Homeconnect geen signaal meer, wachten op een technieker...

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
PTiTDaV
Member
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 03 jun 2008, 19:00
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 1 keer

Ik heb sinds zondag 14/02 geen signaal meer op m'n lijn ( rekeningen zijn betaald :) ). Homeconnect modem dsl lampje flikkert steeds.
Ik heb dus een ticket geopend bij dommel, Maandag hebben ze mij gevraagd of ik met een andere modem kon testen om te zien of het al dan niet aan de modem lag.
Maandag avond met een andere modem getest, ook geen signal. Het ligt dus duidelijk aan mijn lijn.
Dinsdag teruggebeld naar Dommel, ze gaan mijn ticket doorsturen en " De dispatching" moet mij terugbellen om een afspraak te maken met een technieker.
Woensdag niemand gebeld, ik bel dus terug, gaan ze mijn ticket terug doorsturen naar de dispatching.
Vandaag donderdag weer gebeld naar Dommel, niemand heeft mij opgebeld. Daar gingen ze het ticket terug naar "De dispatching" en ze gaan mij binnen het half uur terugbellen.
3 uur later, nog niemand aan de lijn gehad, dus bel ik terug en vraag of ik zelf niet naar de dispatching mag bellen of doorgeschakeld worden.
Krijg ik te horen dat dit niet gaat omdat het om Belgacom gaat.
Dus ik zit al 3 dagen te wachten dat Belgacom mij belt om een afspraak te maken met een technieker.
Ik vind het spijtig dat belgacom zo stokken in de wielen van de andere providers steekt.
Iemand een idee hoe ik het sneller zou kunnen laten gaan ?

Mvg,
David :)
PumbaaH
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 879
Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 15 keer
Contacteer:

Normaal is de response van belgacom vrij snel (de laatste maanden binnen 3 dagen). Ik heb een ticket lopende bij dommel ivm mijn siemens bakske (zie thread homeconnect update). Zij lieten belgacom een lijntest doen en dat resultaat had ik dezelfde dag nog, maar waarom een lijntest op een modem met vreemde kuren?

Tijdje terug problemen met de lijn gehad. Eerst de dommel oplossing geprobeert, daarna teruggebelt (was een donderdag) en de maandag na het weekend had ik een technieker van bgc. Sinds ze hun nieuwe site en producten hebben gelanceerd lijkt de helpdesk volledig vierkant te draaien. Vindt het zeer spijtig aangezien de goeie contacten die ik er had ineens ook minder vriendelijk en behulpzaam zijn :(
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”