ik ben overal te rade gegaan maar nergens lijkt men mij te kunnen helpen.
Reeds 2 jaar klant bij scarlet (scarlet one). Ik slaagde er altijd in bijv een file van 700 MiB (een film) op ongeveer 40 min te downloaden.
Op 4 november vraag ik een uitbreiding aan op niet alleen dus internet en telefonie, maar ook belgacom tv te hebben. NA heel wat geklooi uiteindelijk een technicien over de vleor gekregen de de nieuwe modem sagem kwam installeren en wat blijkt. Mijn internet is maar liefst 10 keer a 20 keer trager geworden.
Ik deed de scarlet speedtest, zoals de helpdesk me vroeg, een voor een file van 10 Mib (2 mp3-liedjes) doe ik meer dan 100 sec.
Een film duurt al gauw 3 uur.
Ik heb de helpdesk al 6 emails gestuurd, zonder resultaat. Dan beginnen bellen. Iedere keer zegt men: "we gaan een ticketje aanmaken, de collega's zullen dit dan oplossen. Het probleem zal binnen 2 a 3 dagen opgelost zijn."
En iedere 4 a 5 dagen moet ik dan opnieuw bellen omdat het niks heeft uitgehaald.
De snelheid blijft dag en nacht, elke dag van de week, maximum 120 Kiv/sec.
Weet er iemand wat ik kan doen op dit op te lossen. Dienen jullie meer info te hebben om me raad te kunnen geven?
AUB, I beg of you, please help me want scarlet is me nu al 3 maand aan het lijntje aan het houden. Uiteindelijk dacht ik dat alles goed was gekomen, 10 bef maar sindsdien kan ik zelf geen clipje op youtube meer bekijken.
De scarletmedewerker, de derde keer dat ik terugbelde, zei me: "ah ik vind het vreemd dat mijn collega's dit niet gechekt hebben, ze hebben je een .....??? profiel gegeven of op een ??? profiel gezet" (zoiets in die aard). Ik zal een ticket aanmaken en donderdag zou dat dan ten laatste in orde moeten zijn. Nog steeds geen beterschap.
ziehier een screenshot van mijn profiel toen ik naar 192...... in mijn modeminstellingne ging kijken.