Vdsl2 bij Dommel

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Alfredo
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 08 feb 2010, 19:11

Hier is er nog geen snelheidsverhoging te bekennen. Zonde...
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Alfredo schreef:Hier is er nog geen snelheidsverhoging te bekennen. Zonde...

router en modem gereboot? desnnoods de sagem even uitzetten(+4min).
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

welke waarden krijg je in de modem te zien als de upgrade gebeurd is ?
Turborg
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 feb 2010, 16:54

Net op vdsl2 aangesloten, dit zijn mijn waarden :
Afbeelding
Turborg
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 feb 2010, 16:54

Trojan schreef:
proximusboyke schreef:volgens mijn info zit er een chip in en enkel die is door belgacom toegelaten.
andere modems zouden tijdelijk kunnen gaan maar als belgacom een signaal uitstuurd om te testen of die chip wel aanwezig is kan je de modem niet meer gebruiken.
Ik heb het zelf nog niet getest, dus ik weet het niet. Maar ik zie geen enkele reden waarom ze andere modems zouden uitsluiten, uiteindelijk geven ze hun bbox2 gratis weg, dus het zou voor hun op termijn zelfs goedkoper uitkomen als mensen zelf hun modems kopen.
Silver_Rain schreef:
Turborg schreef:Ik heb een paar vraagjes :

1/ Is de Sagem Modem backward compatible? Kan hij dus ADSL aan?
2/ Is de alcatel ADSL 1000 LP splitter een full range splitter en dus geschikt voor VDSL2?

Ik stel deze vragen omdat ik later deze week op vdsl2 zal worden omgeschakeld. Ik heb reeds de modem en accountgegevens ontvangen.
Als ik met mijn bestaande modem inlog met de nieuwe accountgegevens heb ik reeds toegang tot het dommel netwerk.
Nu heb ik reeds de sagem vdsl modem trachten aan te koppelen, maar ik krijg echter geen sync.

Dus indien de sagem modem niet backward compatible is zal ik moeten wachten tot mijn lijn effectief is overgezet op vdsl.
en indien niet heb ik een sync probleem.

Verder heb ik nog vragen over de splitter, die is in der tijd geïnstalleerd door belgacom, gebruikt iemand die succesvol met vdsl? Ik dacht dat deze zou moeten werken en dat ik de extra 6pinninge splitter er niet bovenop zou moeten gebruiken. Of ben ik verkeerd?



De sagem werkt enkel met vdsl2 denk ik, in het menu staat toch ook vdsl2 router.
Dus ik ga er van uit dat deze enkel voor vdsl2 dient.


Dan heb ik hier een 5 polige splitter die toen door Belgacom geïnstalleerd is (goede 7 jaar terug) en gebruik die nu nog steeds in combinatie met de 5-6 polige wat in de doos zat bij de sagem.

Maar zonder werkt het ook perfect hier, maar hem die er toch maar tussen gezet, anders zou ik die misschien nog kwijt geraken :lol:
Waarschijnlijk zal je dus moeten wachten totdat de vdsl2 lijn actief is.
De sagem modem kan zowel ADSL, ADSL2+ als VDSL2 aan.
De alcatel 1000LP is in principe gemaakt voor adsl, het zal wel werken op vdsl2, maar kom niet klagen als uw snelheid niet naar behoren is, of als je disconnects hebt. Best de meegeleverde TF2007 installeren, uiteindelijk is het enkel een kwestie van de kabel 1:1 over te zetten in het nieuw stopcontact.


Ik zet hier even de antwoorden na een succesvolle aansluiting vandaag :
1/ De Sagem is niet standaard annex a/b (adsl) compatibel zoals ik hem van dommel ontvangen heb, blijkbaar is dit optioneel zoals vermeld op de website van de fabrikant.
2/Ik heb de meegeleverde filter geplaatst op de lijn, en de originele splitter (alcatel 1000ADSL LP) behouden (Deze is geplaats voor de twin, centrale en alarminstallatie).
smoke2000
Plus Member
Plus Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

modem nog eens tijdje uitgezet vandaag en na reboot nog steeds maar 15 mbit.
ReLoad
Pro Member
Pro Member
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 apr 2007, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 4 keer

smoke2000 schreef:modem nog eens tijdje uitgezet vandaag en na reboot nog steeds maar 15 mbit.


