Ik vind het een beetje een belachelijk excuus, .. als je constant online bent heeft het geen zin om 36h disconnect te veroorzaken, je wint er althans geen IP mee, want enkele seconden later heb je een ander IP. Dit is gewoon om te voorkomen dat je het zou kunnen gebruiken als statisch IP en volgens mij ook niks anders, Volgens mij is het helemaal niet nodig om te disconnecten, ..Génicus schreef:ik denk dat de 36h disconnect er is omdat er te weinig IPv4 adressen zijn, en migreren naar IPv6 is niet zo simpel omdat de huidige softwarewereld nog niet echt aangepast is op IPv6
En tis niet dat er zomaar IPv4 adressen bij te maken zijn, dus worden ze elke 36h gereleased om er elders andere te gebruiken (er zijn mensen die niet constant een IP nodig hebben, als ze hun modem uitzetten bv)
Als je de software wereld vooruit wil krijgen, .. zal je het gewoon moeten doen dat is de enige manier, anders blijven ze prutsen met IPv4 de programmeur van vandaag zegt och zeg waarom IPv6 we zullen dat wel veranderen als het zo ver is, trouwens het is meer code dat support vereist en dit kost tijd en dus geld, meer code meer mogelijkheid op bugs.