Scarlet Internet > One, heb jij nog FUP?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Hallo iedereen,

Onlangs las ik in een topic dat de mensen die overgeschakeld waren van Scarlet Internet naar Scarlet One hun FUP behouden, is dat waar?
Kan ik overschakelen als ik nog geen jaar m'n vernieuwd contract van Scarlet Internet heb? (dat was dan de eerste maand zoveel korting,...)

Edit:
Kan het niet laten om te citeren :lol:
Supersnel internet
Snel surfen zonder beperkingen aan een betaalbare prijs.
Dankzij onze geavanceerde DSL-technologie via glasvezel, garanderen wij u de meest performante DSL-verbinding in België.
Haha performant, 'k vind van ni ze 8)

Groetjes
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gebruikersavatar
MacE501
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:27
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 10 keer

Hier nog steeds FUP na overschakeling van Scarlet Unlimited naar Scarlet One... 8)
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

MacE501 schreef:Hier nog steeds FUP na overschakeling van Scarlet Unlimited naar Scarlet One... 8)
Idem hier!
Zie trouwens mijn vorige berichten op dit forum als je de berichten terug wilt lezen.

Wat versta je dan onder performant??? (maw wat vind jij niet goed aan scarlet?)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Ik heb vrij veel disconnects. Sommige dagen kan ik bijna niks doen hierdoor.
Regelmatig heb ik problemen met hun DNS, wanneer ik opendns gebruik is plots alles opgelost.
Soms heb ik hoge pings (250ms voor een nabijgelegen server is dan geen uitzondering), dit is meestal wel een voorteken dat er vele disconnects gaan volgen.

Herinner je nog hoe lang scarlet plat gelegen heeft enkele maanden geleden?
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

honda4life schreef:Ik heb vrij veel disconnects. Sommige dagen kan ik bijna niks doen hierdoor.
Regelmatig heb ik problemen met hun DNS, wanneer ik opendns gebruik is plots alles opgelost.
Soms heb ik hoge pings (250ms voor een nabijgelegen server is dan geen uitzondering), dit is meestal wel een voorteken dat er vele disconnects gaan volgen.

Herinner je nog hoe lang scarlet plat gelegen heeft enkele maanden geleden?
Zowat elke provider heeft al eens platgelegen hoor. Zelfs complete datacentra (Scarlet, InterXion, LCL Diegem, allemaal al geweten!).
Wat betreft hun DNS : geen idee. Ik gebruik op mijn router een mix van mijn eigen nameservers, openDNS en googleDNS.
Van disconnects heb ik geen last hier. Ben je 100% zeker dat dit ligt aan scarlet en niet aan je eigen hardware (bvb router tables die vollopen door veel dataverkeer of gewoon er niet mee kan omgaan? Nieuwste flash er al opgezet?) of aan je fysieke lijn?

Wat betreft de ping : bij xDSL ga je altijd een hogere ping hebben dan met bvb telenet. Dat is algemeen bekend. Doch of dat zoveel uitmaakt is iets anders.
Pings van boven de 250ms zijn natuurlijk een uitzondering, maar ik hoop dat dit op momenten is dat je lijn zelf niks doet (downloads etc? Virussen die bvb spammails sturen?) En nabijgelegen server is een raar iets op internet. Ik kan naast mijn PC die op scarlet zit een andere PC plaatsen die aan Telenet hangt...Ook al staan ze één meter van elkaar, de ping zal vrij hoog liggen. Veel hangt dus ook af van de lijnen onderweg en de BGP route.

Mocht je mijn nameservers eens willen testen of gebruiken, doe gerust!
Ping even de volgende hostnames en je hebt de ip's :-)

s01.be.it2go.eu
s01.nl.it2go.eu
s01.fr.it2go.eu

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
MisterX334
Plus Member
Plus Member
Berichten: 188
Lid geworden op: 23 jan 2009, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Als ik overschakel naar Scarlet one, moet ik dan 100 euro activatie kosten betalen?
cougare
Plus Member
Plus Member
Berichten: 185
Lid geworden op: 21 nov 2007, 13:24
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 9 keer

Hey all,

Ik heb ook een scarlet internet no limit die binnenkort afloopt, dus ik was wat aan het rondzien om aan een intersante prijs VDSL2 te krijgen met een degelijke limiet.
Het lijkt me heel verleidelijk om over te schakelen naar scarlet ONE, maar ik wil echt mn FUP niet opgeven voor 100GB dl limiet.

