Belgacom vernieuwt internetaanbod volledig: snel en onbprkt

Nieuws omtrent telecom
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

proximusboyke schreef:als je via internet laat activeren betaal je geen activatiekost !
je kan ook een trucje toepassen bellen naar kd om zogezegd info te vragen als ze vragen of je intresse hebt en of ze mogen aansluiten zeg je nee ik ga via internet doen daar is het gratis activatie 99% zeker dat ze u ook gratis activatie geven
want via telefoon gaat het toch sneller
dit zal niet meer pakken hoor.
de klantendiensten hebben duidelijk instructies gekregen.
ze mogen het niet meer aanvaarden.
en als ze het toch inleiden via de telefoon heb je pech, de systemen zijn ook zo ingesteld dat de activatiekost altijd zal aangerekend worden. dus wil je profiteren, dien je de aanvraag via de site te doen.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

raar da&t het gisteren lukte voor een vriendin :-D
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

ze zal dus een factuur krijgen voor deze kost
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1091
Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 91 keer

roebenofski schreef:Omdat hem nog geen 2jaar terug klanten die vroegen voor grotere datalimieten marginaal noemde.
Er is een duidelijk betekenisverschil tussen 'een marginale groep' en 'een groep marginalen'. Het eerste is een kleine groep, het tweede een verzameling van mensen die in de marge van de maatschappij leven.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

hollebollegijs schreef:ze zal dus een factuur krijgen voor deze kost
Ik kreeg ook zo'n factuur (activatiekost + Kiala verzending van Bbox) ... en ik had dan nog wel via de site geintroduceerd. Eén telefoontje naar da facturatiedienst is genoeg om deze kost te laten crediteren ...
Philippe.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
elrocco
Plus Member
Plus Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 mei 2003, 10:35
Locatie: Dendermonde

Goofy schreef:
Patje schreef:
Chewie schreef:Ziet er mooi uit, ik zit nu nog op een gewone adsl verbinding (4.640/512) zou ik nu ook overgezet worden naar 20MBs/1.5MBs :???:
Je kan eens bellen naar de belgacom klantendienst en vragen of Vdsl2 beschikbaar is op jou adres (080022700 optie 4). of een belgacom winkel binnen gaan en daar vragen.
Ik zit ook nog met 't zelfde probleem: 4,6 MBit (omdat omschakelen 50 euro kostte en tja, de snelheid niet echt nodig was wanneer de limiet 'zo laag' lag).

Nu komt er daar wel verandering in natuurlijk..
Zou het mogelijk zijn om naar de Belgacomwinkel te stappen en m'n oude modem in te wisselen voor 'n nieuwe? :p (wss niet)

Of om m'n abo stop te zetten (kostenloos natuurlijk) en dan 'n nieuw aan te vragen, met gratis modem etc (kan dat generation aanbod nog steeds?)
Alvast bedankt!
Belde net naar het voorgestelde nummer, maar daar melden ze me dat het technisch niet mogelijk is om mijn snelheid te verhogen, ook al lieten ze me net voor het gesprek horen, dat "alle klanten" hier zouden kunnen van genieten (wat op hun website staat vermeld).
Moet ik dan een vermindering van prijs vragen i.p.v. de voorziening stijging van €1.15? Of misschien gewoon een light abo betalen...dat nu net ook naar 4Mbps gaat ... Tot twee keer toe zijn de snelheden EN PRIJZEN aangepast, en telkens viel ik hier uit de boot, wat de snelheid dan toch betreft toch.....
Dan toch naar Telenet overgaan????


