![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ik heb dus een ticket geopend bij dommel, Maandag hebben ze mij gevraagd of ik met een andere modem kon testen om te zien of het al dan niet aan de modem lag.
Maandag avond met een andere modem getest, ook geen signal. Het ligt dus duidelijk aan mijn lijn.
Dinsdag teruggebeld naar Dommel, ze gaan mijn ticket doorsturen en " De dispatching" moet mij terugbellen om een afspraak te maken met een technieker.
Woensdag niemand gebeld, ik bel dus terug, gaan ze mijn ticket terug doorsturen naar de dispatching.
Vandaag donderdag weer gebeld naar Dommel, niemand heeft mij opgebeld. Daar gingen ze het ticket terug naar "De dispatching" en ze gaan mij binnen het half uur terugbellen.
3 uur later, nog niemand aan de lijn gehad, dus bel ik terug en vraag of ik zelf niet naar de dispatching mag bellen of doorgeschakeld worden.
Krijg ik te horen dat dit niet gaat omdat het om Belgacom gaat.
Dus ik zit al 3 dagen te wachten dat Belgacom mij belt om een afspraak te maken met een technieker.
Ik vind het spijtig dat belgacom zo stokken in de wielen van de andere providers steekt.
Iemand een idee hoe ik het sneller zou kunnen laten gaan ?
Mvg,
David
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)