Kopieer eens de waarden van je router:
Heb je vdsl-splitters gebruikt? (ps: ik heb er zelf ook nog geen)
Indien ja (ook indien nee):
Ga eens naar: http://192.168.1.1/ ==> "Advanced Settings" ==> Statistics
kopieer eens alle gegevens op die pagina.

laatste optie: vriendelijke "klacht" mail naar dommel sturen, met de vraag waarom je maar 16 mbps haalt en niet de gegarandeerde 20.
KiLLa
Plus Member
Plus Member
Berichten: 115
Lid geworden op: 23 nov 2007, 13:45

Afbeelding

Bij mij is enkel de upload gestegen? Download zelfs wat trager dan anders, zit 300m van de ROP...
smoke2000
Plus Member
Plus Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

VDSL Version Firmware-VTU-R:1.0.7r57bIK105012 Time Dec 27 2007, 18:50:21
VDSL line status uSHOWTIME
Downstream line rate : 21648 kbps
Upstream line rate : 2848 kbps
Downstream Training Margin : 21.5 dB
Bearer1 Downstream payload rate : 16560 kbps
Bearer1 Upstream payload rate : 2048 kbps
TX total power : -3.8 dbm
Downstream delay : 14.4 ms
Upstream delay : 4.4 ms

heb vdsl splitter gebruikt.

deze was wel grappig : klein foutje denk ik lol :
Afbeelding
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

smoke2000 schreef:VDSL Version Firmware-VTU-R:1.0.7r57bIK105012 Time Dec 27 2007, 18:50:21
VDSL line status uSHOWTIME
Downstream line rate : 21648 kbps
Upstream line rate : 2848 kbps
Downstream Training Margin : 21.5 dB
Bearer1 Downstream payload rate : 16560 kbps
Bearer1 Upstream payload rate : 2048 kbps
TX total power : -3.8 dbm
Downstream delay : 14.4 ms
Upstream delay : 4.4 ms

heb vdsl splitter gebruikt.

deze was wel grappig : klein foutje denk ik lol :
Afbeelding


Wanneer voeren ze deze upgrade uit? :lol: :lol:

Me wants :twisted:
picasso147
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 mar 2010, 00:23

Bij mij is het echt "over the top" !!

DINSDAG
Vorige week dinsdag ging de activatie plaatsvinden : rond de middag viel de connectie op mijn ADSL-modem weg en heb ik de VDSL (Sagem) geïnstalleerd.
Iets na de middag nog altijd geen connectie : helpdesk Dommel gecontacteerd. Zij gaven me bevestiging dat ik zou gecontacteerd worden voor een afspraak later op de dag.
Tegen 19u 's avonds nog steeds geen feedback en teruggebeld : bevestiging gekregen dat ze me de volgende dag zouden bellen.

WOENSDAG
Telefoon van Belgacom gekregen dat men ten vroegste kon langskomen op donderdag tussen 8 en 12 's ochtends

DONDERDAG
Technieker Belgacom langsgeweest rond 8u15 : lijn in orde gemaakt. De Sagem-modem die ik geleverd had gekregen slaagde er wel niet in om te synchroniseren, terwijl de testmodem van de Belgacom-technieker (zelfde model) dit wel deed : snelheid die gemeten werd op de lijn aan de modem gelijk aan 20Mbit volgens technieker : het controlepaneel van de modem geeft dit ook aan.
Gebeld naar Dommel met dit fenomeen : men geeft mij aan dat ik een nieuwe modem kan opgestuurd krijgen, maar dan ga ik hem niet voor het weekend hebben, dus zelf gereden om de modem in te ruilen.
's avonds modem getest en synchronisatie lukt. Stelde me niet direct vragen en had geen tijd om nog verdere testen uit te voeren.

VRIJDAG
Enkele speedtests na twijfel over mijn snelheid (leek me trager dan voorheen) bevestigen mijn vermoeden dat mijn downloadsnelheid trager is dan voorheen en mijn uploadsnelheid gestegen is ???
Afbeelding

Nieuw ticket geopend bij Dommel

MAANDAG
Telefoontje gepleegd naar Dommel en men gaat een test uitvoeren waarvan ze me het resultaat dinsdag gaan laten weten

... to be continued ...
picasso147
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 mar 2010, 00:23

... vervolg van vorige post ...