Elrocco 8)
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Goofy schreef:
Zou het mogelijk zijn om naar de Belgacomwinkel te stappen en m'n oude modem in te wisselen voor 'n nieuwe? :p (wss niet)
Of om m'n abo stop te zetten (kostenloos natuurlijk) en dan 'n nieuw aan te vragen, met gratis modem etc (kan dat generation aanbod nog steeds?)
Ik heb Generation aangevraagd (Internet Go zonder vaste lijn) op mijn 2de koperpaar.
Daarna heb ik mijn abonnement op het eerste koperpaar volledig opgezegd (telefoon en internet) gezien op VOIP overgeschakeld. Dit is perfect verlopen (incl. gratis Bbox2 en gratis activatie).
Gedurende de overgang (enkele dagen) had ik 2 Internet abonnementen in mijn e-services, en had ik keurig de tijd om mijn e-mail aliassen en webruimte om te zetten van de ene account naar de andere.

Dus je 2de optie (abo kostenloos stopzetten en dan 'n nieuw aanvragen) kan werken.
Philippe.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Damastaer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 156
Lid geworden op: 20 mei 2004, 23:38
Locatie: Brussel, België
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik heb alles al zitten lezen, maar op volgende vraag heb ik nog altijd niet echt een antwoord gevonden;

Wij thuis hebben nu een Internet Go abbonement, ik zit nog op ADSL met het gekende 4mbit profiel.
Ik kan ergens nog aan een BBOX 1 geraken (dus adsl2+); in maart schakelen we dus automatisch naar 12/0,5 (indien ik dus die adsl2+ modem gebruik).
Kan ik dan gratis een VDSL2 modem aanvragen of zullen we die moeten betalen, is er daarbuiten nog een activatiekost voor VDSL2 of is dit ook gratis? Hoe vraag ik die het best aan, via telefoon of in een belgacom shop?

Het komt er dus op neer: hoe krijg ik VDSL2 zonder extra €'s uit te geven :p
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

als je einde contract bent dreigen met weg te gaan als je activeringskosten moet betalen
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

Damastaer schreef:
Het komt er dus op neer: hoe krijg ik VDSL2 zonder extra €'s uit te geven :p
Neem een jaar scarlet ONE (gratis scarlet box = sagem fast) en VDSL2 :angel:
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1626
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer

MRC101 schreef:Alle providers werken nu toch met Belgacom, daar NMBS het Scarlet netwerk overkocht. Of ben ik verkeerd?
Bijna allemaal
Mathy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 842
Lid geworden op: 17 feb 2010, 11:09
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 74 keer
Contacteer:

Damastaer schreef:Het komt er dus op neer: hoe krijg ik VDSL2 zonder extra €'s uit te geven :p
Ik heb van het feit dat ze het Generation Internet abonnement duurder maken gebruik gemaakt om een gratis VDSL2 upgrade te krijgen, ik kon nu immers mijn abonnement opzeggen omdat zij de voorwaarden veranderen. Ik vermoed dat het feit dat ik pas 3 maanden klant ben en een gratis telefoonlijn installatie en gratis ADSL-modem heb gekregen hun ook wel over de streep heeft getrokken, ze hebben nog lang hun investering niet terugverdiend ;-)

Morgen krijg ik normaal de nieuwe modem, fingers crossed ;-)

Het is ook een kwestie van de juiste persoon aan de lijn te hebben bij de klantendienst, dus een paar keer bellen kan ook helpen ;-)
Skynet Generation Internet

http://mathy.vanvoorden.be
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

Dus in een goede 24u als mijn meter gereset is zou er ipv 100Gb 175Gb moeten staan?
of doen ze het geleidelijk aan?

voor de snelheid maak ik me geen illusies dat duurt wel zijn tijd....
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

ja dan krijg je 175GB en kan je 100GB bijkopen voor 9.95€
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1106
Lid geworden op: 08 maa 2009, 22:27
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 119 keer

q-tec schreef:voor de snelheid maak ik me geen illusies dat duurt wel zijn tijd....
Het enige dat ze hoeven te doen om de snelheid te verhogen is hun software aanpassen, dus normaal gezien zou dat op 1 maart moeten gebeuren.
TurtleTJones
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 jul 2007, 11:08
Locatie: Mortsel

