Ik zou graag overschakelen van Homeconnect (> 2 jaar klant) naar Speedconnect
Dit staat onderaan de pagina maar er staan geen "***" bij de activatiekost die tijdelijk slechts 25 euro is.*** de promoties zijn enkel geldig voor elke nieuwe inschrijving via onze website, www.dommel.com, op voorwaarde dat de nieuwe klant de laatste 12 maanden geen dommel.com abonnement gehad heeft en zijn niet cumuleerbaar met andere promoties. de voorgestelde promoties zijn geldig tot en met 30/04/2010.
Kan een reeds bestaande Homeconnect-klant overschakelen naar Speedconnect en de 25 euro activatiekost betalen (of moet iemand die reeds klant is 99 euro betalen)
Ik heb momenteel telefonie via VoIP (Homeconnect) Ik zal dus eerst een Discovery Line (9,90€ bij Belgacom) moeten aanvragen om mijn telefoonnummer te kunnen behouden (Dit is alleen om oproepen te kunnen ontvangen op ons huidig nummer)
(Gaat dit nog met een discovery line, of moet je een "Classic"-lijn van Belgacom hebben?)
Als dit niet mogelijk is overweeg ik van over te stappen naar VDSL Home van EDPnet (vanaf 1 maart "onbeperkt" en slechts 34,95€ ipv 39€). Ik zou liever bij Dommel blijven maar als het niet mogelijk is van over te schakelen of als ik 99€ moet betalen zal ik waarschijnlijk naar edpnet gaan.