Zijn er mensen die bij de overschakeling toch naar 100GB limiet gegaan zijn ?

Maw is er een manier om zeker te zijn dat je dl limiet (of FUP) gelijk blijft na overschakeling ?

groeten,
cougare
Gebruikersavatar
MacE501
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:27
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 10 keer

MacE501 schreef:Hier nog steeds FUP na overschakeling van Scarlet Unlimited naar Scarlet One... 8)
Deze maand over de 100GB gegaan: bijkomende kost 27€ (1€ per GB). Mail naar klantendienst gestuurd, antwoord: "Een Scarlet One abonnement heeft een downloadvolume van 100 Gb. Dit staat ook zo aangegeven op onze website. Voor elke gb dat u deze limiet overschrijdt betaald u één euro meer.". Géén FUP meer dus, alhoewel 'mijn.scarlet.be' vermeldt: "limiet onbeperkt". :twisted:
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

als dit er inderdaad opstaat een screenshot nemen
bellen naar klantendienst zeggen dat u niet akkoord gaat en wilt vroegtijdig opzeggen zonder schadevergoeding of contact opnemen met de ombudsdienst
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Heb ook scarlet one, en ik kom van scarlet internet.
Heb snel even een screenshot genomen van mijn.scarlet.be
Knipsel0078.JPG
(76.97 KiB) 165 keer gedownload

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 3&start=20

het lijkt erop wat ik toen vermoede zal uitkomen !!!!
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
ElFrikandel
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 jul 2009, 14:48
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

krisken schreef:Heb ook scarlet one, en ik kom van scarlet internet.
Heb snel even een screenshot genomen van mijn.scarlet.be
Knipsel0078.JPG
De screenshot heeft geen zin.

Ik ben zelf ook overgestapt van een Internet No Limit naar een Scarlet One abonnement en had een "Trafiek ADSL" van 23,85 euro op de factuur staan. Deze namiddag heb ik gebeld naar de klantendienst om te vragen wat dat was en daar zeiden ze dat ik over de limiet gegaan was, dat IK zogezegd die limiet zou veranderd hebben (met de knop die onder de balk staat), wat een flagrante aantijging is, want ik ben daar nooit ofte nimmer aan geweest, dat ik het contract moet nalezen want daar staat in dat de limiet voor het Scarlet One abonnement 100GB is en dat dat onder geen beding terugbetaald kan worden. :bang:

Ik zou je dus niet aanraden om over de limiet te gaan tenzij je wil bijbetalen.
Jp
Member
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 09 okt 2007, 20:45

Zelfs als je limiet op 100gig staat en je gaat erover, worden de kosten aangerekend :bang:
rolandvc
Plus Member
Plus Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 21 apr 2007, 11:41
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

Je kan de lmiet in "mijn scarlet" instellen zoals je wil, 100 Gb, 200 b, enz. tot onbeperkt. Dit is evenwel enkel om te vermijden dat je bij overschrijden aan een lagere snelheid zou gezet worden.
Er staat duidelijk onderaan de volumemeterpagina :
"Opgelet: De facturatie van het extra volume start bij het overschrijden van de limiet van uw abonnementsformule, aan de tarieven vermeld op www.scarlet.be"

Dit betekent dat voor de factuur enkel de voorwaarden van de abonnementsformule gelden (bij Scarlet One dus 100 GB), ongeacht wat je instelt bij het beschikbaar maandelijks volume. Dit lijkt me toch vrij duidelijk aangegeven, ik denk dus niet dat je veel verhaal hebt bij de ombudsdienst.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Er staat duidelijk "u hebt 0% van uw maandelijks volume opgebruikt" toch?
Heb eens gedaan wat je zei, en mn limiet handmatig op 100GB ingesteld...ik save en nu staat er nog altijd...

