Het is een tijdje geleden, dat ik Userbase nog bezocht heb. Ben momenteel volop bezig met mijn zoektocht naar goede surround speakers (Kef KHT3005 SE of B&W M-1) en dito versterker (Denon AVR-3310 of Marzantz SR-6004).
Ondertussen is Dommel met een vernieuwd gamma aan producten en prijzen uitgekomen (zie website)
Ik heb zelf HomeConnect. Deze formule is perfect. Het enige wat ik erbij miste, is sneller downloaden.
Had stilletjes gehoopt op een Homeconnect VDSL2. Maar die is er dus niet gekomen
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Integendeel, de nieuwe formule "NetLine" is er zelfs op achteruit gegaan.
Ipv Onbeperkt dowloaden, krijg je nu maar 100 Gb meer. En dat is niet veel, voor die prijs.
Ik denk dat ik voor de meeste Hommeconnecters spreek, als ik zeg, dat onderstaande specificaties, een Dommel droomaanbod zouden zijn:
Dommel HomeConnect Utopia
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
- Internet (onbeperkt downloaden + upload)
- VOIP Telefonie (onbeperkt naar vaste lijn, gsm goedkoop)
- Digital TV (optioneel erbij te nemen, voor een meerprijs van 10 euro)
- Nieuwgroepen + website + email inclusief
- Dit alles op een VDSL2 modem (met snelheden tot 20, later 30 mps of meer)
- Aan een prijs van +- 55 euro (zonder de Digital TV)
Dat zou mooi zijn, niet waar ?
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Misschien kan hier wel een soort poll (met een aantal keuze opties) van gemaakt worden.
Weten we meteen, wie wat bij Dommel zoal begeert ?
Persoonlijk vind ik het jammer, dat Dommel niet verder op die Belgacom/Telenet markt inboort. Misschien hebben ze dit geprobeerd, maar krijgen ze hiervoor geen licenties (van Belgacom) los om Digital TV en/of VOIP via VDSL te verdelen. Ofwel lag de vraagprijs van Belgacom te hoog ? Iemand die hier meer over weet ?
Ik hoop alsnog dat Dommel later dit jaar, met meer innovatievere producten op de markt kan komen.
Fingers crossed...