Ja man ,ze zijn compleet zot geworden met die verandering.
Net wakker ,wilde ik gewoon verder werken met m'n maandelijkse 80Gb vol (waar ik nog niet eens volledig aan was deze maand) ,krijg ik een mooi mailtje dat sinds middernacht me nog minder dan 3GB rest...
Ok ,ik ga kijken en wat zie ik op Belgacom Services ?
???????????????????????
Rare jongens ,ik zou er dus in geslaagd zijn om in februari op 27 dagen tijd 498GB te downloaden...(= 18,4444444GB/dag elke dag....)
Niet enkel lijkt me dat ZWAAR OVERDREVEN ,mijn computer trekt dat gewoon niet ,dat dubbel zoveel als mijn compleet lege harde schijf groot is.
En hoe komen ze aan dat maandelijks volume van 500GB ?
Internet Intense staat er dan ,dus onbeperkt is al dikke larie als je dit ziet.
Ik ga morgen mijn licht maar eens goed opsteken in de Belgacom winkel zelf (kon niet eerder ,ben ganse week ziek geweest).
Er zijn trouwens nog een paar dingen die ik veranderd wil zien :
Ik heb zo'n extra zender pakket van 15euro ,enkel en alleen om naar syfy te kijken en nu las ik gisteren in een brochure van hen dat ik in principe recht heb op 2 gratis zender pakketten van 5 euro... ,dat mogen ze dan veranderen.
Ik had ook elke maand een extra 25GB volume voor 10 euro ,benieuwd of dat nog verder aangerekend blijft.
Gelijk ook effe zeggen dat ik het niet op prijs stel dat met hun veranderingen aan het televisie menu ,ze gelijk mijn ganse harde schijf gewist hebben en ik dus 2 opgenomen tv-series kwijt ben (Sanctuary en Darkangel).
En ik wil ook weten of die 4 gratis inbegrepen films die je kan huren in prijs bepaald zijn (ik bedoel ,geldt dit enkel voor films van 2,50 euro of ook voor 7euro? )