VANDAAG
Technieker van Dommel aan de lijn gehad en de vraag werd gesteld of er ergens een switch of iets dergelijks tussenzat tussen de modem en mijn PC. Dit was het geval, en bij het verwijderen van de switch tussenin ging mijn snelheid ineens de hoogte in naar 18,6Mbit/sec

Eind goed al goed dus... maar blijkbaar lag dus mijn US Robotics switch aan de oorzaak !!
Gebruikersavatar
KaiZas
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 23 mar 2004, 10:17
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Wow, genant. Al dat drama en dan is't je eigen schuld! Echt "over the top"! :p
dendemen2004
Plus Member
Plus Member
Berichten: 167
Lid geworden op: 17 mar 2007, 11:54
Locatie: 3910 / Neerpelt
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

picasso147 schreef:... vervolg van vorige post ...

VANDAAG
Technieker van Dommel aan de lijn gehad en de vraag werd gesteld of er ergens een switch of iets dergelijks tussenzat tussen de modem en mijn PC. Dit was het geval, en bij het verwijderen van de switch tussenin ging mijn snelheid ineens de hoogte in naar 18,6Mbit/sec

Eind goed al goed dus... maar blijkbaar lag dus mijn US Robotics switch aan de oorzaak !!


Tja dat is echt het eerste waar ik aan zou denken, gewoon even rechtstreeks een kabel aan de router hangen, zonder de switch. :bang:
Gebruikersavatar
foxhound
Plus Member
Plus Member
Berichten: 198
Lid geworden op: 06 mei 2009, 16:35
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 19 keer

Al paar maanden gewone speedconnect, vandaag merk ik dat de snelheid ineens een beetje hoger ligt dan normaal. Nog altijd niet de 20Mbit die bekendgemaakt werd met de nieuwe website maar toch al een stukje hoger. Mijn downloads gaan momenteel aan 1800KB/s.

Een speedtest zegt dit:
Afbeelding


Modem sync waarden zijn echter nog niet veranderd.

Code: Selecteer alles

Downstream line rate   : 21648 kbps
Upstream line rate   : 2848 kbps
Downstream Training Margin   : 23.2 dB
Bearer1 Downstream payload rate   : 16560 kbps
Bearer1 Upstream payload rate   : 2048 kbps
TX total power   : -18.7 dbm
Downstream delay   : 14.4 ms
Upstream delay   : 4.4 ms
Afbeelding
Robert Ford
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1503
Lid geworden op: 12 nov 2005, 18:54
Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
Bedankt: 102 keer

Afbeelding
VDSL line status uSHOWTIME Wireless Enabled Serial Num LK08362DP340167
Downstream line rate : 25040 kbps VDSL Version Firmware-VTU-R:1.0.7r57bIK105012 Time Dec 27 2007, 18:50:21
Upstream line rate : 3104 kbps
Downstream Training Margin : 33.8 dB
Bearer1 Downstream payload rate : 20048 kbps
Bearer1 Upstream payload rate : 2032 kbps

Dit is mijn speedtest..



Wel klote, ik heb nu een fixed IP maar toch nog om de zoveel uur een reset van mijn connectie.. Is dit normaal???
ReLoad
Pro Member
Pro Member
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 apr 2007, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 4 keer

Als deze "Bearer1 Downstream payload rate : 16560 kbps" gelijk is hieraan, dan ga je geen hogere snelheid halen dan 15.5 Mbps of ietsje meer 16 ofzo, ik heb het zelfde voor. Ik heb wel nog geen vdsl spitter geïnstalleerd, wat ik dus een zal proberen maar ze hebben geen vdsl splitter bij de router gestoken.
geoffke
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 feb 2006, 13:55

Downstream line rate : 25040 kbps
Upstream line rate : 3104 kbps
Downstream Training Margin : 14.4 dB
Bearer1 Downstream payload rate : 20048 kbps
Bearer1 Upstream payload rate : 2032 kbps


http://speedtest.telenet.be/
Download Speed: 18575 kbps (2321.9 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 1804 kbps (225.5 KB/sec transfer rate)
Latency: 47 ms

Blijkbar gelijkaardige resultaat als andere gebruikers

heeft speedtest.net geen host server bij skynet, belnet ? ik dacht dat ik vroeger een belgische server kon selecteren ....
smoke2000
Plus Member
Plus Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

hmmja nog altijd 15.5-15.9 mbit download, 1.8 mbit upload

Zal waarschijnlijk niet meer verbeteren. Misschien toch maar eens ticket sturen naar dommel.

