Internet Go/Favorite automatisch opgezegd?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
nightwish
Starter
Starter
Bedankt: 2 keer

Na 7 jaar klant te zijn geweest bij Belgacom/Skynet heb ik sinds 8/3/10 ADSL Home bij EDPnet. Ik heb mijn internetabonnement bij Belgacom tot op heden nog niet opgezegd. Als ik naar de e-services van Belgacom ga kijken dan blijkt echter dat ik geen actief internetabonnement meer heb en dat mijn mailboxen eveneens niet meer actief zijn! Betekent dit dat mijn Internet Go/Favorite automatisch werd opgezegd door tussenkomst van EDPnet? Heeft iemand hier ervaring mee?
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Jup, EDPnet zegt dat normaal gezien automatisch op als je dat op dezelfde actieve telefoonlijn aanvraagt als waar je Belgacom ADSL op had.
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Toen ik van Belgacom ADSL naar dxadsl ging (vergelijkbaar met edpnet). Kreeg ik automatisch van Belgacom een brief met de mededeling dat mijn abonnement werd stopgezet. Op de volgende factuur (heb nog telefonie bij belgacom) kreeg ik dan een deel van het abonnementsgeld (per dag gerekend) terugbetaald.

Ik heb nooit een opzegbrief of iets aan belgacom laten weten. Natuurlijk is dit geen garantie, want je hebt niets om op te staan.
nightwish
Starter
Starter

Bedankt voor de info.

Bij de Belgacom Bill Viewer zie ik nu bij niet-gefactureerde items een creditnota voor de resterende dagen van maart. Mijn abonnementsgeld voor maart had ik nl. al betaald. Daarnaast worden er "eenmalige kosten" t.b.v. € 41,75 (=1 maand abo) aangerekend. Mogen zij dit zomaar doen?
Mathy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 74 keer
Contacteer:

nightwish schreef:Bedankt voor de info.

Bij de Belgacom Bill Viewer zie ik nu bij niet-gefactureerde items een creditnota voor de resterende dagen van maart. Mijn abonnementsgeld voor maart had ik nl. al betaald. Daarnaast worden er "eenmalige kosten" t.b.v. € 41,75 (=1 maand abo) aangerekend. Mogen zij dit zomaar doen?
Als jij 11 maanden geleden nog een wijziging gedaan hebt die een nieuw jaarcontract inhield wel, dan mogen zij de resterende periode van het jaarcontract in rekening brengen. Anders volgens mij niet en kan je best even contact opnemen met de klantendienst om te vragen hoe dit komt.
Skynet Generation Internet

http://mathy.vanvoorden.be
nightwish
Starter
Starter

Mathy schreef:
nightwish schreef:Bedankt voor de info.

Als jij 11 maanden geleden nog een wijziging gedaan hebt die een nieuw jaarcontract inhield wel, dan mogen zij de resterende periode van het jaarcontract in rekening brengen. Anders volgens mij niet en kan je best even contact opnemen met de klantendienst om te vragen hoe dit komt.
De laatste jaren geen wijzigingen of verlengingen meer gedaan. Zal contact opnemen met de klantendienst.
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Normaal gezien heb je een maand opzegtermijn, vermoedelijk heeft het daarmee te maken?
nightwish
Starter
Starter

johcla schreef:Normaal gezien heb je een maand opzegtermijn, vermoedelijk heeft het daarmee te maken?
Dan zouden ze de resterende dagen van maart toch niet pro rata terugbetalen?
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”