U hebt 0 % van uw maandelijks transfervolume opgebruikt. De limiet van uw on-line verbruik staat momenteel ingesteld op onbeperkt**. Als u deze limiet nadert, kunt u ofwel:

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
rolandvc
Plus Member
Plus Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 21 apr 2007, 11:41
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

Je kan niet een bepaald percentage van onbeperkt opgebruiken, dus er zal altijd wel 0% staan, zeker ?
Wat het percentage betreft bij een vast volume, past dit bij mij wel aan wanneer ik bvb. 100Gb of 200 Gb instel.
Ik heb er niet echt op gelet of dit onmiddellijk aangepast wordt, of misschien na een tijdje, of misschien nadat je even Mijn Scarlet hebt verlaten en daarna terug ingelogd.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

rolandvc schreef:Je kan niet een bepaald percentage van onbeperkt opgebruiken, dus er zal altijd wel 0% staan, zeker ?
Wat het percentage betreft bij een vast volume, past dit bij mij wel aan wanneer ik bvb. 100Gb of 200 Gb instel.
Ik heb er niet echt op gelet of dit onmiddellijk aangepast wordt, of misschien na een tijdje, of misschien nadat je even Mijn Scarlet hebt verlaten en daarna terug ingelogd.
Zal het je over 24u laten weten. In elk geval uitloggen en opnieuw inloggen is geen oplossing...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

bij de gewone NO Limit kan je blijkbaar het verbruik niet instellen
Een fout zeker... helaas
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
ElFrikandel
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 jul 2009, 14:48
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

honda4life schreef: Kan ik overschakelen als ik nog geen jaar m'n vernieuwd contract van Scarlet Internet heb? (dat was dan de eerste maand zoveel korting,...)
Ik had mijn Scarlet Internet No Limit abonnement (met ook een korting de eerste maanden) nog geen jaar als ik overschakelde naar het Scarlet One abonnement en daarvoor ze hebben me geen kosten aangerekend. Ik weet niet of dat hun policy is. Misschien dat je dat beter eens kan navragen via de Scarlet helpdesk voor een officieel standpunt.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

U hebt 3 % van uw maandelijks transfervolume opgebruikt. De limiet van uw on-line verbruik staat momenteel ingesteld op 100 GB. Als u deze limiet nadert, kunt u ofwel:

* de limiet van uw maandelijks verbruik verhogen. U surft dan verder met volle snelheid.
* of verder surfen tot het einde van uw facturatieperiode aan de snelheid van een klassieke verbinding (dit is de snelheid van een gewone inbelverbinding ipv een breedbandverbinding)*.
* Opgelet: De facturatie van het extra volume start bij het overschrijden van de limiet van uw abonnementsformule, aan de tarieven vermeld op www.scarlet.be

* niet geldig voor klanten die nog niet naar het Scarlet netwerk gemigreerd zijn (vooral ex-Tiscali klanten). U ontvangt een e-mail op uw contactadres vanzodra de snelheid van uw verbinding wordt teruggebracht naar deze van een gewone inbelverbinding).
Het veranderd enige tijd later dus :)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
Neok
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 jun 2008, 03:26
Bedankt: 1 keer

Nu dat belgacom geen limiet meer heeft voor 10 euro meer per maand, en de volumes flink omhoog zijn gegaan is het verschil met scarlet wel heel erg klein geworden,... Die limiet mag echt wel hoger of de prijs lager...
Leif
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 nov 2008, 14:29

Ik heb ook One en ik heb 100GB per maand maar nu vraag ik mij af als ik dit naar 200GB per maand zet moet ik dan meer betalen of zit dat inbegrepen?
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Leif schreef:Ik heb ook One en ik heb 100GB per maand maar nu vraag ik mij af als ik dit naar 200GB per maand zet moet ik dan meer betalen of zit dat inbegrepen?
Wat je instelt is een waarschuwingsniveau...dat is alles...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Leif
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 nov 2008, 14:29