Ja man ,ze zijn compleet zot geworden met die verandering.
Net wakker ,wilde ik gewoon verder werken met m'n maandelijkse 80Gb vol (waar ik nog niet eens volledig aan was deze maand) ,krijg ik een mooi mailtje dat sinds middernacht me nog minder dan 3GB rest...
Ok ,ik ga kijken en wat zie ik op Belgacom Services ?
Afbeelding

???????????????????????
Rare jongens ,ik zou er dus in geslaagd zijn om in februari op 27 dagen tijd 498GB te downloaden...(= 18,4444444GB/dag elke dag....)
Niet enkel lijkt me dat ZWAAR OVERDREVEN ,mijn computer trekt dat gewoon niet ,dat dubbel zoveel als mijn compleet lege harde schijf groot is.
En hoe komen ze aan dat maandelijks volume van 500GB ?
Internet Intense staat er dan ,dus onbeperkt is al dikke larie als je dit ziet.

Ik ga morgen mijn licht maar eens goed opsteken in de Belgacom winkel zelf (kon niet eerder ,ben ganse week ziek geweest).
Er zijn trouwens nog een paar dingen die ik veranderd wil zien :
Ik heb zo'n extra zender pakket van 15euro ,enkel en alleen om naar syfy te kijken en nu las ik gisteren in een brochure van hen dat ik in principe recht heb op 2 gratis zender pakketten van 5 euro... ,dat mogen ze dan veranderen.
Ik had ook elke maand een extra 25GB volume voor 10 euro ,benieuwd of dat nog verder aangerekend blijft.
Gelijk ook effe zeggen dat ik het niet op prijs stel dat met hun veranderingen aan het televisie menu ,ze gelijk mijn ganse harde schijf gewist hebben en ik dus 2 opgenomen tv-series kwijt ben (Sanctuary en Darkangel).
En ik wil ook weten of die 4 gratis inbegrepen films die je kan huren in prijs bepaald zijn (ik bedoel ,geldt dit enkel voor films van 2,50 euro of ook voor 7euro? )
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Bij mij is mijn limiet ook al aangepast.
Afbeelding

Ze hebben gewoon de nieuwe limiet toegepast en er voor gezorgd dat je nog net zoveel kan downloaden dan je gisteren nog kon.

Als je dus tot gisteren 20GB van je 25GB limiet had opgebruikt (Internet Go), dan zit je vandaag met met een volumemeter die op 70GB van de 75GB staat (Internet Favorite).
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Maglor schreef: Ze hebben gewoon de nieuwe limiet toegepast en er voor gezorgd dat je nog net zoveel kan downloaden dan je gisteren nog kon. .
Inderaad, ze hebben het extra volume bijgeteld, zowel bij de limiet als bij het verbuik. Zodat ze klaar zijn voor vanavond om 24.00 uur ...
Bij mij is mijn limiet verhoogd van 100 Gb naar 150 Gb (Generation) ... ik had wel 175 Gb verwacht :-(
Philippe.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

TurtleTJones schreef:Ja man ,ze zijn compleet zot geworden met die verandering.
Net wakker ,wilde ik gewoon verder werken met m'n maandelijkse 80Gb vol (waar ik nog niet eens volledig aan was deze maand) ,krijg ik een mooi mailtje dat sinds middernacht me nog minder dan 3GB rest...
Ok ,ik ga kijken en wat zie ik op Belgacom Services ?
Afbeelding

???????????????????????
Rare jongens ,ik zou er dus in geslaagd zijn om in februari op 27 dagen tijd 498GB te downloaden...(= 18,4444444GB/dag elke dag....)
Niet enkel lijkt me dat ZWAAR OVERDREVEN ,mijn computer trekt dat gewoon niet ,dat dubbel zoveel als mijn compleet lege harde schijf groot is.
En hoe komen ze aan dat maandelijks volume van 500GB ?
Internet Intense staat er dan ,dus onbeperkt is al dikke larie als je dit ziet.