Ik gebruik geen switch als tussenschakel , ben op 2 Lan poorten van router aangesloten.
picasso147
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 mar 2010, 00:23

dendemen2004 schreef:
picasso147 schreef:... vervolg van vorige post ...

VANDAAG
Technieker van Dommel aan de lijn gehad en de vraag werd gesteld of er ergens een switch of iets dergelijks tussenzat tussen de modem en mijn PC. Dit was het geval, en bij het verwijderen van de switch tussenin ging mijn snelheid ineens de hoogte in naar 18,6Mbit/sec

Eind goed al goed dus... maar blijkbaar lag dus mijn US Robotics switch aan de oorzaak !!


Tja dat is echt het eerste waar ik aan zou denken, gewoon even rechtstreeks een kabel aan de router hangen, zonder de switch. :bang:


Het "over the top" zijn had meer te maken met de eerste problemen... ik heb uiteindelijk zonder internet gezeten van dinsdagmiddag tot en met vrijdagavond, want dan pas had ik een funcionerende modem....
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

geoffke schreef:heeft speedtest.net geen host server bij skynet, belnet ? ik dacht dat ik vroeger een belgische server kon selecteren ....
Mechelen en brussel, en die van mechelen is van telenet, brussel geen idee.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
KaiZas
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 23 mar 2004, 10:17
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Dan nog eigenlijk. De sync viel weg dinsdagmiddag en donderdagavond zat je er al terug op. Ik heb al ergere horrorverhalen gehoord hoor :)

*meh. never mind. all's well that ends well zullen we maar zeggen. welkom bij fup-loze, bijna fixed-ip bezittende internetters!*
picasso147
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 mar 2010, 00:23

KaiZas schreef:Dan nog eigenlijk. De sync viel weg dinsdagmiddag en donderdagavond zat je er al terug op. Ik heb al ergere horrorverhalen gehoord hoor :)

*meh. never mind. all's well that ends well zullen we maar zeggen. welkom bij fup-loze, bijna fixed-ip bezittende internetters!*


Het is in ieder geval een stuk aangenamer surfen en downloaden geworden op deze manier !!
Budtske
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 10 nov 2004, 10:44

VDSL modem ergens blijven plakken in het postkantoor (briefje "je was er niet" zat in de brievenbus naast me :\ )
maar toch nog kunnen ophalen de dag dat omschakeling gebeurde.

Sync op 9000Kbit/500kbit, na even userbase af te sporen naar nuttige info probleem gevonden bij binnenbekabeling.
Even later een tel. nummer gebeld om van VDSL2 repair profiel af te geraken, info nogmaal op userbase makkelijk gevonden. (mits de juiste google query)

m.a.w. een collectieve dank u aan iedereen op userbase :banana:

Ben zeer tevreden
smoke2000
Plus Member
Plus Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

wat ik ook probeer, ik haal nooit meer dan 15 mbit bij speedtests naar verscheidene locaties. Maar vandaag kon ik bad company 2 downloaden van direct2drive en haalde 1.82-1.84 MB/s
dendemen2004
Plus Member
Plus Member
Berichten: 167
Lid geworden op: 17 mar 2007, 11:54
Locatie: 3910 / Neerpelt
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Die snelheid, 1.82-1.84 MB/s = +-15 Mbit/s
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Voor de mensen die zich afvragen als ze nog een vast ip krijgen.
Dit kreeg ik net van dommel.
Dus maak je geen zorgen en laat hun maar gewoon hun werk doen :-D


Code: Selecteer alles

Geachte,

Hartelijk dank voor uw email.
Onze technische dienst is hiermee bezig.
Normaal krijgt u het vaste ip adres later deze maand.
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

smoke2000 schreef:wat ik ook probeer, ik haal nooit meer dan 15 mbit bij speedtests naar verscheidene locaties. Maar vandaag kon ik bad company 2 downloaden van direct2drive en haalde 1.82-1.84 MB/s

dendemen2004 schreef:Die snelheid, 1.82-1.84 MB/s = +-15 Mbit/s

inderdaad 8bit = 1 byte. 15 Mbit/s <= 1,875 MByte/s (met overhead)
20 Mbit <= 2,5 MB/s (zal ook wel een klein beetje minder zijn door overhead)
...
remus
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 28 dec 2009, 15:05
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 15 keer

was die 15mbit ook geen repair profiel van de speedconnect plus ?
Gebruikersavatar
pm
Premium Member
Premium Member
Berichten: 526
Lid geworden op: 21 mar 2004, 20:13
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 7 keer