krisken schreef:
Leif schreef:Ik heb ook One en ik heb 100GB per maand maar nu vraag ik mij af als ik dit naar 200GB per maand zet moet ik dan meer betalen of zit dat inbegrepen?
Wat je instelt is een waarschuwingsniveau...dat is alles...
Opgelet: De facturatie van het extra volume start bij het overschrijden van de limiet van uw abonnementsformule, aan de tarieven vermeld op www.scarlet.be
Ik heb Scarlet One 100GB dus ik kan dat gwn veranderen? De factuur is voor mijn moeder het is daarom dat ik het echt zeker wil weten anders kan ik bijbetalen :P
ElFrikandel
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 jul 2009, 14:48
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Leif schreef:
krisken schreef:
Leif schreef:Ik heb ook One en ik heb 100GB per maand maar nu vraag ik mij af als ik dit naar 200GB per maand zet moet ik dan meer betalen of zit dat inbegrepen?
Wat je instelt is een waarschuwingsniveau...dat is alles...
Opgelet: De facturatie van het extra volume start bij het overschrijden van de limiet van uw abonnementsformule, aan de tarieven vermeld op http://www.scarlet.be
Ik heb Scarlet One 100GB dus ik kan dat gwn veranderen? De factuur is voor mijn moeder het is daarom dat ik het echt zeker wil weten anders kan ik bijbetalen :P
't Is simpel: bij een One abonnement, voor elke GB die je over de 100 GB gaat betaal je 1 euro extra, onafhankelijk van wat bij de verbruiksmeter als limiet ingesteld is. Je kan deze limiet dus gewoon veranderen, bijvoorbeeld naar 200 GB (voor god-weet welke reden dan ook). Als je die maand 120 GB downloadt, betaal je 20 euro extra, maar je zal geen verwittigingsmail krijgen. In mijn ogen is die limiet die je zelf kan instellen (ten eerste) volstrekt nutteloos en (ten tweede) zelfs misleidend. Dus zet die gewoon op 100GB en laat die voor de rest gerust.
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Het ironische er aan is, je kan hem niet lager zetten dan je limiet.
Het zou veel beter zijn als je die op 90% procent van je limiet kan zetten.
Of toch jah... op 50 Gb miss (50%)
HANDIG!!!
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Klopt! Ik was namelijk van Scarlet internet (unlimited) naar Scarlet ONE (100GB) overgestapt en dat metertje stond nog steeds op unlimited. met als gevolg dat ik eens 10 euro heb mogen bijbetalen :)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
rolandvc
Plus Member
Plus Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 21 apr 2007, 11:41
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

Ik vind die mogelijkheid niet zo nutteloos. Het geeft je tenminste de kans om vrijwillig te kiezen om je volume hoger te zetten (met bijbetaling) in plaats van op een lagere snelheid gezet te worden.
Van het moment dat het duidelijk vermeld staat dat er een supplement moet betaald worden, lijkt me dat voldoende. En er staat nu toch al dat je moet bijbetalen als je de limiet van je abonnementsformule overschrijdt, dus als je leest wat er op de site staat vind ik dat niet zo misleidend. Misschien kunnen ze het nog in rode letters in een kadertje zetten om het beter te laten opvallen, maar dan is het voor mij wel OK.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

rolandvc schreef:Ik vind die mogelijkheid niet zo nutteloos. Het geeft je tenminste de kans om vrijwillig te kiezen om je volume hoger te zetten (met bijbetaling) in plaats van op een lagere snelheid gezet te worden.
Van het moment dat het duidelijk vermeld staat dat er een supplement moet betaald worden, lijkt me dat voldoende. En er staat nu toch al dat je moet bijbetalen als je de limiet van je abonnementsformule overschrijdt, dus als je leest wat er op de site staat vind ik dat niet zo misleidend. Misschien kunnen ze het nog in rode letters in een kadertje zetten om het beter te laten opvallen, maar dan is het voor mij wel OK.
Ik denk dat je het verkeerd verstaat...Je kan je volume automatisch hoger zetten, maar standaard (!) staat het op...unlimited! Dus niks waarschuwing als je dat niet aanpast.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
rolandvc
Plus Member
Plus Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 21 apr 2007, 11:41
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

krisken schreef:Ik denk dat je het verkeerd verstaat...Je kan je volume automatisch hoger zetten, maar standaard (!) staat het op...unlimited! Dus niks waarschuwing als je dat niet aanpast.
Hier had ik het inderdaad fout begrepen. Bij mij staat namelijk standaard wel 100 GB en kan je veranderen naar hoger.
Ik had dan wel al Scarlet One van voor de overname door Belgacom.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”