Ik ga morgen mijn licht maar eens goed opsteken in de Belgacom winkel zelf (kon niet eerder ,ben ganse week ziek geweest).
Er zijn trouwens nog een paar dingen die ik veranderd wil zien :
Ik heb zo'n extra zender pakket van 15euro ,enkel en alleen om naar syfy te kijken en nu las ik gisteren in een brochure van hen dat ik in principe recht heb op 2 gratis zender pakketten van 5 euro... ,dat mogen ze dan veranderen.
Ik had ook elke maand een extra 25GB volume voor 10 euro ,benieuwd of dat nog verder aangerekend blijft.
Gelijk ook effe zeggen dat ik het niet op prijs stel dat met hun veranderingen aan het televisie menu ,ze gelijk mijn ganse harde schijf gewist hebben en ik dus 2 opgenomen tv-series kwijt ben (Sanctuary en Darkangel).
En ik wil ook weten of die 4 gratis inbegrepen films die je kan huren in prijs bepaald zijn (ik bedoel ,geldt dit enkel voor films van 2,50 euro of ook voor 7euro? )
Panikeer eens zo niet! Ze hebben gewoon de teller aangepast naar de nieuwe "limiet" met het resterende verbruik dat je deze maand nog had.

Je kan trouwens van die gratis 20GB volume packs erbijnemen mocht je niet toekomen voor vandaag (ff getest).
Gebruikersavatar
camarilo
Member
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 08 feb 2010, 16:02
Locatie: 't Stad
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Net een snelheidstest gedaan en de limieten zijn blijkbaar vandaag al aangepast:

Afbeelding

Ik zat gisteren en sinds mijn aansluiting (Wi-Fi) Donderdag op 11.50 down en 0.95 up.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

mijn snelheden zijn nog nie aangepast.
Limieten wel en waarom zijn er nu zovele boos .
iedereen heeft nog hetzelfde aantal gb of gisteren over, je kan toch nie verwachten als je niks meer over hebt dat ge vandaag plots wel over hebt.
Tenslotte ze gingen moeten wachten tot de 1ste had ge ook niks
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Hier hebben ze het ook aangepast. Maar precies enkele foutjes nog... Mijn volume staat op 150GB ipv 175GB en m'n upload is nu 1.5 ipv 2. We zullen maar even geduld uitoefenen zeker :wink:
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 339 keer
Bedankt: 145 keer

Ik denk bij iedereen na een reset van de connectie. Ook de volumemeter is aangepast.
Ik geraak echter niet boven de 16Mb/s, weet ni dat er een tv opstaat beneden maar zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?
Gebruikersavatar
camarilo
Member
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 08 feb 2010, 16:02
Locatie: 't Stad
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Bij mij kloppen er ook twee dingen niet...moet 175 gig zijn en ik heb ZEKER geen 38 gig gedownload sinds Donderdag. Sinds die dag werd het download volume gewoon niet geteld, en dan nu, vlam, ineens 38 gig gedownload?

Afbeelding
Gebruikersavatar
camarilo
Member
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 08 feb 2010, 16:02
Locatie: 't Stad
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

VOiD schreef:Hier hebben ze het ook aangepast. Maar precies enkele foutjes nog... Mijn volume staat op 150GB ipv 175GB en m'n upload is nu 1.5 ipv 2. We zullen maar even geduld uitoefenen zeker :wink:

Als je Internet Generation Fav hebt dan klopt die upload; dat is 1.5...géén 2, dacht ik.
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Uw maandelijks volume van 75GB werd uitgebreid met 75GB na het inschrijven op de volgende optie:
Internet monthly volume 100GB

Het is dus duidelijk dat er nog schoonheidsfoutjes in het systeem zitten :?
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

camarilo schreef:
VOiD schreef:Hier hebben ze het ook aangepast. Maar precies enkele foutjes nog... Mijn volume staat op 150GB ipv 175GB en m'n upload is nu 1.5 ipv 2. We zullen maar even geduld uitoefenen zeker :wink:

Als je Internet Generation Fav hebt dan klopt die upload; dat is 1.5...géén 2, dacht ik.
Hier: http://www.belgacomboost.be/nl/k_generation.html staat toch 2Mbit ?
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Gebruikersavatar
camarilo
Member
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 08 feb 2010, 16:02
Locatie: 't Stad
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Een vraagje toch! Word de meter op nul gezet op de eerste van de maand of is dit naargelang je facturatie datum of activatie datum?
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

bij mijn neef ook 150gb
ik 175
zou dit te maken hebben met vaste lijn, dat ze er een onderschijd in gaan maken
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Gebruikersavatar
camarilo
Member
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 08 feb 2010, 16:02
Locatie: 't Stad
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

VOiD schreef:
camarilo schreef:
VOiD schreef:Hier hebben ze het ook aangepast. Maar precies enkele foutjes nog... Mijn volume staat op 150GB ipv 175GB en m'n upload is nu 1.5 ipv 2. We zullen maar even geduld uitoefenen zeker :wink:

Als je Internet Generation Fav hebt dan klopt die upload; dat is 1.5...géén 2, dacht ik.
Hier: http://www.belgacomboost.be/nl/k_generation.html staat toch 2Mbit ?
Das goed nieuws maar ze hadden eerst dit gezegd:

http://userbase.be/nieuws/telecom/185-b ... downloaden ...onderaan.

En ook hier: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 7&start=60 ...de tweede post.
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 339 keer
Bedankt: 145 keer

camarilo schreef:Een vraagje toch! Word de meter op nul gezet op de eerste van de maand of is dit naargelang je facturatie datum of activatie datum?
klokslag 00.00h
Gebruikersavatar
camarilo
Member
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 08 feb 2010, 16:02
Locatie: 't Stad
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

proximusboyke schreef:bij mijn neef ook 150gb
ik 175
zou dit te maken hebben met vaste lijn, dat ze er een onderschijd in gaan maken
Zou niet mogen en tegen de afspraken...als dit niet verandert bel ik morgen wel.
Gebruikersavatar
camarilo
Member
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 08 feb 2010, 16:02
Locatie: 't Stad
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Gray schreef:
camarilo schreef:Een vraagje toch! Word de meter op nul gezet op de eerste van de maand of is dit naargelang je facturatie datum of activatie datum?
klokslag 00.00h
Maar op welke dag? De eerste van de maand voor iedereen? Ben gewoon (van Telenet) dat dit gebeurd op de facturatiedatum welke voor iedereen anders is.
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 339 keer
Bedankt: 145 keer

eerste van de maand.
Gebruikersavatar
camarilo
Member
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 08 feb 2010, 16:02
Locatie: 't Stad
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Gray schreef:eerste van de maand.
Thanks, Gray
simon1991
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 30 dec 2009, 13:31
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 18 keer

Zijn er mensen die nog niets merken van de snelheidsverhoging?
Afbeelding
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

simon1991 schreef:Zijn er mensen die nog niets merken van de snelheidsverhoging?
Afbeelding
Simon,

Heb je je modem als eens gereboot ?
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

idd eerst bbox heropstarten
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

proximusboyke schreef:idd eerst bbox heropstarten
Inderdaad, snelheidsverhoging merkbaar na heropstarten BBox2 (of vernieuwen PPPoE sessie)
Gezien de sync nog niet verhoogd werd (van 20 naar 30 mbps), zal je dus nog niet de volle 20 mbps halen
Dit wordt waarschijnlijk wel gehaald na de VDSL2 sync verhoging.

Afbeelding

Philippe
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
simon1991
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 30 dec 2009, 13:31
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 18 keer

Bedankt voor de tip!

Afbeelding

(16.5 profiel)
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”