreef:Dus waarom zou ik nog trachten te argumenteren? Heel UB kent jou mening over Telenet, en jou signature verduidelijkt dat nog eens extra, waarom moet je dan noodzakelijk in elke topic waar je Telenet zwart kunt maken gaan "leven"?
Dat is uw visie.
Het grappige is dat ze dan weer op een ander forum denken dat ik anti-TV Vlaanderen ben en pro-kabel.
Dus als iedereen denkt dat ik voor iets anders sta, dan kun je misschien wel concluderen dat ik redelijk objectief ben.
Dat ik de fouten van de ene zie, en die van de andere.
Als je dit topic herleest zul je moeten toegeven dat mijn visie hier helemaal niet unilateraal negatief was.
Integendeel, iemand zegt dat het beeld op niets trekt op een digibox omdat het SCART is, in plaats van echt digitaal, en dan corrigeer ik die ook door erop te wijzen dat het alleen de laatste stap is die analoog is, en dat een analoge connectie niet noodzakelijk slecht is (component vs HDMI).
Maar dat heb je natuurlijk weer niet gezien.
Blijkbaar moet iedereen fanboy zijn van één of andere provider, een kritische houding waarbij je van diverse leveranciers de problemen en gebreken ziet, dat mag niet.
Welnu, ik weiger mij in die simplistische logica in te schrijven.
320i schreef:Om een voorbeeld te geven dat je ook kan "zonder je negatieve te moeten uiten op andere olo's waar je problemen mee hebt gehad" ben ik zelf (durf ik te stellen).
Zeg mij eens waarom iemand niet de problemen mag bespreken die het met OLO's heeft.
Moet ik mij bekennen als onvoorwaardelijke fan van één of ander merk of product, en dat dan tot in den treure verdedigen ?
Zo zit ik niet in elkaar.
Ik zeg het zoals ik het ervaar, positief of negatief.
Gisteren was mijn internet (en niet alleen dat van mij) 9 uur down bij Scarlet, moet ik daar nu over zwijgen ?
Moet ik doen alsof het niet bestaan heeft ?
Ben ik een ruziemaker omdat ik daar kritiek op heb ?
Natuurlijk niet.
320i schreef:...maar dat wil niet zeggen dat ik ga gaan bashen, of elke BGC minded topic ga gebruiken om die frustraties te uiten, of hun producten af te breken.
Ik bash niet, mijn beste.
Voor wat ik zeg geef ik gegronde redenen en motivatie aan.
Maar blijkbaar is Telenet uw lievelingsoperator en kun je daar niets negatiefs van verdragen.
320i schreef:Iedereen zal bij elke operator / provider / kabelproducent al wel problemen hebben gehad, maar je moet je daar kunnen over zetten.
En wat betekent dat je 'erover zetten' ?
Zwijgen als vermoord en doen alsof je nooit een probleem hebt gehad ?
Zeker een ander niet waarschuwen als je praktijken ziet die niet kunnen ?
En nog eens, de zaken waar ik het meeste problemen mee heb in het geval van Telenet hebben niets met technische beperkingen te maken, zoals een capaciteit van een lijn.
Het gaat over beperkingen die ze doelbewust inbouwen om de gebruiker te beknotten in zijn mogelijkheden.
Het is dan ook des te logischer dat ik daartegen opkom, want Telenet met vrije hardwarekeuze zou gewoon prachtig zijn.