Seal schreef:
Persoonlijk zou ik blij zijn met 350 Kb maar ja, wie ben ik.
't Zijn kiloBITjes hé ... dus +- 44 kiloBYTjes/s dat is inderdaad niet al te veel !
Enfin ik begin het hier ook grondig beu te worden hoor ... heb net mijn factuur betaald en dan stel ik me telkens de vraag waarom ik het nog doe... Met alle respect voor alle hardwerkende mensen daar bij A2F, maar een DUIDELIJKER communicatiebeleid naar de klanten toe zou al meer sympathie opwekken dan het intentioneel "vermijden en ontwijken" klimaat !
Je moet goed begrijpen dat ik momenteel DUBBEL betaal voor internet omdat ik voorlopig ook nog telenet gebruik aangezien A2F zo onbetrouwbaar is. En voor alle limiet- en transferverlagende voorstanders: Ik heb me al gesetteld bij een lagere downloadsnelheid! (Bij telenet haal ik bij goeie servers makkelijk 850KB/s ... zelfde test, zelde tijd bij A2F haal ik nog geen 50KB/s)
Ik wil WAAR voor mijn geld ... het INTERESSEERT me niet of er 121434544 zware leechers zijn !!! Als ge de officiële pagina's leest van A2F waant ge uzelf in "internetparadise".
Met alle mogelijke menselijke compassie kan ik begrijpen in welke lastige situatie Webvisie zich bevindt en dat zij regelmatig het SLIJK DER AARDE over zich krijgen, maar dan moeten zij ook eens écht beseffen dat het bloed bij vele van hun klanten aan het KOKEN is. Ook al komt dit misschien ondankbaar en demotiverend over voor hun, kan ik met zekerheid stellen dat alle huidige klanten in de A2F-boot gesprongen zijn met een duidelijke positieve houding achter hun concept! Het is een gewaagd concept en als er hier structurele fouten in zich bevinden moeten zij hun "supporting" publiek maar eens over raadplegen en niet in het donker laten.
Ik ken genoeg A2F'ers die zelfs het bestaan niet afkennen van UB! Denken jullie dat deze het begrip kunnen opbrengen voor deze situatie? Gaan zij hun abonnement nog verlengen???