Thx voor de info Silver_Rain, ik had hier al n 2 of 3 dage t zelfde ip en dacht even dat het al zover was :)
Nog even in de gaten houden dus.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
KaiZas
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 23 mar 2004, 10:17
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Geachte,

Hartelijk dank voor uw email.
Onze technische dienst is hiermee bezig.
Normaal krijgt u het vaste ip adres later deze maand.


Da's al beter dan mijn

Geachte,

Bedankt voor uw mail.

Klanten die momenteel speedconnect plus zonder fixed ip hebben zullen dit automatisch toegekend krijgen binnen een termijn van 3 maanden.


Maar ik ga er toch nog steeds vanuit dat dit in't CRM vensterke gaat verschijnen hoor. Zou maar triestig zijn als je moet gokken.
lotuspsychje
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 16 okt 2007, 08:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 2 keer

Eindelijk vdsl2 actief!!

Voor alle gebruikers die problemen hebben in router logs 'chap authentication error'
bel naar de dommel helpdesk en vraag een lijn reset aan!
lotuspsychje
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 16 okt 2007, 08:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 2 keer

[url][URL=http://www.speedtest.net]Afbeelding[/url][/url]
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Haalt er iemand 2Mb upload met speedconnect+? (ik haal telkens 1.84 Mb met speedconnect, wat beduidend meer is dan 1.5Mb)
Gebruikersavatar
KaiZas
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 23 mar 2004, 10:17
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Afbeelding

Ziehier de menne.
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Afbeelding
Gebruikersavatar
pm
Premium Member
Premium Member
Berichten: 526
Lid geworden op: 21 mar 2004, 20:13
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 7 keer

Eerste test van vandaag:
Afbeelding

2de:
Afbeelding

3de:
Afbeelding

speedtest.telenet.be
Download Speed: 18746 kbps (2343.3 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 1678 kbps (209.8 KB/sec transfer rate)
Latency: 35 ms
Gebruikersavatar
foxhound
Plus Member
Plus Member
Berichten: 198
Lid geworden op: 06 mei 2009, 16:35
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 19 keer

ReLoad schreef:Als deze "Bearer1 Downstream payload rate : 16560 kbps" gelijk is hieraan, dan ga je geen hogere snelheid halen dan 15.5 Mbps of ietsje meer 16 ofzo, ik heb het zelfde voor. Ik heb wel nog geen vdsl spitter geïnstalleerd, wat ik dus een zal proberen maar ze hebben geen vdsl splitter bij de router gestoken.


Ik dacht altijd dat die waarde te maken had met je profiel (ie: oude speedconnect -> 12Mbit). En dat ze dat nog sneller konden zetten als je bvb speedconnect plus neemde (of zoals nu de snelheiden van gewone speedconnect verhoogd worden.) Ook is mijn 1.8Mbit upload een stuk hoger dan de 1.5Mbit die tegenwoordig bij speedconnect hoort (vroeger 1Mbit).

Is er hier iemand die eerst op 12Mbit zat en nu al volledig op 20Mbit gezet is zonder enige actie? Lijkt mij erop dat ze de ppoe sessie snelheidsbeperking ofzoiets hebben uitgezet, dat je dus gewoon de maximum snelheid haalt waaraan je router op dat moment synct.
Afbeelding
lotuspsychje
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 16 okt 2007, 08:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 2 keer

silencer schreef:Haalt er iemand 2Mb upload met speedconnect+? (ik haal telkens 1.84 Mb met speedconnect, wat beduidend meer is dan 1.5Mb)


LOL op de website van dommel staat er voor speedconnect gegarandeerde 2000kb down en 150kb up

in de praktijk bij mij is dat hier 2300kb/sec down voor nieuwsgroepen en 183kb/sec up..mij ga je niet meer horen hahaha
Gebruikersavatar
KaiZas
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 23 mar 2004, 10:17
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Ja hoor. Gegarandeerd voor een huis, tuin en keuken abo van een appel en een ei. Ha!
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”