Code: Selecteer alles
Traffic Pack
5,00€/Maand
* Geen limiet meer op datatrafiek van uw abonnement (blijft onderhevig aan Fair Use Policy)
* Mogelijk als optie bij het ADSL Home en VDSL Home abonnement
Code: Selecteer alles
Traffic Pack
5,00€/Maand
* Geen limiet meer op datatrafiek van uw abonnement (blijft onderhevig aan Fair Use Policy)
* Mogelijk als optie bij het ADSL Home en VDSL Home abonnement
Als je dan toch propaganda voert voor bgc, dan wil ik bewijzenproximusboyke schreef:flashblue bij belgacom is dat meer dan 500GB hoor !
Meerdere mensen van Belgacom hebben dit aangegeven. Ook online staat de teller tot 500 GB, dacht ik.FlashBlue schreef: Als je dan toch propaganda voert voor bgc, dan wil ik bewijzen
enige dat tot nu publiek is gemaakt is een uitspraak van een bgc woordvoerder int genre van "niet minder dan 250 gig per maand", voor de rest heb ik nergens echte bevestigingen of uitspraken van hun gevonden...
@edpnet, bedankt voor de verheldering !
Dat denken wij .. dat wil ik eerst nog zien.Lord Utopia schreef:Uit commerciële overwegingen zou EDPnet de klanten die ongeveer 250 GB verbruiken, toch niet mogen op een verlaagde snelheid plaatsen.
Puur alleen daarvan.
http://www.belgacomboost.be/nl/faq.htmlLord Utopia schreef:Meerdere mensen van Belgacom hebben dit aangegeven. Ook online staat de teller tot 500 GB, dacht ik.FlashBlue schreef: Als je dan toch propaganda voert voor bgc, dan wil ik bewijzen
enige dat tot nu publiek is gemaakt is een uitspraak van een bgc woordvoerder int genre van "niet minder dan 250 gig per maand", voor de rest heb ik nergens echte bevestigingen of uitspraken van hun gevonden...
@edpnet, bedankt voor de verheldering !
Daar staat ook 500 Gb (ook al staat er ook "aanzienlijk meer verkeer"), maar ik vermoed dat je wel tot 500 Gb zult kunnen gaan, zelfs meer...De formule met onbeperkt volume is voorbehouden voor persoonlijk en particulier gebruik, conform de algemene voorwaarden van Belgacom. Zodra de limiet van 500 GB is bereikt, kan de klant extra volumepacks van 20 GB bijbestellen, en dat geheel gratis. Belgacom behoudt zich het recht voor om klanten die regelmatig aanzienlijk meer verkeer gebruiken dan het maandelijkse gemiddelde van de Internet Intense-klanten te vragen om ofwel hun verbruik aan te passen, ofwel een bijkomende optie te activeren.
* Ga ik een nieuw contract aan als ik dit pack neem, ..EDPnet behoudt zich het recht voor om u op smalband te plaatsen, of de account stop te zetten bij overmatig, aanhouded oververbruik of misbruik. In een normale situatie zal dit niet hoeven te gebeuren.
* Ben ik verplicht van dit pack voor een jaar te nemen?Het gaat hier om een supplement die niet voor een nieuwe termijn gelden.
'k Had navraag gedaan, dit zijn de antwoorden, wat ik al dacht als ze vinden dat het problematisch wordt ga je op smallband, nu maak u geen illusies dit geld niet enkel voor edpnet dit zal ook zo zijn voor BGC en telenet, de vraag is natuurlijk wat is problematisch, .. met FUP koop je een beetje een kat in de zak. 'k Heb ook liever FUP, .. begrijp me niet verkeerd, maar aangezien FUP hier in BE nogal nieuw is, .. voor de meeste ISP valt het een beetje te bezien wat zij verstaan onder normaal gebruik.De traffic packs zijn overigens telkens voor een maand en dan ook maandelijks opzegbaar.