Hoe onrechtvaardig is dat niet!
Mss toch maar overschakelen dan:
Wat is het interessantste aanbod? telenet (belgacom komt niet binnen) of dat van de sateliet(1aanbieder)? (indi kunnen we niet krijgen,regio gent).
ivm satteliet: hoeveel kost het voor een complete installatie(stukken)?
Kan ik het signiaal delen(normaal wel)(voor 2-3 aansluitingen), hoeveel zou dit meer kosten?
Mag de kabel voor sattelietontvangst 30m lang zijn? (van tuinhuis nr mn kamer).
Op het dak plaatsen is nl. geen optie.
Kan hem een mooi plaatsje geven in een groendak.
Digitale tv goedkoper dan analoog
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Als die 10 euro korting (BTW van 12 ipv. 21%) de reden is om over te stappen zou ik zeggen, blijf er nog lang vanaf (je zal namelijk heel wat meer betalen).laurens7 schreef:Mss toch maar overschakelen dan:
Da's een persoonlijk keuze, en het forum bevat genoeg feedback om je daarbij te helpen. Feit is wel dat TN de eenvoudigste oplossing is, en TVV de meest vrije van keuze.laurens7 schreef:Wat is het interessantste aanbod? telenet (belgacom komt niet binnen) of dat van de sateliet(1aanbieder)? (indi kunnen we niet krijgen,regio gent).
- DarthDavy
- Premium Member
- Contacteer:
Telenet mag wel zeggen dat digitale tv goedkoper is dan analoge tv, maar dat is het NIET!!!
Als je digitale tv neemt is je kabelabonnement goedkoper (12% BTW ipv 21% BTW), maar bij digitale tv komen nog maandelijkse abonnementskosten en dan spreek ik nog niet over de set-up kosten.
Satteliet hetzelfde verhaal, hoewel je hier geen kabelabonnement bij Telenet nodig hebt, komen er wel heel wat set-up kosten bij kijken plus ook een maandelijks abonnementskost.
Digitale TV is altijd duurder dan analoog. Maar goed, als je toch digitaal wilt gaan, is er voldoende feedback op het forum te vinden.
Telenet is het eenvoudigst in installatie, maar Telenet legt je alles op wat je moet gebruiken (niets van vrijheid). Bij TV Vlaanderen (satteliet) ben je volledig vrij om te doen en laten wat je wil (dus je hebt ook een eigen hand in hoeveel het plaatje allemaal kost), maar dat maakt het natuurlijk ook wat ingewikkelder om een keuze te maken in materiaal en bij installatie natuurlijk.
Bezin eer ge begint. En als't niets mag kosten, doe zoals ik: geen digitale, noch analoge tv en ben ekik ook perfect gelukkig zenne (jaja, ook zonder familie).
Als je digitale tv neemt is je kabelabonnement goedkoper (12% BTW ipv 21% BTW), maar bij digitale tv komen nog maandelijkse abonnementskosten en dan spreek ik nog niet over de set-up kosten.
Satteliet hetzelfde verhaal, hoewel je hier geen kabelabonnement bij Telenet nodig hebt, komen er wel heel wat set-up kosten bij kijken plus ook een maandelijks abonnementskost.
Digitale TV is altijd duurder dan analoog. Maar goed, als je toch digitaal wilt gaan, is er voldoende feedback op het forum te vinden.
Telenet is het eenvoudigst in installatie, maar Telenet legt je alles op wat je moet gebruiken (niets van vrijheid). Bij TV Vlaanderen (satteliet) ben je volledig vrij om te doen en laten wat je wil (dus je hebt ook een eigen hand in hoeveel het plaatje allemaal kost), maar dat maakt het natuurlijk ook wat ingewikkelder om een keuze te maken in materiaal en bij installatie natuurlijk.
Bezin eer ge begint. En als't niets mag kosten, doe zoals ik: geen digitale, noch analoge tv en ben ekik ook perfect gelukkig zenne (jaja, ook zonder familie).
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
-
- Deel van't meubilair
Welke maandelijkse kosten ? Het meedoen aan spelletjes, het huren van films, extra zenders... zijn allemaal dingen die je voor jezelf moet beslissen of je ze wil of niet. In dit opzicht kost het je dus niets extra als je het niet gebruikt.DarthDavy schreef:maar bij digitale tv komen nog maandelijkse abonnementskosten
Wat erger is, is Flexview... het kost je 5 euro per maand om je HD-recorder te kunnen gebruiken op een manier die helemaal niets met vooruitgang heeft te maken (zonder kan je zelfs niet met één toets opnemen, wat mijn videorecorder 10 jaar geleden al kon !)
Als je denkt dat je meer zenders hebt dan heb je het mis. Je krijgt meer zenders, maar wat voor zenders.
Klantenservice bij telenet = 0
Promoties bij telenet = 00
Aanbiedingen bij telenet = 00
Volgend jaar naar belgacom, want ben ze kotsbeu
Klantenservice bij telenet = 0
Promoties bij telenet = 00
Aanbiedingen bij telenet = 00
Volgend jaar naar belgacom, want ben ze kotsbeu

- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
jah ik ben ook geen telenetfan, maar iedereen weet dat toch.
Vroeger betaalde je de kabelkosten in 1 keer nu per maand.
Ik zie niet in wat het probleem is
je kan altijd een keer bellen naar telenet en vragen of je kunt betalen zoals vroeger 1 keer 159€ ofzo
Vroeger betaalde je de kabelkosten in 1 keer nu per maand.
Ik zie niet in wat het probleem is
je kan altijd een keer bellen naar telenet en vragen of je kunt betalen zoals vroeger 1 keer 159€ ofzo
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Deel van't meubilair
En waar komt je WIFI dan vandaan... uit het niets ?Witboek schreef:Internet van Telent is veel te traag. Ze zeggen dat ze de snelste zijn, maar das larie. Want soms surf ik via wifi en dan ben ik veel sneller dan als ik thuis via de kabel surf.
Wat mij betreft mag je schrijven wat je wil van TN... maar over snelheid valt weinig te discussieren bij TN (die is namelijk altijd 90 a 95% van de specificaties wat je tot voorkort - dankzij VDSL2 - van DSL niet kon zeggen).
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Witboek == kleurboek?Witboek schreef:bla
Dat Telenet bedriegers zijn, zover zou ik niet gaan. Ze spelen het gewoon redelijk... smerig met hun kabelabonnement dat niet in de grote letters staat. Maar das al sinds de lancering van de shakes, en niemand heeft daar blijkbaar over geklaagd.
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Lees eerst eens de forum regels ivm het gebruik van kleuren in uw posts.Witboek schreef:Bla bla knip
Voor de rest veel gezever in uw eerste 2 berichten, je had mss ook beter eerst de kleine letters gelezen voor je een contract aan ging ...

* Om te kunnen genieten van een Shake met Telenet Digitale TV, dien je te beschikken over een actief Telenet kabel - abonnement (niet inbegrepen)
Dat kabel abo komt nu gewoon in maandelijkse stukjes ipv éénmalig in een jaar.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack

*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727

*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
- Dfrog
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
@laurens7: je kan ook overwegen om een (hd)digicorder tweedehands te kopen. Die heb je er binnen het jaar "uitgehuurd", je hebt digitv+hdd+goedkopere kabel. (+volledige vrijheid met uw internetaansluiting!)
@r2504: hoe kom je aan die 5 euro flexview?
@r2504: hoe kom je aan die 5 euro flexview?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
Digitale TV hoeft niet altijd duur te zijn als het je om de prijs te doen is, er is immers ook nog DVB-T. Daarvoor heb je enkel een antenne nodig (binnen- of buiten) en mocht je TV nog geen ingebouwde dvb-t ontvanger bezitten dan die ook nog (ontvanger heb je voor 40 euro).
Maandelijkse ontvangstkostprijs : 0 euro
Natuurlijk kan je alleen de Free to Air zenders gratis zien maar als ik sommige programma's van de commerciële zenders bekijk is dat is niet altijd een nadeel
(FTA zenders Een, Een+, Canvas/Ketnet, Ketnet+/Canvas+ Bij goede ontvangstmogelijkheden ook nog: La Une, La Deux, La Trois, Euronews, Nederland 1, 2 en 3, Regio Zeeland en als je heel goede ontvangst hebt naar Frankrijk toe heb je ook nog 18 Franse zenders)
Nog een voordeel van DVB-T: je kan NIET deelnemen aan die zogenaamde 'interactieve' toestanden (televoting etc), ook daarmee kan je dus geen geld verliezen, je kan bv. ook geen schuldgevoel overhouden aan het feit dat 'JIJ' een verkeerde kandidaat wegstemd had etc
Je moet je misschien wel haasten voor dit interessant aanbod: Telenet
heeft via een omwegje uitzendrechten bemachtigd voor de Vlaamse DVB-T. De kans bestaat dus dat we over enkele jaren toch weer een abonnement mogen nemen om een openbare zender zoals de Vrt te kunnen aanschouwen ... 
Maandelijkse ontvangstkostprijs : 0 euro
Natuurlijk kan je alleen de Free to Air zenders gratis zien maar als ik sommige programma's van de commerciële zenders bekijk is dat is niet altijd een nadeel

(FTA zenders Een, Een+, Canvas/Ketnet, Ketnet+/Canvas+ Bij goede ontvangstmogelijkheden ook nog: La Une, La Deux, La Trois, Euronews, Nederland 1, 2 en 3, Regio Zeeland en als je heel goede ontvangst hebt naar Frankrijk toe heb je ook nog 18 Franse zenders)
Nog een voordeel van DVB-T: je kan NIET deelnemen aan die zogenaamde 'interactieve' toestanden (televoting etc), ook daarmee kan je dus geen geld verliezen, je kan bv. ook geen schuldgevoel overhouden aan het feit dat 'JIJ' een verkeerde kandidaat wegstemd had etc

Je moet je misschien wel haasten voor dit interessant aanbod: Telenet

EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
-
- Deel van't meubilair
Post is ook al 3 jaar oud... toen zal het vermoedelijk nog betalend geweest zijn.Dfrog schreef:@r2504: hoe kom je aan die 5 euro flexview?
- Dfrog
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
ows, hier is serieus gebumpedr2504 schreef:Post is ook al 3 jaar oud... toen zal het vermoedelijk nog betalend geweest zijn.Dfrog schreef:@r2504: hoe kom je aan die 5 euro flexview?

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Ik weet niet of je in de stad woont,maar indien dit wel het geval is,kan je messchien overwegen het Scarlet One abbo te nemen,dit is internet, vaste tel,en dig.tv samen voor 50€, goekoper ga je hier in Vlaanderen niet vinden.
De Dig. TV komt eigenlijk van Belgacom,en voor het internet heeft u maar een volume van 30 gig,maar als je daar mee kan leven,en je bent aansluitbaar is dit een te overwegen alternatief.
De Dig. TV komt eigenlijk van Belgacom,en voor het internet heeft u maar een volume van 30 gig,maar als je daar mee kan leven,en je bent aansluitbaar is dit een te overwegen alternatief.