xenne schreef:vaste lijn is bij Belgacom niet meer nodig - toch niet moeilijk? het levert hen een groot (prijs)voordeel op tov de concurrentie
Klopt Xenne. Vaste lijn is bij Belgacom niet meer nodig.
Maar niet moeilijk ?
Je moet eens naar hun website gaan en de wizard
"Welke oplossing past bij u" kiezen. Vervolgens Telefonie + Internet aanduiden. Bij telefoneren zet je bv weinig. Bij surfen intensief.
Dan, krijg je dit scherm te zien (zie bijlage onderaan).
Echt duidelijk is dat helemaal niet !
Het lijkt wel alsof ik een Discovery Line nodig heb, om via Internet Intense te kunnen surfen.
En dit aan (afgerond): 10 euro + 28,50 euro = 38,50 euro (enkel voor de eerste 6 maand).
De prijs per jaar komt op: 10 euro x 12 + 28,50 euro x 6 + 56 euro x 6 = 627 euro of +-
52 euro / maand.
52 euro in de maand, voor een internet wat eigenlijk FUP is (niet zuiver onbeperkt zoals bij Dommel).
Met een telefonie die niet onbeperkt is (en vrij duur ook als je veel gaat bellen, wegens de hoge connectiekost)
Zonder nog eens de extra voordelen bij Dommel (zoals bv nieuwsgroepen, etc)
Dat is geen goede deal !
Sterker nog, naar hun "betere" deal (die Internet Generation waar jullie over spreken) verwijst Belgacom me zelfs niet door. Noch valt dit onder hun internet abbo's terug te vinden. Ik was dus helemaal "lost" op het verkeerde spoor...
Dankzij jullie (Userbase) krijg ik meer info te zien. Maar niet iedereen leest Userbase.
Van misleidende reclame en wizard gesproken, kan dit tellen, vind ik.
Of vind jij van niet, Xenne ?
Ik haat websites met kleine lettertjes. Of websites die je niet "echt" de juiste deal aanprijzen.
Maar de deal die hen (Belgacom) dus het meeste oplevert, als je zelf niet oplet.
Als consument geraak je zo snel "bedrogen".
Ik houd zelf niet van zulke mentaliteit. En steun dan liever de kleintjes.
Dan die groten nog groter te laten worden (via hun misleidende reclames, etc).
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).