Hoi
Deze morgen even reset gedaan en ik blijf op 12MB staan.
We hadden dus een pack van 25GB voor de verhoging en die werd 100GB volgens hun site,waar er nu op internetvolume 100GB staat,terwijl dit infeite 175GB moet zijn niet?
Ik heb deze waarden
Zijn exact zelfde waarden van voor maart.Ligt het hier of moet ik nog even wachten tot het zich aanpast?
Heb al proberen bellen naar 080022700 maar duurt eeuwen..
mvg Tom
Aanpassing profiel
-
- Elite Poster
- Berichten: 1584
- Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
- Locatie: Lokeren
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 127 keer
- Contacteer:
Zo te zien sta je op "repair" profiel, loop eens je bekabeling langs (er mag maar 1 splitter zijn en geen aftakkingen voor de splitter) en bel dan naar 080022400 voor je weer op normaal profiel te zettendafour schreef:Hoi
Deze morgen even reset gedaan en ik blijf op 12MB staan.
We hadden dus een pack van 25GB voor de verhoging en die werd 100GB volgens hun site,waar er nu op internetvolume 100GB staat,terwijl dit infeite 175GB moet zijn niet?
Ik heb deze waarden
Zijn exact zelfde waarden van voor maart.Ligt het hier of moet ik nog even wachten tot het zich aanpast?
Heb al proberen bellen naar 080022700 maar duurt eeuwen..
mvg Tom
- Devilzown
- Elite Poster
- Berichten: 1247
- Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 59 keer
+700 meter van de ROP = 16,5dafour schreef:Hoe komt het infeite dat ik op een 16mb profiel word gezet?Ik kom juist van een vriend die dommel heeft(ook 20) en die haalt zijn 20mb
-
- Plus Member
- Berichten: 169
- Lid geworden op: 21 apr 2009, 10:56
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 6 keer
waar vind ik dat?dafour schreef:Hoi
Deze morgen even reset gedaan en ik blijf op 12MB staan.
We hadden dus een pack van 25GB voor de verhoging en die werd 100GB volgens hun site,waar er nu op internetvolume 100GB staat,terwijl dit infeite 175GB moet zijn niet?
Ik heb deze waarden
Zijn exact zelfde waarden van voor maart.Ligt het hier of moet ik nog even wachten tot het zich aanpast?
Heb al proberen bellen naar 080022700 maar duurt eeuwen..
mvg Tom