Internet Go/Favorite automatisch opgezegd?
Na 7 jaar klant te zijn geweest bij Belgacom/Skynet heb ik sinds 8/3/10 ADSL Home bij EDPnet. Ik heb mijn internetabonnement bij Belgacom tot op heden nog niet opgezegd. Als ik naar de e-services van Belgacom ga kijken dan blijkt echter dat ik geen actief internetabonnement meer heb en dat mijn mailboxen eveneens niet meer actief zijn! Betekent dit dat mijn Internet Go/Favorite automatisch werd opgezegd door tussenkomst van EDPnet? Heeft iemand hier ervaring mee?
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Jup, EDPnet zegt dat normaal gezien automatisch op als je dat op dezelfde actieve telefoonlijn aanvraagt als waar je Belgacom ADSL op had.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1613
- Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Toen ik van Belgacom ADSL naar dxadsl ging (vergelijkbaar met edpnet). Kreeg ik automatisch van Belgacom een brief met de mededeling dat mijn abonnement werd stopgezet. Op de volgende factuur (heb nog telefonie bij belgacom) kreeg ik dan een deel van het abonnementsgeld (per dag gerekend) terugbetaald.
Ik heb nooit een opzegbrief of iets aan belgacom laten weten. Natuurlijk is dit geen garantie, want je hebt niets om op te staan.
Ik heb nooit een opzegbrief of iets aan belgacom laten weten. Natuurlijk is dit geen garantie, want je hebt niets om op te staan.
Bedankt voor de info.
Bij de Belgacom Bill Viewer zie ik nu bij niet-gefactureerde items een creditnota voor de resterende dagen van maart. Mijn abonnementsgeld voor maart had ik nl. al betaald. Daarnaast worden er "eenmalige kosten" t.b.v. € 41,75 (=1 maand abo) aangerekend. Mogen zij dit zomaar doen?
Bij de Belgacom Bill Viewer zie ik nu bij niet-gefactureerde items een creditnota voor de resterende dagen van maart. Mijn abonnementsgeld voor maart had ik nl. al betaald. Daarnaast worden er "eenmalige kosten" t.b.v. € 41,75 (=1 maand abo) aangerekend. Mogen zij dit zomaar doen?
-
- Elite Poster
- Berichten: 842
- Lid geworden op: 17 feb 2010, 11:09
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 74 keer
- Contacteer:
Als jij 11 maanden geleden nog een wijziging gedaan hebt die een nieuw jaarcontract inhield wel, dan mogen zij de resterende periode van het jaarcontract in rekening brengen. Anders volgens mij niet en kan je best even contact opnemen met de klantendienst om te vragen hoe dit komt.nightwish schreef:Bedankt voor de info.
Bij de Belgacom Bill Viewer zie ik nu bij niet-gefactureerde items een creditnota voor de resterende dagen van maart. Mijn abonnementsgeld voor maart had ik nl. al betaald. Daarnaast worden er "eenmalige kosten" t.b.v. € 41,75 (=1 maand abo) aangerekend. Mogen zij dit zomaar doen?
De laatste jaren geen wijzigingen of verlengingen meer gedaan. Zal contact opnemen met de klantendienst.Mathy schreef:Als jij 11 maanden geleden nog een wijziging gedaan hebt die een nieuw jaarcontract inhield wel, dan mogen zij de resterende periode van het jaarcontract in rekening brengen. Anders volgens mij niet en kan je best even contact opnemen met de klantendienst om te vragen hoe dit komt.nightwish schreef:Bedankt voor de info.
Bij de Belgacom Bill Viewer zie ik nu bij niet-gefactureerde items een creditnota voor de resterende dagen van maart. Mijn abonnementsgeld voor maart had ik nl. al betaald. Daarnaast worden er "eenmalige kosten" t.b.v. € 41,75 (=1 maand abo) aangerekend. Mogen zij dit zomaar doen?